Sorry, ik heb geen leven.

01-09-2010 18:35 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als broertje van het 'sorry, ik heb een leben' topic, vraag ik hier de die hard forummer om zich te melden.

Dusss...wat valt er op dit moment allemaal voor leuks te beleven. Op welk topic struin je rond en waarom?
Ik ben afgekeurd, heb dus geen leven. Daarom heb ik hier mijn vaste topics (waar ik dagelijks meerdere keren lees). En hop-topics, waar ik een keer in de zoveel tijd ga kijken.

Ondanks alle forumtijd die ik heb, mis ik bijna altijd de rellen en ben ik meestal mosterd. Behalve Digi, kom ik op alle pijlers. (seks stiekem), geen voorkeur!

Jij?
Ja op En wat eten we vandaag. Ja behoeft geen uitleg, heerlijke gerechten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Taha dan wil ik natuurlijk wel weten wat je vaste topics zijn he!

Ik ben een beetje zoals jij. 'wat eten we vandaag' en het theedrinkers topic zijn vaste prik.
Sex stiekem. Wat dan, ga je dan onder een deken zitten laptoppen ofzo?
quote:Taha schreef op 01 september 2010 @ 18:39:

Ik ben afgekeurd, heb dus geen leven. Ik neem aan dat dat als grapje bedoeld is?
Ik heb mij afgemeld voor het leven om meer aanwezig te kunnen zijn.
quote:Paque_ schreef op 01 september 2010 @ 18:41:

Sex stiekem. Wat dan, ga je dan onder een deken zitten laptoppen ofzo? Met de lamp uit en de koptelefoon op (ssst)
Dnm prioriteiten stellen he!
Vaste topics (meelees) alles van Robo (ze gaat mij echt aan het hart) van Ivy (zelfde verhaal). Eten met verstand. Stoppen met roken. Mijn eigen topic (roer om). Een tijdje foto's geraden. Alle spannende vervolgverhalen op de relatiepijler.
quote:DNM schreef op 01 september 2010 @ 18:46:

Ik heb mij afgemeld voor het leven om meer aanwezig te kunnen zijn.Dat wordt hier heel erg gewaardeerd!
quote:Nijntje schreef op 01 september 2010 @ 18:41:

[...]

Ik neem aan dat dat als grapje bedoeld is?Nou.......
Ja joh, is zo lekker lullen langs de zijlijn hier
Ik hop veel, lees bijna alle openingsposten 9als ze niet al verdwenen zijn) maar reageer niet veel.

Ik steel nu de post van Taha een beetje;

ik ben afgekeurd dus ik heb geen leven. Om dan maar gelijk antwoord te geven of ik het meen, ja dat doe ik.

Dus... mijn leven bestaat uit mijn gezin mijn huishouden en forumen.

(en gelukkig mis ik bijna nooit een rel :D al zijn de meeste helemaal niet zo spannend)
hahaha ik heb ook geen leven ik ben ook afgekeurd!

Maarja geen leven is ook een leven,ik lees vaak bij sex en psyche en bij relatie maar ook weleens als er idd een soort van relletje is op een bepaald topic,dat vind ik dan erg grappig om te lezen
whahah ik vind die topictitel egt vet cool

Sorry ik heb geen leven
quote:Paque_ schreef op 01 september 2010 @ 18:41:

Sex stiekem. Wat dan, ga je dan onder een deken zitten laptoppen ofzo?
quote:Taha schreef op 01 september 2010 @ 18:53:

[...]

Nou.......Volledig eens met Nijn. Wat nou afgekeurd met als conclusietrekking geen leven hebben? Om te leven is het verrichten van arbeid geen vereiste, imho.
when you wish upon a star...
Ik heb op het moment geen leven (werkeloos, terwijl ik nergens word aangenomen en wacht op Wajong (was overigens niet mijn idee, maar het idee van het UWV werkbedrijf Gaat zo lekker snel), maar hoop gauw een leven te krijgen. Solliciteer me een slag in de rondte. Vandaag nog 2 brieven eruit gedaan, dus wie weet.

Ik kom overal op het forum, maar het meeste op Thuis voor het haaktopic en Digi
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Ik heb een hondenleven, mag dat ook?
Wallace, het is een leven. Als jij dat soort leven prettig vind; good for you! Maar met een leven mogen we eigenlijk niet op dit topic komen, geloof ik.
quote:Pixiedust schreef op 01 september 2010 @ 19:45:

[...]

Volledig eens met Nijn. Wat nou afgekeurd met als conclusietrekking geen leven hebben? Om te leven is het verrichten van arbeid geen vereiste, imho.

Nee maar niet werken betekend een groot deel van je tijd alleen zijn. Andere mensen werken namelijk.

Verder heb je geen collega's of andere mensen waar je mee in contact komt, en is een sociaal leven opbouwen dan al een stuk moeilijker.

Afhankelijk van waarom je afgekeurd bent kan je dat ook enorm belemeren in 'leven'.
quote:Pixiedust schreef op 01 september 2010 @ 19:45:

[...]

Volledig eens met Nijn. Wat nou afgekeurd met als conclusietrekking geen leven hebben? Om te leven is het verrichten van arbeid geen vereiste, imho.

Imho?

Toch frappant dat een aantal afkeurde mensen zelf zeggen geen leven te hebben. Geen leven is ook een leven. Ik heb dus wel een leven, maar 'leef' voornamelijk op het forum.

Trouwens, in de 8 jaar dat ik hier al kom, zie ik sommige forummers de hele dag door hier. Dan vraag ik mezelf ook wel eens af of ze een leven hebben.
Nou Pixie, dan ga ik maar weer
quote:zakdoekjeopviva schreef op 01 september 2010 @ 19:53:

[...]

Nee maar niet werken betekend een groot deel van je tijd alleen zijn.

Oh? Is dat zo? Daar ben je nog altijd zelf bij, wederom uiteraard mijn bescheiden mening. Naast werkende medemensen, zijn er veel niet werkende medemensen, medemensen die wisseldiensten werken en noem ze allemaal maar op.

quote:Verder heb je geen collega's of andere mensen waar je mee in contact komt, en is een sociaal leven opbouwen dan al een stuk moeilijker.

Wederom verbazing aan mijn kant. Collega's kunnen onderdeel zijn van sociaal leven, maar die maken of breken het zeker niet. Ik vind het dan ook te kort door de bocht om te stellen dat het niet hebben van collega's gelijk staat aan het stukken moeilijker een sociaal leven opbouwen. Ik ben eerder het type dat heilig gelooft in de eigen vinger in die pap. Dat je als mens daarin zo veel mogelijkheden hebt, dat het niet hebben van collega's -die lang niet alle werkende medemensen zullen hebben overigens- daarin geen grotere rol hoeft te spelen dan je het zelf veelal geeft.

quote:Afhankelijk van waarom je afgekeurd bent kan je dat ook enorm belemeren in 'leven'.

Ben ik het niet geheel mee eens. Afkeuringsoorzaak kan een behoorlijke vinger in de pap hebben, maar ik vind daarin het wel of niet hebben van arbeid van ondergeschikte factor. De fysieke, verstandelijke en sociaal-emotionele factoren zijn imho de belangrijkste. En die worden naar mijn bescheiden mening door te veel mensen onderschat, waarbij er te veel belang gehecht wordt aan het 'heilige' betaalde arbeid verrichten.

Het klinkt misschien hard, maar ik vind mensen die het serieus menen als zij zeggen "ik ben afgekeurd, ik heb geen leven", daarin vaak zelf een vinger in de pap heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven