Staand of zittend afvegen?

maandag 19 maart 2018 om 12:56

maandag 19 maart 2018 om 14:42
maandag 19 maart 2018 om 14:45
Er gaat een wereld voor me open. Heb nooit geweten dat er zittende vegers bestaan

Bij de eerstvolgende nr. 2 ga ik het meteen proberen.
maandag 19 maart 2018 om 14:47
Niks. Waarom zou er iets achterblijven? Je duwt het papier toch helemaal tegen de ster?
En de prop is zo groot, er komt echt niets op mn handen.
Ik vind juist de vegers die het papier vouwen vies. Dan is het "veeggedeelte" veel smaller dan met een flinke prop.
amarna wijzigde dit bericht op 19-03-2018 14:52
32.94% gewijzigd
maandag 19 maart 2018 om 14:47
Toch weet je het wel.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
maandag 19 maart 2018 om 14:50
Er bestaat ook echt overal een site voor. Ook voor het strontgebeuren op dit topic!lilalinda schreef: ↑19-03-2018 14:14http://www.howtowipeyourbutt.com/
(die site bestaat gewoon echt! en trouwens... It's crucial to remain seated.)
World of Warcraft: Legion
maandag 19 maart 2018 om 14:52
De tweede gat zit een eindje verderop. Wij moeten onze urine ook ergens kwijt hoor! Die heeft geen gemeenschappelijke uitgang met de ontlasting!
World of Warcraft: Legion
maandag 19 maart 2018 om 14:54
Vergeef mij mijn vrijpostigheid, maar ik ging ervan uit dat uw zak voor dat tweede gat hing.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
maandag 19 maart 2018 om 14:55
Slechts 3 velletjes papier???? Gatsie!lilalinda schreef: ↑19-03-2018 14:14http://www.howtowipeyourbutt.com/
(die site bestaat gewoon echt! en trouwens... It's crucial to remain seated.)
maandag 19 maart 2018 om 14:55
maandag 19 maart 2018 om 15:02
Wat is staand eigenlijk?
Ik ben altijd een dikkerd geweest en gezien meeste gewicht rond de heupen zit is het hogere acrobatiek en moet ik haast mijn arm uit de kom trekken om zittend te kunnen vegen.
Maar ik ga niet rechtop staan, wat ik doe (tmi) is mijzelf verhogen, eigenlijk is mijn antwoord 'zittend in de lucht'. Dan kan ik er prima bij.
Moet ook zeggen dat ik het überhaupt redelijk zo geleerd heb. Ouders komen van de franse toilet cultuur en dan heb je automatisch al meer ruimte. Dus dat half zitten/half staan hoor ik anderen ook doen.
Ik ben altijd een dikkerd geweest en gezien meeste gewicht rond de heupen zit is het hogere acrobatiek en moet ik haast mijn arm uit de kom trekken om zittend te kunnen vegen.
Maar ik ga niet rechtop staan, wat ik doe (tmi) is mijzelf verhogen, eigenlijk is mijn antwoord 'zittend in de lucht'. Dan kan ik er prima bij.
Moet ook zeggen dat ik het überhaupt redelijk zo geleerd heb. Ouders komen van de franse toilet cultuur en dan heb je automatisch al meer ruimte. Dus dat half zitten/half staan hoor ik anderen ook doen.

maandag 19 maart 2018 om 15:02
maandag 19 maart 2018 om 15:06