The Never Ending Question nr. 83
dinsdag 6 september 2011 om 17:07
woensdag 7 september 2011 om 09:11
Ik erger me groen en geel aan bepaalde soorten muziek (rap, hiphop, R&B), drukte/mensenmassa's (bijvoorbeeld op zaterdag boodschappen doen/de stad in of op een of ander drukbezocht festival), artiesten die bij een concert improviseren waardoor ik geen liedje herken, bepaalde liedjes (All the single ladies van Beyoncé spant de kroon).
In welke houding slaap jij?
In welke houding slaap jij?
woensdag 7 september 2011 om 09:23
Aan mensen die smakgeluidjes maken met hun mond... Mensen die smakken tijdens het eten, maar ook tijdens het praten vieze smakjes hebben. Daar krijg ik echt moordneigingen van. Eetgeluiden. Getik of gefluit. En mensen die hun neus herhaaldelijk ophalen of sniffen. Ik denk dat ik Misofonie heb. Heb ik al sinds ik heel klein ben. Ik ging playbacken met mijn zus en die smakte steeds in mijn oor.. Vreselijk! Weet sinds kort dat het een naam heeft! Hoera!
Ik slaap liggend, op links of rechts, ietsjes met m'n buik op 't matras en met m'n buitenste been iets opgetrokken. En dan op heerlijke kussens
Waar schaam jij je voor?
Ik slaap liggend, op links of rechts, ietsjes met m'n buik op 't matras en met m'n buitenste been iets opgetrokken. En dan op heerlijke kussens
Waar schaam jij je voor?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 07-09-2011 09:25
Reden: Te laat!
Reden: Te laat!
% gewijzigd
woensdag 7 september 2011 om 10:05
Ik schaam me weleens voor mijn haar als het weer eens één kroesbol is geworden.
Vraag jij je weleens af of degene die naast je zit in bus of trein ook een Viva forummer is?
@Julie, ze hebben tegenwoordig ook overal een naam voor. Heb ik wéér een aandoening erbij
@Lizzl, haha, all the single ladies, vrééeselijk nummer idd. Die clip erbij ook
Vraag jij je weleens af of degene die naast je zit in bus of trein ook een Viva forummer is?
@Julie, ze hebben tegenwoordig ook overal een naam voor. Heb ik wéér een aandoening erbij
@Lizzl, haha, all the single ladies, vrééeselijk nummer idd. Die clip erbij ook
woensdag 7 september 2011 om 11:32
Haha, nou, meer andersom. Als een stukje lees en iemand die me net dat verhaal heeft verteld, dan ga ik wel denken dat dat ook die persoon is. Zo dacht ik al eens mijn zus herkend te hebben en een vriendin. Bleek uiteindelijk (gelukkig) niet zo.
Wat zou jij ervan vinden als je erachter kwam dat je regelmatig met je buurvrouw schrijft, hier?
Wat zou jij ervan vinden als je erachter kwam dat je regelmatig met je buurvrouw schrijft, hier?
woensdag 7 september 2011 om 11:41
@Julie, tja, niks eigenlijk. probeer zoveel mogelijk afstand te houden zodat ik het zo zacht mogelijk hoor. En me gewoon ergeren aan iemand Hopen dat iemand heel snel zn mond houdt/leeg eet. Ik zie er soms ook wel de humor van in, als ik de situatie van een afstandje ´objectief´ probeer te bekijken.. Ik die me gigantisch zit te ergeren en de ander die niet normaal kan praten zonder bij-geluiden te moeten maken en niks doorheeft.
Niet zo erg. Ik heb een aardige buurvrouw. (maar ik zit weleens met mn telefoon te forummen en dan hou ik toch hem zoveel mogelijk uit het zicht van anderen.
Wat ga je vandaag eten voor de lunch?
Niet zo erg. Ik heb een aardige buurvrouw. (maar ik zit weleens met mn telefoon te forummen en dan hou ik toch hem zoveel mogelijk uit het zicht van anderen.
Wat ga je vandaag eten voor de lunch?
woensdag 7 september 2011 om 11:49
Als puber heb ik ooit een cassettebandje ingezongen met nummers van Madonna (en daarbij moet je weten dat ik absoluut niet kan zingen ). Paar weken later wilde een vriend van mij een bandje van U2 lenen. Toen hij het met vijf vrienden in de auto op weg naar vakantie in Spanje opzette, hoorden ze niet Bono maar mij als valse Madonna. Verkeerde bandje in het hoesje gedaan dus. Zakte bijna door de grond van schaamte toen ik het na afloop van hun vakantie hoorde.
Wat ga jij vanmiddag doen?
Wat ga jij vanmiddag doen?
woensdag 7 september 2011 om 11:56
woensdag 7 september 2011 om 12:00