The never ending question nr 80!

16-05-2010 21:36 3081 berichten
Iemand stelt een vraag. De volgende geeft antwoord en stelt een nieuwe vraag.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Konela!!!

Soms ben ik wel vergeetachtig, maar alleen als ik veel aan mijn hoofd heb.

Gisteren heeft een patient ruim een half uur op me zitten wachten, gelukkig vond ze het niet erg. Maar het was zo druk op het werk.

Op wie ben je een klein beetje jaloers?
Op een collega van mij. Ze komt altijd zo rustig en zelfverzekerd over. Daar ben ik wel jaloers op, maar niet in de misgunnende zin.

Wat maakt jou boos?
Als mensen onredelijk zijn in mijn ogen. Ze komen bijvoorbeeld te laat op een afspraak bij de huisarts. Als ik (doktersassistente) dan zeg dat ze te laat zijn, vinden ze dat ze dat recht hebben, want ze moeten normaal ook altijd op de dokter wachten als hij uitloopt.

Ik word ook erg boos van dierenmishandeling en nog veel meer dingen.

Wat vind je leuk (of niet leuk) aan een vissenkom met vissen?
Niet leuk.Erg passief en saai en niet knuffelbaar.

Wie zou jij nou graag eens even lekker de waarheid willen vertellen en waarom ?
Mijn zwager, schoonzus en schoonouders. Zwager gaat al maanden vreemd terwijl hij vader is van 2 kinderen (2 jaar en 6 mnd). Heeft in de kraamtijd lekker buiten de deur lopen ****** terwijl schoonzus vanwege complicaties haar bed niet uit kon. Gaat nu nog steeds door (met dezelfde griet, volgens mij is hij smoorverliefd). Iedereen weet het, het is elke week drama, drama drama als schoonzus hem weer eens betrapt met iets (mailtjes, sms-jes, afspraakjes, etc). En het gaaaaaaaaaaat maar door. Niemand die die vent eens een onwijze schop onder zijn hol geeft. Echt schrijnend voor die arme kinderen die er tussen zitten.

Welk fruit eet jij het liefst?
Zielig voor je schoonzus en kinderen. Die man heeft wel een trap onder zijn kont verdiend inderdaad!!

Ik eet het liefst aardbeien.

Wat zijn jouw plannen vandaag?
Bah, ik zou heel graag iets willen gaan doen. Het weer is hier helzelfde als mijn humeur, regenachtig.

Hoelang duurt het voordat je ergens echt overheen bent?
Bij mij kan dat echt onevenredig lang duren. Bijvoorbeeld 2 jaar lang een knoop in je maag krijgen als je aan een bepaalde ex denkt, terwijl je maar 2 maanden bij elkaar bent geweest. Maar soms ben ik verrassend snel over mensen/gebeurtenissen heen.

Waar knap jij ontzettend op af?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Op mensen die zichzelf heel interessant vinden en neerbuigend doen over anderen. Daar kan ik echt niet tegen. Als ik een lekkere kerel in de kroeg tegen kom die zichzelf nogal wat vindt ben ik gelijk klaar.

Wat voor ondergoed draag jij nu? (hahahaha en ik ben geen vies oud mannetje hoor )
Nou vooruit Konela Een zwarte bh en donkerroze Snoopy string (oeps, fouter dan fout )

Draag jij altijd setjes of heb je ook fout ondergoed? (lees: onderbroeken uit je laatste zwangerschapsweken/kraamtijd omdat die in pyama/joggingbroek zo lekker zitten?)
Niet speciaal een setje, maar het past wel altijd bij elkaar. Behalve tijdens het sporten dan pak ik gewoon wat fijn zit.

Ben jij goed in advies geven?
ja

roddel jij?
Soms

Heb jij veel schoenen/laarzen e.d. die je nog nooit gedragen hebt?
Nee, als ik nieuwe schoenen koop wil ik ze altijd meteen aan, dus alles wat ik heb staan heb ik ten minste 1x aangehad. Bij sommige paren blijft het daar wel bij.

Welke uitspraak doe je vaak?
Als ik boos ben : Fuck it .Ben gelukkig niet gauw boos .

@Konela <ernstig zeg !

Ligt het aan mij ,maar ik snap veel mannen niet ,zeker als het op daten aankomt ,wat zitten daar vage exemplaren bij [situatie vriendinnen,dochter]?
Dan ligt het ook aan mij! Ik krijg er ook wat van!!

Ik ben helemaal niet wanhopig op zoek, maar voelde me gisteren alleen op de bank echt even zielig

Waar ben jij je vriend/partner tegengekomen?
Op internet.

Heb je lekker geslapen vannacht?
nee

neem je vaak een koekje bij de koffie?
Ja,heerlijk.

@Nic: Vreemd hoor,misschien tijdsverschijnsel of zo ,echt,hoorde vroeger dit soort verhalen nooit van vriendinnen .En nu alleen maar .Zelf van rond de 40 en 50jaar .En dochter[23] met vriendinnen ,echt mooie meiden om te zien ,snap er echt geen hout van .

Wat snap jij niet ?
Nee, koffie neem ik alleen sochtends dus meestal met of niks of met ontbijt.

Wat doe je aan een goede vriend van je vriend die er niet blij mee is dat zn vriend een vriendin heeft.. (en als eeuwige single ermee zit dat hij alleen overblijft)?
Dat mensen het leuk vinden om en masse in uitverkoopbakken te graaien.

Vraag blijft.
Daar stuur ik mijn beste vriendin op af

gebruik je een leesbril?
haha, er is een reden waarom die jongen een eeuwige single is..

Nee.

Hoeveel echt goede vrienden heb jij?
Een hele goede vriendin .

Wie vind jij knap?
Mijn man en Hugh grant

wat heb je voor lunch vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven