Six met de knussels ❤.
woensdag 11 september 2019 om 19:19
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 4 november 2019 om 15:23
Oudblond schreef: ↑04-11-2019 14:22Jullie gaan het niet geloven, de vlag kan uit! Vaatwasser wordt morgen geleverd. Het is een Siemens geworden. En nu duimen dat de levering goed gaat, het ding past, goed aangesloten kan worden..... Want in ons huishouden van Knudde en co gaat bijna altijd een en ander verkeerd! Dixit: wc bril saga.
Siemens? Echt? Kan je nog annuleren?
maandag 4 november 2019 om 15:23
Vanavond komt mijn broer. Getwijfeld of ik af zou zeggen. Maar omdat ik nu wel moet koken maar wel door laten gaan.
Vriendin kwam ff langs en begroette mij met de woorden dat ik er knap beroerd uitzie
Een vriendin waar je wat aan hebt en mij precies geeft wat ik nodig had
Moesten er allebei om lachen.
Ik ben zwak geweest.
Zoon krijgt kleedgeld. Oa om te leren met geld om tegaan, plannen, keuzes maken.
Dan helpt het niet echt als ik nog van alles aanschaf
Hij wilde immers bepaald merk jas.
Nou zag ik deze op mp, zgan voor 40,00 euro. Tja...
Is een tussen jas. Heeft hij een echte dikke en 1 voor iets minder koud weer.
Mijn moeder wilde gisteren langskomen. Ik trek haar ff niet dus afgehouden. Ik waardeer het willen komen wel enorm! Ze is psychotisch en dat kost mij erg veel energie. Afgesproken dat ik haar zou bellen.. Dat heeft ze 1 dag volgehouden
Het is lief enz maar echt, ik moet van haar van alles. Nu afgesproken dat ik haar waarschijnlijk donderdag ff bel.
Ik snap haar ook.. Maar ben echt aan overleven op moment.
Mentor van school had mijn mail ontvangen en zou zoon ff apart nemen en hem vragen of hij iets kan betekenen voor zoon. Fijn! En hij had tot nu niks afwijkends gezien. Fijn!!
Vriendin kwam ff langs en begroette mij met de woorden dat ik er knap beroerd uitzie
Een vriendin waar je wat aan hebt en mij precies geeft wat ik nodig had
Moesten er allebei om lachen.
Ik ben zwak geweest.
Zoon krijgt kleedgeld. Oa om te leren met geld om tegaan, plannen, keuzes maken.
Dan helpt het niet echt als ik nog van alles aanschaf
Hij wilde immers bepaald merk jas.
Nou zag ik deze op mp, zgan voor 40,00 euro. Tja...
Is een tussen jas. Heeft hij een echte dikke en 1 voor iets minder koud weer.
Mijn moeder wilde gisteren langskomen. Ik trek haar ff niet dus afgehouden. Ik waardeer het willen komen wel enorm! Ze is psychotisch en dat kost mij erg veel energie. Afgesproken dat ik haar zou bellen.. Dat heeft ze 1 dag volgehouden
Het is lief enz maar echt, ik moet van haar van alles. Nu afgesproken dat ik haar waarschijnlijk donderdag ff bel.
Ik snap haar ook.. Maar ben echt aan overleven op moment.
Mentor van school had mijn mail ontvangen en zou zoon ff apart nemen en hem vragen of hij iets kan betekenen voor zoon. Fijn! En hij had tot nu niks afwijkends gezien. Fijn!!
maandag 4 november 2019 om 15:43
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 4 november 2019 om 16:09
maandag 4 november 2019 om 17:14
Oudblond schreef: ↑04-11-2019 14:22Jullie gaan het niet geloven, de vlag kan uit! Vaatwasser wordt morgen geleverd. Het is een Siemens geworden. En nu duimen dat de levering goed gaat, het ding past, goed aangesloten kan worden..... Want in ons huishouden van Knudde en co gaat bijna altijd een en ander verkeerd! Dixit: wc bril saga.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
maandag 4 november 2019 om 18:18
Ik herinner me nog dat jij erg genoot van WC bril saga!twilight84 schreef: ↑04-11-2019 18:05Blond ik hoop dat het goed komt morgen!
Aan de andere kant.... hebben wij ook weer leuk leesvoer...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 4 november 2019 om 20:22
Oei Twillie, daar zeg je wat. 
Knuf voor iedereen.
Iets lekkers voor na het eten?

Speciaal voor ons Dolfijntje.
Knuf voor iedereen.
Iets lekkers voor na het eten?

Speciaal voor ons Dolfijntje.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
maandag 4 november 2019 om 20:29
maandag 4 november 2019 om 20:51
Wat een lieve actie van die kapper! Alleen jammer dat je nu nog niet weet hoeveel je de volgende keer kwijt zou zijn (of misschien weet je vriendin het nog?).benmamma schreef: ↑03-11-2019 22:15Kapper...
Ik ging altijd naar de 10 euro kapper. Niet heel goed, wel heel goedkoop.
Toen trakteerde een vriendin mij op een uitgebreide behandeling, incl verven bij een bevriende kapper van haar.
