Staand of zittend afvegen?

maandag 19 maart 2018 om 12:56
woensdag 21 maart 2018 om 14:30
Kijk, dat is het verschil!hans66 schreef: ↑21-03-2018 14:24Ik zit op de pot en ik doe de benen iets uit elkaar. Ik pak een paar vellen WC-papier en ik vouw dat dubbel. Ik ga met mijn hand tussen de knieën en onder mijn je-weet-wel. En dan ga ik langs mijn anus. Ik kan er gewoon gemakkelijk bij. Ik kijk of het schoon is. Zo niet, dan herhaal ik dat net zo lang totdat de vellen helemaal schoon zijn. Ik heb gegarandeerd geen remspoor in mijn onderbroek.
Ik ben een man dus bij het afvegen zou mijn geval mij in de weg zitten. Bij vrouwen moet het al helemaal geen probleem meer zijn!
Ik werk niet "binnendoor" maar "achterlangs".
Als vrouw zijnde wil niet het risico lopen dat er bacterien op de verkeerde plek terecht komen.
woensdag 21 maart 2018 om 14:39
Da's waar... en de precieze reden is al eerder verteld. En het perineum (bij man tussen balzak en anus, en bij vrouw tussen vagina en anus) is bij de vrouw veel korter. Mijn manier zou bij een vrouw daarom niet werken.
World of Warcraft: Legion

woensdag 21 maart 2018 om 14:44
Je kunt heus wel leren voelen of het schoon is. Een brandschoon wc-vel voelt toch anders dan als er nog wat op zit. Ik neem aan dat een blinde dat preciezer voelt dan een ziende. Net zoals een blinde kan horen of een kopje thee vol is bij het inschenken en meer van dat soort dingen.