Six met de knussels ❤.
woensdag 11 september 2019 om 19:19
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 3 november 2019 om 20:52
Kun je eerst kijken hoe/welk model kort je staat!
En ik zou per direct je man tot chef afwas* benoemen, minstens tot er een besteld is.
* Daarmee bedoel ik dus dat hij de vaat doet ipv specs en reviews opzoekt.
zondag 3 november 2019 om 21:06
Tobbertje: Ik wil opnieuw naar mijn 'vroegere' kapsel: een strakke bop. Dat staat me goed en past bij me. Man vindt opgestoken haar/ naakte nek heel mooi. Mijn haren zijn nu lang en ik wring ze in een knot of chignon. Ook omdat ik dan helemaal grijs op mijn hoofd ben want onderin is alles grijs maar mijn dekhaar heeft nog kleur en ik had gehoopt dat dat intussen ook gewoon grijs was. Maar ik ben die knot beu en kies nu voor 'peper en zout' bop.
Done! Al dagen geleden. Beetje jammer dat hij steeds aan het werk is en dus behalve een kopje en een bordje niets vies maakt en weer de deur uitrent om te werken. En ik dus echt niet tegen zooi kan en me dus niet aan mijn dreigement hou
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 3 november 2019 om 21:12
Hij laadt geen plaatjes bij mij. Maar topvintage heeft hele mooie spullen. Jammer genoeg zelden voor mijn bezemsteelfiguurlollypopje schreef: ↑03-11-2019 20:52@Blond en als je belt en dan dat verteld. Op basis van de reactie, weet je dan misschien al af of je een afspraak wilt.
Zit te kijken naar deze jas
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... en#reviews
zondag 3 november 2019 om 21:15
zondag 3 november 2019 om 21:16
zondag 3 november 2019 om 21:19
Daar heb ik bij mijn andere jassen nooit problemen mee gehad eigenlijk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 3 november 2019 om 21:25
ook niet! Dit is dus blijkbaar de mijne die zich niet wil tonen! jA en JA en JA En JA en Ja! Die willik!
Even naar de site en bestellen. Merci liefje!
oudblond wijzigde dit bericht op 03-11-2019 21:27
13.32% gewijzigd
zondag 3 november 2019 om 21:40
Besteld! In het zwart en groen!
zondag 3 november 2019 om 21:45
zondag 3 november 2019 om 21:46
zondag 3 november 2019 om 21:59
Ik wil een meet met Olle Grieze en lolly in hun nieuwe groene jas..
Ik heb ook een een groene trouwens, ook met capuchon. Maar dan wel heul anders.
Goed, Olle Grieze. Die kun je afstrepen. Nu vaatwasser gate nog.
Ik heb bewondering voor je geduld. Mag best ff nadenken maar dit zou ik niet trekken.
En weet hij review 1 nu nog? En 28 en 253?
Ik heb ook een een groene trouwens, ook met capuchon. Maar dan wel heul anders.
Goed, Olle Grieze. Die kun je afstrepen. Nu vaatwasser gate nog.
Ik heb bewondering voor je geduld. Mag best ff nadenken maar dit zou ik niet trekken.
En weet hij review 1 nu nog? En 28 en 253?
zondag 3 november 2019 om 22:15
Kapper...
Ik ging altijd naar de 10 euro kapper. Niet heel goed, wel heel goedkoop.
Toen trakteerde een vriendin mij op een uitgebreide behandeling, incl verven bij een bevriende kapper van haar.
Dat was verwennerij!! En eerlijk is eerlijk mijn haar zat veel en veel beter! Van zoon moest ik weer naar deze. Ja maar is misschien wel 3 keer zo duur!
Ja, maar zit wel 5 keer zo goed dus eigenlijk een koopje
Goed argument wel! Ik op website kijken, geen prijzen te vinden en dat is meestal een signaal dat het duur is.
Oké, toch gegaan. Hij knipte mezelf. Erg leuke vent! Ik zei, als compliment, dat ik naar 10tjes kapper ging maar dat zoon zei... Dat jij veel beter knipt. Dus mezelf dit moest gunnen. Want hij zag echt verschil.
Moest ik afrekenen, pinnen.. Hoefde ik maar 10,00 te betalen!
Ik protesteren. Want was bedoeld als compliment. Niks anders.
Dat weet ik, maar ik bedoel het wel.
En kreeg nog een knuffel ook!
Ik weet dus nog steeds niet wat hij kost.
Ik ging altijd naar de 10 euro kapper. Niet heel goed, wel heel goedkoop.
Toen trakteerde een vriendin mij op een uitgebreide behandeling, incl verven bij een bevriende kapper van haar.
Dat was verwennerij!! En eerlijk is eerlijk mijn haar zat veel en veel beter! Van zoon moest ik weer naar deze. Ja maar is misschien wel 3 keer zo duur!
Ja, maar zit wel 5 keer zo goed dus eigenlijk een koopje
Goed argument wel! Ik op website kijken, geen prijzen te vinden en dat is meestal een signaal dat het duur is.
Oké, toch gegaan. Hij knipte mezelf. Erg leuke vent! Ik zei, als compliment, dat ik naar 10tjes kapper ging maar dat zoon zei... Dat jij veel beter knipt. Dus mezelf dit moest gunnen. Want hij zag echt verschil.
Moest ik afrekenen, pinnen.. Hoefde ik maar 10,00 te betalen!
Ik protesteren. Want was bedoeld als compliment. Niks anders.
Dat weet ik, maar ik bedoel het wel.
En kreeg nog een knuffel ook!