Dat was verwennerij!! En eerlijk is eerlijk mijn haar zat veel en veel beter! Van zoon moest ik weer naar deze. Ja maar is misschien wel 3 keer zo duur!
Ja, maar zit wel 5 keer zo goed dus eigenlijk een koopje
Goed argument wel! Ik op website kijken, geen prijzen te vinden en dat is meestal een signaal dat het duur is.
Oké, toch gegaan. Hij knipte mezelf. Erg leuke vent! Ik zei, als compliment, dat ik naar 10tjes kapper ging maar dat zoon zei... Dat jij veel beter knipt. Dus mezelf dit moest gunnen. Want hij zag echt verschil.
Moest ik afrekenen, pinnen.. Hoefde ik maar 10,00 te betalen!
Ik protesteren. Want was bedoeld als compliment. Niks anders.
Dat weet ik, maar ik bedoel het wel.
En kreeg nog een knuffel ook!
Ik weet dus nog steeds niet wat hij kost.
![]()
Ik ben het overigens met je eens dat geen prijs op de site, slecht bericht is. Ik heb van het weekend gespeeld met het idee van naar een kapper voor wavy/curly hair te gaan, maar die kost nog meer dan die 50,- euro van Lolly's kapper (en die prijzen staan wel op de site, kun je nagaan hoe duur het moet zijn als ze er niet staan). En ik denk gewoon niet dat er zoveel eer aan mijn haar te behalen is.
maandag 4 november 2019 om 21:02
Oudblond, laat je vanavond de vaat op het aanrecht staan? Zodat die nieuwe machine zich gelijk even kwaad kan maken. Of leven de katten zich daar dan op uit?
Lolly, hoe was je energieniveau vandaag? Hopelijk in een positieve flow na het weekend!
Coconuts, al een beetje bijgekomen van de commotie van afgelopen weekend?
Lolly, hoe was je energieniveau vandaag? Hopelijk in een positieve flow na het weekend!
maandag 4 november 2019 om 22:04
Tobbert.... Eerst, beterschap!
Kapper is echt een leukerd. Ik heb uiteraard aan vriendin gevraagd maar haar reactie was, ow geen idee ik haal mijn pas erdoor en kijk nooit naar de prijs.
Maar ik heb dus Idd nog geen idee, ik merk het de volgende keer wel, is het dan te schokkend dan was het een fijne tijd maar ga ik terug naar de tientjes kapper.
Lolly, fijn dat er wat verbetering in energieniveau lijkt te zijn .
Broer kwam al om 16:00. Was wel ff fijn.
Hij had bedacht dat hij mij wel mee kan nemen naar een wedstrijd van Donar. ( basketbalclub uit Groningen)
Top idee! Ik nam 25 jaar geleden wel eens mee, ik ging toen regelmatig naar ere divisie Basketbal.
Is zijn kado voor mijn verjaardag. Die ik niet eens vier. Echt leuk. Ik heb er zin in om weer eens samen iets te doen.
IK heb zelf vroeger gebasketbalt. Niet extreem hoog niveau hoor..
Kapper is echt een leukerd. Ik heb uiteraard aan vriendin gevraagd maar haar reactie was, ow geen idee ik haal mijn pas erdoor en kijk nooit naar de prijs.
Maar ik heb dus Idd nog geen idee, ik merk het de volgende keer wel, is het dan te schokkend dan was het een fijne tijd maar ga ik terug naar de tientjes kapper.
Lolly, fijn dat er wat verbetering in energieniveau lijkt te zijn .
Broer kwam al om 16:00. Was wel ff fijn.
Hij had bedacht dat hij mij wel mee kan nemen naar een wedstrijd van Donar. ( basketbalclub uit Groningen)
Top idee! Ik nam 25 jaar geleden wel eens mee, ik ging toen regelmatig naar ere divisie Basketbal.
Is zijn kado voor mijn verjaardag. Die ik niet eens vier. Echt leuk. Ik heb er zin in om weer eens samen iets te doen.
IK heb zelf vroeger gebasketbalt. Niet extreem hoog niveau hoor..
maandag 4 november 2019 om 22:11
maandag 4 november 2019 om 22:40
Ja hoor, maar schat de kans vrij klein in.lollypopje schreef: ↑04-11-2019 22:11@BM wat een super lief en leuk kado van je broer.
Wil je me pb'en welke kapper het is? Misschien ken ik iemand die het weet? Want er zijn kappers die zelfs nog stukke duurder zijn de mijne![]()
dinsdag 5 november 2019 om 07:07
Lief dat je aan me denkt. Ja, dat welTobbert schreef: ↑04-11-2019 21:02Oudblond, laat je vanavond de vaat op het aanrecht staan? Zodat die nieuwe machine zich gelijk even kwaad kan maken. Of leven de katten zich daar dan op uit?
dinsdag 5 november 2019 om 07:14
Fijn om te lezen en je hier weer te zien
Hoe voel je je?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 5 november 2019 om 07:19
Lief en ik voel me wel ok.
dinsdag 5 november 2019 om 09:41
dinsdag 5 november 2019 om 09:55