Staand of zittend afvegen?

19-03-2018 12:56 232 berichten
Naar aanleiding van een opmerking in een ander topic dat mij erg verbaasde: hoe veeg jij je billen af? Terwijl je zit of ben je al gaan staan (ervan uitgaan dat je niet staand poept)?

TO trapt af: zittend natuurlijk! Waarom zou je al gaan staan? Dat is toch veel viezer?

Staand of zittend afvegen?

Totaal aantal stemmen: 224

Staand (16%)
Zittend (74%)
Ik heb een bidet (1%)
Eerst zittend, dan staand (7%)
Ik weet het niet (2%)
.
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 14:38
98.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zittend, van voor naar achter, buitenom en met gevouwen papier.
Iemand nog vragen? ;-)
anoniem_359895 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 14:39
1.69% gewijzigd
lilalinda schreef:
19-03-2018 14:20
maar (serieuze vraag hoor) als je staat zitten je billen toch tegen elkaar? Kun je toch niet lekker schrobben?
Ik heb geen idee.

Vandaar dat ik straks de zittende variant ga uittesten.
Huts!
Ik heb ooit begrepen dat het komt omdat kleine kinderen moeten gaan staan en bukken als ouders hen helpen afvegen en sommigen dat daarna gewoon zo doorzetten.

De wc rolhouder hang meestal op zithoogte, dus wat mij betreft is dat de norm.
Ik had een collega die vertelde dat ze na elke grote boodschap haar kont grondig schoonspoelde met de douchekop. Wij; en op je werk dan?! Zij; poepen jullie op het werk?!?!
amarna schreef:
19-03-2018 14:29
Ja hoor. Gaat prima mits voldoende papier.
Dit. Altijd staand
Ha, toch nog meer staanders!
Huts!
BellatrixVanDetta schreef:
19-03-2018 14:41
Ha, toch nog meer staanders!
We zijn niet alleen :D
Ruim 600 miljoen Indiërs hebben niet eens een toilet.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
Ongelooflijk... staand en met een prop papier? Ik wil niet weten wat er allemaal achterblijft op ster en handen
Koffiehagedis schreef:
19-03-2018 14:42
We zijn niet alleen :D
Er gaat een wereld voor me open. Heb nooit geweten dat er zittende vegers bestaan :-o
Bij de eerstvolgende nr. 2 ga ik het meteen proberen.
Cherubijn schreef:
19-03-2018 14:45
Ongelooflijk... staand en met een prop papier? Ik wil niet weten wat er allemaal achterblijft op ster en handen
Niks. Waarom zou er iets achterblijven? Je duwt het papier toch helemaal tegen de ster?
En de prop is zo groot, er komt echt niets op mn handen.
Ik vind juist de vegers die het papier vouwen vies. Dan is het "veeggedeelte" veel smaller dan met een flinke prop.
amarna wijzigde dit bericht op 19-03-2018 14:52
32.94% gewijzigd
Cherubijn schreef:
Toch weet je het wel.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
lilalinda schreef:
19-03-2018 14:14
http://www.howtowipeyourbutt.com/

(die site bestaat gewoon echt! en trouwens... It's crucial to remain seated.)
Er bestaat ook echt overal een site voor. Ook voor het strontgebeuren op dit topic!
World of Warcraft: Legion
Spitzel schreef:
19-03-2018 14:23
De richting waarop de douche van een bidet sproeit lijkt mij onhygiënisch voor de vrouw, viezigheid die per ongeluk naar binnen gesproeid wordt bijvoorbeeld, dat tweede gat zit er bij de man niet. Niet bepaald genderneutraal, zo'n bidet.
De tweede gat zit een eindje verderop. Wij moeten onze urine ook ergens kwijt hoor! Die heeft geen gemeenschappelijke uitgang met de ontlasting!
hans66 schreef:
19-03-2018 14:52
De tweede gat zit een eindje verderop. Wij moeten onze urine ook ergens kwijt hoor! Die heeft geen gemeenschappelijke uitgang met de ontlasting!
Vergeef mij mijn vrijpostigheid, maar ik ging ervan uit dat uw zak voor dat tweede gat hing.
lilalinda schreef:
19-03-2018 14:14
http://www.howtowipeyourbutt.com/

(die site bestaat gewoon echt! en trouwens... It's crucial to remain seated.)
Slechts 3 velletjes papier???? Gatsie!
amarna schreef:
Er gaat een wereld voor me open. Heb nooit geweten dat er zittende vegers bestaan :-o
Bij de eerstvolgende nr. 2 ga ik het meteen proberen.
Haha, dan zal de uitslag van de poll wel helemaal een shocker voor je zijn. :biggrin:
amarna schreef:
19-03-2018 14:55
Slechts 3 velletjes papier???? Gatsie!
per keer he, als je helemaal verder leest
Spitzel schreef:
19-03-2018 14:54
Vergeef mij mijn vrijpostigheid, maar ik ging ervan uit dat uw zak voor dat tweede gat hing.
Ja, er hangt er wat tussen! :rofl:
Wat is staand eigenlijk?

Ik ben altijd een dikkerd geweest en gezien meeste gewicht rond de heupen zit is het hogere acrobatiek en moet ik haast mijn arm uit de kom trekken om zittend te kunnen vegen.

Maar ik ga niet rechtop staan, wat ik doe (tmi) is mijzelf verhogen, eigenlijk is mijn antwoord 'zittend in de lucht'. Dan kan ik er prima bij.

Moet ook zeggen dat ik het überhaupt redelijk zo geleerd heb. Ouders komen van de franse toilet cultuur en dan heb je automatisch al meer ruimte. Dus dat half zitten/half staan hoor ik anderen ook doen.
Ik dacht dat dit een nontopic zou worden want wie veegt nu staand? Maar staande vegers bestaan dus gewoon echt. Who knew?

Ik zit en vouw. ;-)
hans66 schreef:
19-03-2018 15:00
Ja, er hangt er wat tussen! :rofl:
Dat is een goeie zaak. :rolling:
Staand, maar ik buk wel ver voor over anders kan je er inderdaad niet tussen komen :rofl:
Zittend lukt mij echt niet.
Ik denk toch dat de 'zittend in de lucht' omschrijving van hier boven het het best omschrijft :-D
lilalinda schreef:
19-03-2018 14:56
per keer he, als je helemaal verder leest
6 in totaal lees ik. Gevolgd door een vochtig doekje.
Nogmaals: erg weinig ! Ik zal eens tellen, maar ik denk dat ik het dubbele aantal velletjes gebruik. In 2 "sessies". Gevolgd door een vochtig doekje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven