Stamcafé XXX
woensdag 3 mei 2017 om 18:41
quote:Oudblond schreef op 03 mei 2017 @ 18:34:
[...]
Dat is je straf om ook maar even blij te zijn dat hij weg is! Toen man nog veel reisde heb ik een keer een dozijntje oesters gekocht (man eet ze niet) en toen ik klaar zat voor de lekkernij bedacht ik dat ik die zelf helemaal niet open krijg De lieve buurmannen wilden me wel helpen in ruil voor hun portie
Hahaha ja dat zal het zijn! Hij zal er zelf ook wel heel hard om moeten lachen als hij het hoort: zie je wel, het kan best zonder olijven. Maar
Gelukkig had ik dan weer geen buurman nodig die de helft kon eisen
[...]
Dat is je straf om ook maar even blij te zijn dat hij weg is! Toen man nog veel reisde heb ik een keer een dozijntje oesters gekocht (man eet ze niet) en toen ik klaar zat voor de lekkernij bedacht ik dat ik die zelf helemaal niet open krijg De lieve buurmannen wilden me wel helpen in ruil voor hun portie
Hahaha ja dat zal het zijn! Hij zal er zelf ook wel heel hard om moeten lachen als hij het hoort: zie je wel, het kan best zonder olijven. Maar
Gelukkig had ik dan weer geen buurman nodig die de helft kon eisen
The owls are not what they seem
woensdag 3 mei 2017 om 18:47
Lady door jou ga ik weer eens een ovenschotel maken die ik 'vergeten' was. Veel zwarte olijven, sperzieboontjes, kerstomaatjes, paddenstoelen, aardappelpartjes, thijm, rozemarijn er bij en besprenkelen met zeezout en goede olijfolie, zalmmoot er op en afgedekt in de oven en daarna 'drogen' onder de grill. Heerlijke die rokerige olijfsmaak in de zalm!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 4 mei 2017 om 07:14
Goedemorgen allemaal,
Hier ook een moeilijke week...ben afgelopen dagen totaal ingestort.
Vorig week ook een moeilijke week gehad op werk en nu plus zieke kat.
Had de DA gisteren gebeld en het gaat redelijk goed met kat, hij is heel lief naar hun toe.
Ik vind het erg fijn om te horen, hij is echt lief. Maar goed, hij mag nog niet naar huis.
Ik vind het echt vreselijk maar niks aan te doen. Misschien ga ik hem later opzoeken maar vind het
ook zo triest om hem weer achter te laten...
Sorry voor ego post.
Hier ook een moeilijke week...ben afgelopen dagen totaal ingestort.
Vorig week ook een moeilijke week gehad op werk en nu plus zieke kat.
Had de DA gisteren gebeld en het gaat redelijk goed met kat, hij is heel lief naar hun toe.
Ik vind het erg fijn om te horen, hij is echt lief. Maar goed, hij mag nog niet naar huis.
Ik vind het echt vreselijk maar niks aan te doen. Misschien ga ik hem later opzoeken maar vind het
ook zo triest om hem weer achter te laten...
Sorry voor ego post.
Prrrr, mauw miawwwww.
donderdag 4 mei 2017 om 10:05