Staand of zittend afvegen?

maandag 19 maart 2018 om 12:56

maandag 19 maart 2018 om 14:06
Nee, echt niet.
Ik heb het nooit anders dan staand geleerd van pa en ma.
Ik vind de uitleg van Hans dan ook zeer verhelderend.
Nee echt serieus, hoewel ik wel moet lachen om dit topic.
Ik moet dadelijk, ik ga het eens zittend proberen.
Huts!
maandag 19 maart 2018 om 14:09
maandag 19 maart 2018 om 14:11
juistQueenArachnia schreef: ↑19-03-2018 14:09Ik kan me niet eens voorstellen hoe dat staand werkt..![]()
Als je staat zitten je billen veel strakker tegen elkaar aan. Prop je daar dan het papier tussen? Dan kom je er toch helemaal niet goed bij?
Om dat op te lossen moet je bukken, maar dan zijn je armen toch veel te ver weg?
Vragen vragen..![]()
en zittend, zit je er ook wat meer 'met de neus bovenop', zie je tenminste of het schoon wordt
Staand kan echt niet, geloof jullie niet
(pictures or it didn't happen)
maandag 19 maart 2018 om 14:13

maandag 19 maart 2018 om 14:14
http://www.howtowipeyourbutt.com/
(die site bestaat gewoon echt! en trouwens... It's crucial to remain seated.)
(die site bestaat gewoon echt! en trouwens... It's crucial to remain seated.)
maandag 19 maart 2018 om 14:15
En een houten reet van de lange zit.Martje2801 schreef: ↑19-03-2018 14:13Nee hoor, want na het heerlijk verwarmde waterstraaltje komt een föhn.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
maandag 19 maart 2018 om 14:18
Tja sorry, ik heb het nooit anders gedaan.
Pics krijg je dan weer niet, ik kak doorgaans op Dixi's en dat is niet echt smakelijk voor net na de lunch.
Huts!
maandag 19 maart 2018 om 14:20
maar (serieuze vraag hoor) als je staat zitten je billen toch tegen elkaar? Kun je toch niet lekker schrobben?BellatrixVanDetta schreef: ↑19-03-2018 14:18Tja sorry, ik heb het nooit anders gedaan.
Pics krijg je dan weer niet, ik kak doorgaans op Dixi's en dat is niet echt smakelijk voor net na de lunch.
maandag 19 maart 2018 om 14:23
De richting waarop de douche van een bidet sproeit lijkt mij onhygiënisch voor de vrouw, viezigheid die per ongeluk naar binnen gesproeid wordt bijvoorbeeld, dat tweede gat zit er bij de man niet. Niet bepaald genderneutraal, zo'n bidet.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.

maandag 19 maart 2018 om 14:24
Dit is echt zo’n Reddit topic waar de discussies altijd hoog oplopen!
Hoe dan ook, zittend en van voor naar achteren natuurlijk, wel met de hand buitenom van achteren. Ik wil snap niet hoe je tussen samengeknepen billen goed kunt schoonmaken, ik ga echt vrij “diep” namelijk (hopelijk niet TMI).
Op Reddit was er ooit een anecdote van een Amerikaanse jongen die ‘t altijd staand deed en niet wist dat dat raar was, totdat hij in militaire dienst op een wc met korte deurtjes de enige was die steeds al staande en vegend boven deurtjes uitkwam, terwijl anderen lekker zaten.
http://imgur.com/gallery/VP3JE
Hoe dan ook, zittend en van voor naar achteren natuurlijk, wel met de hand buitenom van achteren. Ik wil snap niet hoe je tussen samengeknepen billen goed kunt schoonmaken, ik ga echt vrij “diep” namelijk (hopelijk niet TMI).
Op Reddit was er ooit een anecdote van een Amerikaanse jongen die ‘t altijd staand deed en niet wist dat dat raar was, totdat hij in militaire dienst op een wc met korte deurtjes de enige was die steeds al staande en vegend boven deurtjes uitkwam, terwijl anderen lekker zaten.
http://imgur.com/gallery/VP3JE
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 14:29
4.41% gewijzigd

maandag 19 maart 2018 om 14:27
Dat is het andere Reddit topic op dit gebied!QueenArachnia schreef: ↑19-03-2018 13:28Toch zijn er tot nu toe 3 personen die op staand hebben gestemd. Ik had geen idee dat er mensen waren die dat deden!
maandag 19 maart 2018 om 14:27
Staand en met een grote prop papier. En nooit remsporen.MinkeDeWit schreef: ↑19-03-2018 13:27Maar als aanverwant probleem... Er schijnen mensen te zijn die een prop maken van hun wc-papier en daarmee vegen. Dat is pas eigenaardig.
En natuurlijk zitten, duh.
Nog nooit, echt nog nooit (en ik ben bijna 60) zittend afgeveegd.
amarna wijzigde dit bericht op 19-03-2018 14:30
10.08% gewijzigd
maandag 19 maart 2018 om 14:31
Dit dus. Ècht geen idee dat er zitters bestonden. En ik heb nooit remsporen hoor. Hilarisch topic ditBellatrixVanDetta schreef: ↑19-03-2018 14:06Nee, echt niet.
Ik heb het nooit anders dan staand geleerd van pa en ma.