Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
ik heb nu ook nog vietnamese loempia's in de oven gedaan..

mijn smaak is een beetje off-key de laatste tijd en ik combineer de raarste dingen met elkaar



Ren, dat doe ik idd ook met indisch

ik ben niet zo'n bolognese-fan dus dat eet ik zelden..
Alle reacties Link kopieren
Ook lekker Solo! We zijn met z'n allen wel in een Italiaanse eetmodus vandaag!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 19:22:

ik heb nu ook nog vietnamese loempia's in de oven gedaan..

[img]mijn smaak is een beetje off-key de laatste tijd en ik combineer de raarste dingen met elkaar
[/img]

Ren, dat doe ik idd ook met indisch

ik ben niet zo'n bolognese-fan dus dat eet ik zelden..Ohoh, wat hebben nieuwe liefje en jij uitgespookt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 19:22:

ik heb nu ook nog vietnamese loempia's in de oven gedaan..

mijn smaak is een beetje off-key de laatste tijd en ik combineer de raarste dingen met elkaar



Ren, dat doe ik idd ook met indisch

ik ben niet zo'n bolognese-fan dus dat eet ik zelden..Zwanger? Oh nee, verliefditus heeft ook nogal wat hormonale effecten! Fijn dat het goed met je gaat Pinda. Succes met de drukte en veel plezier met het ontdekken van verse liefde!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Kip-curry met venkel. Yum!
The owls are not what they seem
Morgen eet ik weer Italiaans, maar dan in een restaurant. Jammie.

Ik hoop wel dat het eten warm is, mijn ervaring is dat dat niet altijd het geval is, in Italiaanse restaurants.
TVP
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 12 april 2017 @ 19:26:

TVPWaarom?
Is het trouwens niet een beetje raar, als een restaurant 9 pasta en risotto gerechten op de kaart heeft staan, maar er dan bij zet dat er per gang maar 4 verschillende pasta / risotto gerechten gekozen mogen worden?

We zijn met een redelijk grote groep, zo'n 13 man. Dat zou dus betekenen dat veel mensen gedwongen worden dezelfde pastagerechten te kiezen (als we allemaal pasta zouden willen, ze hebben ook gewoon vlees- en visgerechten)
quote:dolfje schreef op 12 april 2017 @ 19:26:

[...]



Waarom?Omdat ze niets wil missen van onze sprankelende, intelligente, leerzame, humoristische schrijfsels, maar te verlegen is om mee te schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha Ren, Blond, dat is gelukkig geen gevaar want de nieuwe vlam is een vrouw dit keer



Is het een restaurant met een kleine keuken Ren?

Ze hebben waarschijnlijk niet de mogelijkheid om meer dan 4 verschillende gerechten tegelijk te bereiden (door grootte van het fornuis of hoeveelheid koks), dus dan zouden ze niet alles tegelijk op tafel kunnen krijgen.

of ze zijn superlui, dat kan natuurlijk ook nog
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 12 april 2017 @ 19:28:

[...]





Omdat ze niets wil missen van onze sprankelende, intelligente, leerzame, humoristische schrijfsels, maar te verlegen is om mee te schrijven.Dan kan je toch ook het topic favoriet maken ipv een irritante TVP te maken.
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 19:32:

Hahahaha Ren, Blond, dat is gelukkig geen gevaar want de nieuwe vlam is een vrouw dit keer



Is het een restaurant met een kleine keuken Ren?

Ze hebben waarschijnlijk niet de mogelijkheid om meer dan 4 verschillende gerechten tegelijk te bereiden (door grootte van het fornuis of hoeveelheid koks), dus dan zouden ze niet alles tegelijk op tafel kunnen krijgen.

of ze zijn superlui, dat kan natuurlijk ook nog



Hmmm, het is een groter restaurant, tenminste ze hebben ruimte over 2 verdiepingen en doen ook grote groepen. Dus dan ga ik ervan uit dat ze ook voldoende keukenruimte hebben. En voor grotere groepen moeten ze toch alle gerechten maken, of dat nou pasta is of iets anders, er zijn nog steeds 13 mensen die moeten eten.

Maar goed, het is ook geen wereldprobleem, het viel me alleen op.
Raapstelen en nu vergaderen!
Filee hoe is het met je neus?
Ach laat toch, die TVP's ..



Leuke locatie trouwens, Hawai. Jammer dat ik er niet uit zie, in zo'n hoelarokje .



Mijn dochter is gisteren 16 geworden. Ze is letterlijk bedolven onder de cadeautjes van vrienden m/v, ze werd er helemaal verlegen van. Vandaag nog steeds een beetje jarig, want de felbegeerde (spuugdure) docs werden bezorgd, helemaal uit Engeland. En dan krijgt ze van mij ook nog een tattoo, maar die moet nog even wachten wegens tentamens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 12 april 2017 @ 19:38:

[...]





Hmmm, het is een groter restaurant, tenminste ze hebben ruimte over 2 verdiepingen en doen ook grote groepen. Dus dan ga ik ervan uit dat ze ook voldoende keukenruimte hebben. En voor grotere groepen moeten ze toch alle gerechten maken, of dat nou pasta is of iets anders, er zijn nog steeds 13 mensen die moeten eten.

Maar goed, het is ook geen wereldprobleem, het viel me alleen op.



ik zit het een beetje te googlen en zie idd dat meer restaurants dat doen bij groepen..maar de reden ervoor kan ik niet achterhalen

ik ben nu wel erg nieuwsgierig, maar vermoed dat het mn met gemak voor keuken en bediening te maken heeft...
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 19:49:

[...]





ik zit het een beetje te googlen en zie idd dat meer restaurants dat doen bij groepen..maar de reden ervoor kan ik niet achterhalen

ik ben nu wel erg nieuwsgierig, maar vermoed dat het mn met gemak voor keuken en bediening te maken heeft...Ik denk dat het met inkoop te maken heeft.
quote:_Inkie_ schreef op 12 april 2017 @ 19:45:

Filee hoe is het met je neus?Beter. Nog steeds wel gevoelig, maar minder pijnlijk dan eerder deze week.
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 19:54:

[...]



Beter. Nog steeds wel gevoelig, maar minder pijnlijk dan eerder deze week.Gelukkig maar, niet gebroken dus?
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 april 2017 @ 19:46:

Ach laat toch, die TVP's ..



Leuke locatie trouwens, Hawai. Jammer dat ik er niet uit zie, in zo'n hoelarokje .



Mijn dochter is gisteren 16 geworden. Ze is letterlijk bedolven onder de cadeautjes van vrienden m/v, ze werd er helemaal verlegen van. Vandaag nog steeds een beetje jarig, want de felbegeerde (spuugdure) docs werden bezorgd, helemaal uit Engeland. En dan krijgt ze van mij ook nog een tattoo, maar die moet nog even wachten wegens tentamens.Ze lijkt me een leuke meid, cool. Maar jij bent volgens mij ook een aparte moeder, cool zeg maar.
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 19:49:

[...]





ik zit het een beetje te googlen en zie idd dat meer restaurants dat doen bij groepen..maar de reden ervoor kan ik niet achterhalen

ik ben nu wel erg nieuwsgierig, maar vermoed dat het mn met gemak voor keuken en bediening te maken heeft...



Dat denk ik ook. Zal het morgen, misschien, eens navragen. Ze zetten er wel bij dat het is "om de klant beter van dienst te kunnen zijn", maar die logica ontgaat me.

Staan wel lekkere dingen op de kaart, dus dat komt helemaal goed!
quote:_Inkie_ schreef op 12 april 2017 @ 19:56:

[...]



Gelukkig maar, niet gebroken dus?

Volgens mij niet. De zwelling is ook weg en alles ziet er heel/recht uit. Ook geen problemen met ademen enz. Dus ik ga ervanuit dat ik mazzel heb gehad.

Ik had ook een arts gebeld voor advies en die zei dat als alles er goed uitzag en ik geen problemen heb met ademen, het beter is om het met rust te laten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 12 april 2017 @ 19:53:

[...]



Ik denk dat het met inkoop te maken heeft.dat begrijp ik niet..
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 20:00:

[...]





dat begrijp ik niet..Voor grote groepen is het het makkelijkste om een beperkte keuze te geven. Dan hoeven ze alleen die wat groter in te kopen en voorkomen ze dat ze veel moeten weggooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven