Staand of zittend afvegen?

19-03-2018 12:56 232 berichten
Naar aanleiding van een opmerking in een ander topic dat mij erg verbaasde: hoe veeg jij je billen af? Terwijl je zit of ben je al gaan staan (ervan uitgaan dat je niet staand poept)?

TO trapt af: zittend natuurlijk! Waarom zou je al gaan staan? Dat is toch veel viezer?

Staand of zittend afvegen?

Totaal aantal stemmen: 224

Staand (16%)
Zittend (74%)
Ik heb een bidet (1%)
Eerst zittend, dan staand (7%)
Ik weet het niet (2%)
Huh, staand? Hoe dan?
Zittend hier, buitenom om maar meteen duidelijk te zijn 😂
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel bewondering voor de mensen die staand hun poeperd kuisen.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
Maar als aanverwant probleem... Er schijnen mensen te zijn die een prop maken van hun wc-papier en daarmee vegen. Dat is pas eigenaardig.
En natuurlijk zitten, duh.
QueenArachnia schreef:
19-03-2018 13:07
Gatver. Als je gaat staan knijpt alles toch samen? Smeerboel lijkt me dat.
Dit dus. En druppel je dan niet een beetje na als je gaat staan voordat je afveegt?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Toch zijn er tot nu toe 3 personen die op staand hebben gestemd. Ik had geen idee dat er mensen waren die dat deden!
BellatrixVanDetta schreef:
19-03-2018 13:00
Ik zou niet weten hoe ik dat zittend zou moeten doen.

Iemand uitleg?
Je zit... de billen gaan wat uit elkaar. Soms duw ik ze uit elkaar. En dan flink met het closetpapier vegen. En ik herhaal dat net zo lang totdat het papier na grondig vegen schoon is. Daarna sta ik op. Ik heb daardoor echt nooit remsporen in mijn broek. Een Japans toilet is geweldig van een harde straal tegen mijn anus voelt bijzonder prettig. En daarna ben ik brandschoon.
World of Warcraft: Legion
MinkeDeWit schreef:
19-03-2018 13:27
Maar als aanverwant probleem... Er schijnen mensen te zijn die een prop maken van hun wc-papier en daarmee vegen. Dat is pas eigenaardig.
En natuurlijk zitten, duh.
Dat jij die mensen kent maakt jou op jouw beurt ook eigenaardig.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
Neem een Spa toilet.
Ivy_Signe schreef:
19-03-2018 13:12
Zittend. Door die houding wordt mijn anus iets uitgerekt waardoor je de stront uit alle anushoekjes en anuskiertjes kunt vegen.

Ik heb een serieus antwoord gegeven maar denk dat ik nu toch maar weer verderga met m'n werk. :facepalm:
:rofl: Ik vind dat een zeer verhelderend antwoord, ja! Whahaha!!
hans66 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 13:32
0.13% gewijzigd
QueenArachnia schreef:
19-03-2018 13:28
Toch zijn er tot nu toe 3 personen die op staand hebben gestemd. Ik had geen idee dat er mensen waren die dat deden!
Ik ook niet, tot dat andere topic. (Maar ik wist ook heel lang niet dat er mensen waren die hun wc-papier vouwden en niet propten; totdat ik een keer de vraag kreeg 'Vouwer of propper?')
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
kan een van de staanders nog even details geven??
(krijg de neiging naar toilet te lopen en even droog te oefenen. Dat kan niet staand, geloof er niks van. Jullie hebben een 1 aprilgrap in voorbereiding)
Bij plassen zittend, poepen staand
De bezitter van een bidet gaat zeker met een natte onderbroek. :roll:
lilalinda schreef:
19-03-2018 13:32
(krijg de neiging naar toilet te lopen en even droog te oefenen. Dat kan niet staand, geloof er niks van. Jullie hebben een 1 aprilgrap in voorbereiding)
Ik zie het ook niet voor me.
lilalinda schreef:
Ja... :proud: Ook al duurt het nog krap 2 weken voordat het zover is.
Misschien moeten we onder staand niet rechtopstaand verstaan, maar eerder met de bips van de bril getild?
Zittend en daarna spoelen en föhnen 😀 heb zo’n ingenieus toilet zou nooit meer zonder willen .
RégineFilange schreef:
19-03-2018 13:35
Misschien moeten we onder staand niet rechtopstaand verstaan, maar eerder met de bips van de bril getild?
dat is geen staan
staan is met rechte benen
BellatrixVanDetta schreef:
19-03-2018 13:00
Ik zou niet weten hoe ik dat zittend zou moeten doen.

Iemand uitleg?
Je maakt een grapje toch?
QueenArachnia schreef:
19-03-2018 13:07
Gatver. Als je gaat staan knijpt alles toch samen? Smeerboel lijkt me dat.
Dat dus. Gadver
RégineFilange schreef:
precies
Hamsterweken schreef:
Wat een poeptopic.
Ik heb nu een beeld van allerlei forummers (die hier in dit topic gereageerd hebben) die gaan staan en zitten bij de WC-potten en op allerlei gevarieerde manieren hun achterwerk zitten te ontstronten. :proud:
hahaha leuk topic :hyper:
RégineFilange schreef:
Ah, en beide billen dan? Of telt schuin één bil optillen dan ook al als staand?
Spitzel schreef:
19-03-2018 13:33
De bezitter van een bidet gaat zeker met een natte onderbroek. :roll:
Bij een echte bidet zou ik het niet weten. Bij een Japans toilet wordt alleen de anus nat (en niet ook vies). De billen blijven droog en de onderbroek dus ook.

Afbeelding
hans66 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 13:53
0.13% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven