The never ending question nr 80!
zaterdag 24 juli 2010 om 11:21
zaterdag 24 juli 2010 om 23:26
Als mensen onredelijk zijn in mijn ogen. Ze komen bijvoorbeeld te laat op een afspraak bij de huisarts. Als ik (doktersassistente) dan zeg dat ze te laat zijn, vinden ze dat ze dat recht hebben, want ze moeten normaal ook altijd op de dokter wachten als hij uitloopt.
Ik word ook erg boos van dierenmishandeling en nog veel meer dingen.
Wat vind je leuk (of niet leuk) aan een vissenkom met vissen?
Ik word ook erg boos van dierenmishandeling en nog veel meer dingen.
Wat vind je leuk (of niet leuk) aan een vissenkom met vissen?
zondag 25 juli 2010 om 10:00
Mijn zwager, schoonzus en schoonouders. Zwager gaat al maanden vreemd terwijl hij vader is van 2 kinderen (2 jaar en 6 mnd). Heeft in de kraamtijd lekker buiten de deur lopen ****** terwijl schoonzus vanwege complicaties haar bed niet uit kon. Gaat nu nog steeds door (met dezelfde griet, volgens mij is hij smoorverliefd). Iedereen weet het, het is elke week drama, drama drama als schoonzus hem weer eens betrapt met iets (mailtjes, sms-jes, afspraakjes, etc). En het gaaaaaaaaaaat maar door. Niemand die die vent eens een onwijze schop onder zijn hol geeft. Echt schrijnend voor die arme kinderen die er tussen zitten.
Welk fruit eet jij het liefst?
Welk fruit eet jij het liefst?
zondag 25 juli 2010 om 13:22
Bij mij kan dat echt onevenredig lang duren. Bijvoorbeeld 2 jaar lang een knoop in je maag krijgen als je aan een bepaalde ex denkt, terwijl je maar 2 maanden bij elkaar bent geweest. Maar soms ben ik verrassend snel over mensen/gebeurtenissen heen.
Waar knap jij ontzettend op af?
Waar knap jij ontzettend op af?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
zondag 25 juli 2010 om 15:57
zondag 25 juli 2010 om 22:16
maandag 26 juli 2010 om 10:47
maandag 26 juli 2010 om 10:47