Surprise maken HELP!!!???

12-11-2009 10:54 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn familie heeft bedacht weer eens surprises te gaan doen aankomend jaar.....leuk!!

Heb alleen sinds dat ik 10 was niet meer hier aan gedaan.

Nu het volgende ..... mag geen vieze troep zijn...jammerrrr!

Heb het volgende gekocht en dacht dat hier wel iets leuks om heen te bouwen zou zijn....tips iemand??

Een rode diadeem met een sintpoppetje en americo en een zwartepiet masker, maar d8 dat het miss ook wel leuk was om deze dingen op te laten zetten tijdes het lezen van het gedicht....

HELP???!!!!
tik eens het toverwoord 'surprise' in bij google, en er gaat een wereld voor je open.
Ik snap werkelijk niks van wat je nou gekocht hebt.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Het lijkt me toch dat je een surprise maakt die ergens op slaat mbt tot die persoon. Dus heb je iemand die dit jaar verhuisd is, dan kun je van kartonnen dozen een nieuw huis maken ofzo, met een gedicht wat er over gaat. Voor iemand die veel zeurt kun je een zeurkous breien, weet ik veel...

Snap net als Doortje niet zo goed wat je met die diadeem en masker wil. Of zijn dat de cadeau's?
Leer googlen.
google is je vriend sinterklaas surprises
ja die diadeem en dat masker waren eigenlijk alleen meer voor de gein.

Ben al druk aan het googelen maar wil iets origineels....
iets van papier-maché heeft bij mij altijd wel succes.
Nou vooruit, ik ben mijn studie en huishouden toch al aan het ontwijken, kom er maar in met je info:

*wiens lootje heb je?

*wat zijn de hobby's?

*wat heeft diegene dit jaar meegemaakt?

Dan denk ik wel even mee
Maak een hoofd van papier mache en zet daar dat masker en de diadeem op.
Heb het lootje van mijn zus getrokken, lastig want ze is een beetje labiel;

Speelt hockey

Werkt in de horeca

Bijna afgestudeerd

Woonde op kamers maar is weer terug verhuisd naar mijn ouders

Heeft een lange relatie gehad maar al lange tijd vrijgezel

Lastig dus...
Als je het gezellig wil houden, zou ik niet snel een gedicht maken over het feit dat ze weer bij je ouders woont en vrijgezel is...
Ja precies, maak leuk een gedicht over haar labiliteit
nee precies dus moet het voorzichtig aanpakken...
Met labiel bedoel je dat je niet te grappig uit de hoek wil komen, voor het geval ze dat niet kan hebben?

Je zou een heel groot bord van karton of hout kunnen maken. Dat schilder je wit. Dan maak je van papier maché de dingen die op het bord liggen. Zo maak je een hoofdgerecht. In de verschillende dingen die op het bord liggen, verstop je een klein cadeautje.

Tenzij ze dus niet in een restaurant werkt, maar dan kun je hier vast wel op variëren.
Wat voor studie doet ze?
Nee ze kan niet zoveel hebben nee, heul snel op haar teentjes getrapt. Ik maak altijd gedichten die mensen een beetje in de zeik neemt, maar kan dat dit jaar helaas dus niet doen...

Maar van dat bord is wel leuk idee!!! Dan maak ik er nog wat bestek bij en laat ik haar die diadeem enz wel op zetten....

Super bedankt!!
quote:robsje schreef op 12 november 2009 @ 11:05:

ja die diadeem en dat masker waren eigenlijk alleen meer voor de gein.

Ben al druk aan het googelen maar wil iets origineels....http://hobby.blogo.nl/200 ... op-maken-van-papiermache/

Hier in ieder geval een link om eventueel een pop te maken ( piet, serveerster , nieuwe liefde , hockymeisje , etc )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heeft ze zo'n hockeystaartje? Dan kun je een oude opmaakpop (hoe eigthies) van Marktplaats scoren, staartje erin, en een cadeautje erin doen. En dan een aardig gedicht over dat ze hockey speelt, maar niet zo'n hockeymeisje is, dus dat dat staartjke er wel eens af mag.

Alleen leuk met een hockeystaartje trouwens.
haha is ook grappig!
Of een hockeystick van papier maché.
Probeer bij een tapijtwinkel zo'n tapijtkoker te krijgen (zijn 4 meter lang) en maak daar een hockeystick van. Dan heb je tenminste wat groots.
quote:robsje schreef op 12 november 2009 @ 11:24:

Nee ze kan niet zoveel hebben nee, heul snel op haar teentjes getrapt. Ik maak altijd gedichten die mensen een beetje in de zeik neemt, maar kan dat dit jaar helaas dus niet doen...

Misschien kun je dit jaar eens een heel lief gedicht voor haar maken? Met wat (grappige) jeugdherinneringen en eens opschrijven dat je haar waardeert? Ik zou het heel lief vinden als mijn zusje dat zou doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven