Stamcafe XXXI
donderdag 6 juli 2017 om 13:28
donderdag 6 juli 2017 om 13:59
Lady, maak er een spannend avondje van... blinddoekje, massage, lekkere hapjes..... Voor hem wel te verstaan!
Ik ga zo een gesprek in met een partij die echt denkt dat ik
ben. Voorstel is dat zij iets groots organiseren, dat ik ons netwerk aanspoor om deel te nemen door vanuit mijn organisatie te communiceren en te activeren. Onze klanten moeten dan wel de normale tickets kopen. En nee ze zijn geen lid van onze organisatie en worden dat ook niet. Dus maw: verzorg mijn marketing en je mag betalen om zelf deel te nemen! Daarna hoor je nooit meer iets van ons en wij gaan ook niets voor jullie doen. Dat voorstel kan je toch niet laten liggen?! Wordt lachen (achteraf)
Ik ga zo een gesprek in met een partij die echt denkt dat ik
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 6 juli 2017 om 14:11
Klinkt als een hele hele goede deal.Oudblond schreef: ↑06-07-2017 13:59Lady, maak er een spannend avondje van... blinddoekje, massage, lekkere hapjes..... Voor hem wel te verstaan!![]()
Ik ga zo een gesprek in met een partij die echt denkt dat ikben. Voorstel is dat zij iets groots organiseren, dat ik ons netwerk aanspoor om deel te nemen door vanuit mijn organisatie te communiceren en te activeren. Onze klanten moeten dan wel de normale tickets kopen. En nee ze zijn geen lid van onze organisatie en worden dat ook niet. Dus maw: verzorg mijn marketing en je mag betalen om zelf deel te nemen! Daarna hoor je nooit meer iets van ons en wij gaan ook niets voor jullie doen. Dat voorstel kan je toch niet laten liggen?! Wordt lachen (achteraf)
Maar niet heus X-D
donderdag 6 juli 2017 om 14:58
Haha, ook met een blinddoek voor gaat meneer L niet aan de oesters schat ik zo. Ik zal iemand anders moeten vinden om deze ervaring mee te delen. Er zitten hier ervaringsdeskundigen blijkbaar, dus ik voel een meet aankomen....Oudblond schreef: ↑06-07-2017 13:59Lady, maak er een spannend avondje van... blinddoekje, massage, lekkere hapjes..... Voor hem wel te verstaan!![]()
Ik ga zo een gesprek in met een partij die echt denkt dat ikben. Voorstel is dat zij iets groots organiseren, dat ik ons netwerk aanspoor om deel te nemen door vanuit mijn organisatie te communiceren en te activeren. Onze klanten moeten dan wel de normale tickets kopen. En nee ze zijn geen lid van onze organisatie en worden dat ook niet. Dus maw: verzorg mijn marketing en je mag betalen om zelf deel te nemen! Daarna hoor je nooit meer iets van ons en wij gaan ook niets voor jullie doen. Dat voorstel kan je toch niet laten liggen?! Wordt lachen (achteraf)
Bizar voorstel Oudblond (is dus zeker niet hetzelfde als
Hier zit al de hele middag een vogel kraaiachtige krasgeluiden te maken. Maar we kunnen niet zien waar hij zit... ik krijg wat Birds-achtige visioenen.
The owls are not what they seem
donderdag 6 juli 2017 om 15:14
Het voorstel werd nog beter Lady! Als ik ons bedrijf via hen op deze manier mag profileren (?????) vinden ze het logisch dat ik de helft van de kosten voor het evenement ga dragen.
Na een hoop
tegen een zwijgende mij, viel er een stilte en keek ik twee zeer zelfvoldane-de-buit-is-binnen meneren aan en maakte ik even een analyse. Tien minuten later stonden de heren op de stoep.
Na een hoop
tegen een zwijgende mij, viel er een stilte en keek ik twee zeer zelfvoldane-de-buit-is-binnen meneren aan en maakte ik even een analyse. Tien minuten later stonden de heren op de stoep.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 6 juli 2017 om 15:22
Geen samenwerking?Oudblond schreef: ↑06-07-2017 15:14Het voorstel werd nog beter Lady! Als ik ons bedrijf via hen op deze manier mag profileren (?????) vinden ze het logisch dat ik de helft van de kosten voor het evenement ga dragen.
Na een hooptegen een zwijgende mij, viel er een stilte en keek ik twee zeer zelfvoldane-de-buit-is-binnen meneren aan en maakte ik even een analyse. Tien minuten later stonden de heren op de stoep.
![]()
Hoe flauw is dat zeg.
(sarcastische mode off)
donderdag 6 juli 2017 om 15:37
Oudblond schreef: ↑06-07-2017 15:14Het voorstel werd nog beter Lady! Als ik ons bedrijf via hen op deze manier mag profileren (?????) vinden ze het logisch dat ik de helft van de kosten voor het evenement ga dragen.
Na een hooptegen een zwijgende mij, viel er een stilte en keek ik twee zeer zelfvoldane-de-buit-is-binnen meneren aan en maakte ik even een analyse. Tien minuten later stonden de heren op de stoep.
![]()

Nou ja, die ene oudblonde dan toch....
donderdag 6 juli 2017 om 16:09
Excel is gewoon STOM
Ik gebruik excel alleen als tussenstation tussen twee database programma's, om data van het éne programma 'schoon' in het andere te krijgen. Ik gebruik excel dus niet zo vaak. En nu klik ik steeds verkeerd, en excel selecteert zo raar (soms in één keer meerdere kolommen, soms maar de inhoud van 1 cel, soms nog wat anders) en als ik dan nog eens verkeerd klik zit ik bovenaan of onderaan m'n lijst zonder dat ik dat wil... ik denk niet dat je daar bij kunt helpen Aza, maar dank je wel voor het aanbod
Ik
The owls are not what they seem
donderdag 6 juli 2017 om 18:22
donderdag 6 juli 2017 om 18:31
donderdag 6 juli 2017 om 21:13
vrijdag 7 juli 2017 om 06:35
Hunniebunnie schreef: ↑06-07-2017 22:53Net in de regen, onder de grote parasol, gebarbequed. Nu kijken we 'Versailles". Ik plat, want mijn rug heeft het begeven![]()
Djeesz...gaat het nog?
Prrrr, mauw miawwwww.
vrijdag 7 juli 2017 om 08:38