Ik weet dus nog steeds niet wat hij kost.
zondag 3 november 2019 om 22:23
@BM wat een toffe kapper... En slimme actie, want bij zo iemand kom je terug. Als je eenmaal weet wat hij kost 
Ik ben één keer bij een goedkope kapper geweest. Wilde een rechte pony, heb hem vervolgens zelf bijgepunt met een nagelschaartje. Bij mijn huidige kom ik denk ik al 8 jaar. Ik betaal 48, maar zit een uur in die stoel (soms zelfs langer) en daarna zit elk haartje goed. Ga ook gerust zitten en laat haar haar gang gaan en dan zie ik wel wat het wordt. Ze zit niet in mijn dorp, maar voor haar reis ik met liefde een stukje
Ik ben één keer bij een goedkope kapper geweest. Wilde een rechte pony, heb hem vervolgens zelf bijgepunt met een nagelschaartje. Bij mijn huidige kom ik denk ik al 8 jaar. Ik betaal 48, maar zit een uur in die stoel (soms zelfs langer) en daarna zit elk haartje goed. Ga ook gerust zitten en laat haar haar gang gaan en dan zie ik wel wat het wordt. Ze zit niet in mijn dorp, maar voor haar reis ik met liefde een stukje
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 3 november 2019 om 23:05
48 euro???!!!lollypopje schreef: ↑03-11-2019 22:23@BM wat een toffe kapper... En slimme actie, want bij zo iemand kom je terug. Als je eenmaal weet wat hij kost
Ik zit niet graag bij de kapper eerlijk gezegd. Dat was voordeel van 10 kapper. Binnen 15 min weer buiten.
Naar mezelf kijken in de spiegel vind ik nogal ongemakkelijk, meestal zelfs niet bepaald fijn.
Met mijn nieuwe kapper, mits hij geen 48 euro kost, is het gezellig.
Hij heeft bv op Lesbos in het vluchtelingen kamp allemaal mensen daar geknipt. Dat vind ik nou echt tof!
Ik begrijp opzich best dat je voor jouw kapper kiest hoor en je het geld er voor over hebt. Als ik wat ruimer zat zou ik het vast ook doen.
maandag 4 november 2019 om 06:41
@BM ik weet dat het veel geld is, absoluut, ben daarom wel blij dat ik het kan missen.
Ik heb ook kort haar en varieer in modellen en moet elke keer flink uitgedund worden, dus dat red je al niet in een kwartier
En ik hou ook wel van dat gefriemel aan mijn haar/hoofd. Vind ik echt ontspannend. Soms zitten we het hele uur te kletsen, maar soms tune ik ook gewoon uit als ik moe en overprikkeld ben. Beetje meeluisteren in de salon en in mijn eigen gedachten.
Ik weet door een vriend die ZZP"er is, wel andere branch, hoeveel er nog vanaf gaat voordat je iets over houdt en dan snap ik ook dat ze het niet voor minder kan doen. Maar verfen doe il daarom wel zelf, dat word me echt te duur
Maar het blijft veel geld, dat absoluut
Ik heb ook kort haar en varieer in modellen en moet elke keer flink uitgedund worden, dus dat red je al niet in een kwartier
En ik hou ook wel van dat gefriemel aan mijn haar/hoofd. Vind ik echt ontspannend. Soms zitten we het hele uur te kletsen, maar soms tune ik ook gewoon uit als ik moe en overprikkeld ben. Beetje meeluisteren in de salon en in mijn eigen gedachten.
Ik weet door een vriend die ZZP"er is, wel andere branch, hoeveel er nog vanaf gaat voordat je iets over houdt en dan snap ik ook dat ze het niet voor minder kan doen. Maar verfen doe il daarom wel zelf, dat word me echt te duur
Maar het blijft veel geld, dat absoluut
lollypopje wijzigde dit bericht op 04-11-2019 08:31
20.29% gewijzigd
maandag 4 november 2019 om 07:42
Ik val even binnen om tegen BM te zeggen: je bent een lieverd. Je schreef in dat topic over depressie en ik las dat je dacht dat jouw post mss verkeerd kon vallen bij mensen. Wat ik daar ook zei, nee. Jouw posts vallen niet verkeerd. Weet je waarom? Jij schrijft op een andere manier en puur vanuit jezelf.
Dit wilde ik graag even kwijt.
maandag 4 november 2019 om 13:31
Had het gelezen in betreffende topic. Dank je.Coconuts12 schreef: ↑04-11-2019 07:42Ik val even binnen om tegen BM te zeggen: je bent een lieverd. Je schreef in dat topic over depressie en ik las dat je dacht dat jouw post mss verkeerd kon vallen bij mensen. Wat ik daar ook zei, nee. Jouw posts vallen niet verkeerd. Weet je waarom? Jij schrijft op een andere manier en puur vanuit jezelf.
![]()
![]()
Net weer gereageerd...
maandag 4 november 2019 om 14:22
Jullie gaan het niet geloven, de vlag kan uit! Vaatwasser wordt morgen geleverd. Het is een Siemens geworden. En nu duimen dat de levering goed gaat, het ding past, goed aangesloten kan worden..... Want in ons huishouden van Knudde en co gaat bijna altijd een en ander verkeerd! Dixit: wc bril saga.
maandag 4 november 2019 om 15:01
Lieverd ik ben blij voor je!Oudblond schreef: ↑04-11-2019 14:22Jullie gaan het niet geloven, de vlag kan uit! Vaatwasser wordt morgen geleverd. Het is een Siemens geworden. En nu duimen dat de levering goed gaat, het ding past, goed aangesloten kan worden..... Want in ons huishouden van Knudde en co gaat bijna altijd een en ander verkeerd! Dixit: wc bril saga.
Je hebt hem nu weer losgeknoopt van de stoel?
Het is 15:00 nog flink tijd om wat gezellig te doen met man!
Trots op man en jou!