Staand of zittend afvegen?

19-03-2018 12:56 232 berichten
Naar aanleiding van een opmerking in een ander topic dat mij erg verbaasde: hoe veeg jij je billen af? Terwijl je zit of ben je al gaan staan (ervan uitgaan dat je niet staand poept)?

TO trapt af: zittend natuurlijk! Waarom zou je al gaan staan? Dat is toch veel viezer?

Staand of zittend afvegen?

Totaal aantal stemmen: 224

Staand (16%)
Zittend (74%)
Ik heb een bidet (1%)
Eerst zittend, dan staand (7%)
Ik weet het niet (2%)
Nou interessant topic want mijn man en ik zijn het hier niet over eens en leerden onze kinderen het dus allebei op onze eigen manier aan. Zoon luisterde naar man en heeft regelmatig remsporen in zijn onderbroek. Dochter luisterde naar mij en heeft dit nooit. Dochter en ik zitten, man en zoon staan. Ik vind gaan staan echt heel vreemd en volgens mij kan je zo ook minder goed poetsen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet weten hoe ik dat zittend zou moeten doen.

Iemand uitleg?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Pfffff het niveau daalt...... Who the fuck cares??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als je het staand doet, dan moet je toch flink naar voren buigen?
Anders is het toch geen doen?!
Nouschi schreef:
19-03-2018 13:01
Pfffff het niveau daalt...... Who the fuck cares??
En dit ook. :lol:
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
19-03-2018 13:00
Ik zou niet weten hoe ik dat zittend zou moeten doen.

Iemand uitleg?
Ik wilde het niet typen :-D Nooit geweten dat er mensen zijn die dit zittend doen, en hoe dan??
Hahaha, ik had het hier toevallig gisteren met mijn vriend over :D

Staan vind ik ook superraar ja, zittend dus.
Goh, waarom zou iemand het niet weten hoe die z'n :moon: schoonmaakt?
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
19-03-2018 13:02
Als je het staand doet, dan moet je toch flink naar voren buigen?
Anders is het toch geen doen?!
Jij veegt van achter naar voor of zo...? Ik wil geen poepbacteriën bij mijn urinebuis of vagina in de buurt hebben :D
Zittend, gewoon met je arm naar achteren?! Tenzij je hele korte armpjes hebt, moet dat toch geen probleem zijn...
Alle reacties Link kopieren
Gatver. Als je gaat staan knijpt alles toch samen? Smeerboel lijkt me dat.
8102 schreef:
19-03-2018 13:04
Goh, waarom zou iemand het niet weten hoe die z'n :moon: schoonmaakt?

:proud:
Nú begrijp ik hoe (trouw) ringen kwijtraken in de w.c.pot!
Koffiehagedis schreef:
19-03-2018 13:04
Jij veegt van achter naar voor of zo...? Ik wil geen poepbacteriën bij mijn urinebuis of vagina in de buurt hebben :D
Huh, hoe kom je daar nou bij?
Als je staat is er toch heel weinig ruimte tussen je billen? Dan zul je toch naar voren moeten buigen?
Koffiehagedis schreef:
19-03-2018 13:02
Ik wilde het niet typen :-D Nooit geweten dat er mensen zijn die dit zittend doen, en hoe dan??
Ik ga wel een beetje naar voren op de bril zitten, en schuin. Dan kun je er prima bij, hoef je niet voor te gaan staan.
Alle reacties Link kopieren
https://www.asz.nl/behandelingen/blaas/ ... ouding.pdf

"veeg van voor naar achteren en daarna staat u op" (pagina 4)
Alle reacties Link kopieren
momo1980 schreef:
19-03-2018 12:59
Nou interessant topic want mijn man en ik zijn het hier niet over eens en leerden onze kinderen het dus allebei op onze eigen manier aan.
Heb het gelijk maar even bij manlief nagevraagd, kunnen de problemen maar beter voor zijn tenslotte. Blijkt dat we het allebei zittend doen, das makkelijk. Krijg ik van hem dus de vraag terug of ik binnendoor of buitenom veeg... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Wel van voor naar achteren.anders kun je sneller blaasontsteking krijgen.
En van voor naar achteren is staande makkelijker.
Even oefenen.😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Zittend. Door die houding wordt mijn anus iets uitgerekt waardoor je de stront uit alle anushoekjes en anuskiertjes kunt vegen.

Ik heb een serieus antwoord gegeven maar denk dat ik nu toch maar weer verderga met m'n werk. :facepalm:
Ivy_Signe schreef:
19-03-2018 13:12
Zittend. Door die houding wordt mijn anus iets uitgerekt waardoor je de stront uit alle anushoekjes en anuskiertjes kunt vegen.

Ik heb een serieus antwoord gegeven maar denk dat ik nu toch maar weer verderga met m'n werk. :facepalm:

Dankjewel :)
Alle reacties Link kopieren
Slepend met mijn gat over de grond. :devil: Gat je geen zak an.
anoniem_353611 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 13:21
7.56% gewijzigd
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
chrisjoh schreef:
19-03-2018 13:11
Wel van voor naar achteren.anders kun je sneller blaasontsteking krijgen.
En van voor naar achteren is staande makkelijker.
Even oefenen.😂
Hoe kan je uberhaupt van achter naar voor je kont afvegen? Staande je kont afvegen daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik zal wel een afslag gemist hebben in mijn leven ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik leer een hoop nieuwe dingen vandaag :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Zittend natuurlijk. Ik vraag me af waarom je dat anders zou doen. Je kunt toch staand je kont niet (goed) afvegen, of ligt dat aan mij, of aan anderen die nu hier op "Zittend" hebben gestemd?

Wat een bidet betreft, ik zou wel een Japans toilet in huis willen hebben. De harde waterstraal maakt je kont grondig schoon. Er blijven dan geen poeprestjes of remsporen achter in je onderbroek.

Alleen... voor zo'n toilet heb ik er het geld niet voor over. Veel te duur.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven