The never ending question nr 80!
vrijdag 23 juli 2010 om 22:59
Zou het wel leuk vinden, een kleintje, maar
1. zou niet weten waar (enkel, op mn schouder, op mn lies, op mn onderrug in het midden.. )
2. zou niet weten wat ik voor altijd op mn lichaam zou willen hebben
3. m'n vriend vindt het verschrikkelijk (ja, daar hou ik rekening mee.. )
4. Vind het wel erg permanent
Dus uiteindelijk: nee (soms een plakplaatje is ook leuk )
Heb jij (een) piercing(s)?
1. zou niet weten waar (enkel, op mn schouder, op mn lies, op mn onderrug in het midden.. )
2. zou niet weten wat ik voor altijd op mn lichaam zou willen hebben
3. m'n vriend vindt het verschrikkelijk (ja, daar hou ik rekening mee.. )
4. Vind het wel erg permanent
Dus uiteindelijk: nee (soms een plakplaatje is ook leuk )
Heb jij (een) piercing(s)?
zaterdag 24 juli 2010 om 09:27
Laatst met vriend, alhoewel het niet echt een grap was. Hadden een feestje en ik ging eerder weg. Nam zijn sleutels mee en zei "bel op m'n mob als je er bent, dan doe ik open voor je". Hij zei om 23.30 uur dat hij niet heel lang meer zou blijven. Om 2 uur werd ik wakker, hij was er nog niet. Uit principe wilde ik niet sms-en, want wil geen zeikerd zijn van "waar blijf je nou....". 3 uur niemand, 4 uur niemand. Toen was ik het beu (en inmiddels ook wel geïrriteerd ). Dus ik pak mijn mobiel om te sms-en en kijk........ 13 gemiste oproepen. Shit! Bel ik hem ( 4.10 uur) zegt tie heel zielig "ik lig al uren in de tuin van mijn ouders en heb overal muggebulten ....".
Hij was rond 1.00 uur thuis en had 13 x gebeld op mijn mobiel, op de vaste, aan de deurbel, geroepen etc, en ik heb niks maar dan ook niks gehoord. Voelde me zo lullig, stond hij daar midden in de nacht op straat. Zijn ouders waren op vakantie en die hebben een lage poort dus toen is tie daar maar overheen geklommen en in de tuin gaan liggen Hij was wel een beetje sjag de dag er na.... Ik vond het zelf best een goede grap
Wat doe jij als je jezelf hebt buitengesloten?
Hij was rond 1.00 uur thuis en had 13 x gebeld op mijn mobiel, op de vaste, aan de deurbel, geroepen etc, en ik heb niks maar dan ook niks gehoord. Voelde me zo lullig, stond hij daar midden in de nacht op straat. Zijn ouders waren op vakantie en die hebben een lage poort dus toen is tie daar maar overheen geklommen en in de tuin gaan liggen Hij was wel een beetje sjag de dag er na.... Ik vond het zelf best een goede grap
Wat doe jij als je jezelf hebt buitengesloten?