The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Sushi! Ben ik nu aan het maken, de rijst staat nu af te koelen!

Wat ga je vanavond doen?

Leuke jas Julia2!
Lekker op de bank hangen voor de TV. En zo nu en dan nog een beetje forummen.

Overweeg jij wel eens om vrijwilligerswerk te gaan doen?
ja

collecteer jij voor een goed doel?
Nee.

Leuke jas, trouwens. (Ik heb hem in het grijs, maar het is meer een herfstjas die van mij, iets te dun/koud voor de winter).

Wat ga je vanavond doen?
Lekker in de tuin gegeten, en nu zit ik te forummen.

Wat is het liefste dat een van je vrienden ooit voor je heeft gedaan?
Toen mijn vader overleed zou mijn beste vriendin 5 dagen later op vakantie gaan. Ze heeft haar vakantie geannuleerd zodat ze hier bij mij kon blijven. Superlief vond ik dat!

Leuke vraag, ik laat em staan.
Ver moeten reizen om me heel kort even te zien! (Langer kon niet, omdat ik te moe was om dat vol te houden, ik was ziek toen) Ik vond het vooral lief omdat ze zelf weer weg ging. Veel mensen zouden zijn blijven hangen denk ik.

Wat was je mooiste/leukste/stomste/vreemdste vakantie ooit en waarom?
stomste; een week met schoonfamilie, wel aparte kamer maar met een tussendeur, geen uurtje rust, heel vermoeiend.

Mooiste; Thailand met mijn lief

bijzonder; maand Afrika.

Ga je wel eens echt flink op stap&dansen?
Inderdaad heel lief Cici

Nee, al heel lang niet meer. Vroeger wel heel veel gedaan, en heb nu absoluut de behoefte niet meer. Dansen deed ik sowieso al niet graag.

Als je ergens ter wereld zou kunnen gaan wonen waar zou dat dan zijn en waarom daar?
Tijdelijk, in New York, omdat het gewoon zo'n coole stad is! (En anders in Italie)

Welke taal zou je graag kunnen?
Zweeds. En verder Noors, Deens, Fins, Russisch en Japans. Dat is het wel zo'n beetje. (weer 's wat anders dan Spaans, Frans, Duits en de rest )

Ben jij handig? (of 2 linkerhanden)
Ik heb absoluut twee linkerhanden. Klussen is niet aan mij besteed, een kastje in elkaar zetten kan ik niet en zelfs de installatie van m'n nieuwe laptop heb ik uitbesteed. Maar gelukkig heeft mijn vriend twee rechterhanden. Dus dat compenseert elkaar goed

Wat vind jij de leukste/beste uitvinding van de laatste 10 jaar?
Met stip: de eReader

En jij?
mobiel internet

@Lizzl, hoe is het? Dames gaat het nog lukken zondag, waar is twisted gebleven?

Hoe ziet je dag er vandaag uit?
Ik kom zojuist van de manueel therapeut. Die heeft me flink te pakken gehad. En nu wacht ik op een telefoontje van mijn werk. Ik was eigenlijk vrij vandaag, er is al inval geregeld, maar doordat er wat meer mensen zijn uitgevallen, werd me gister gevraagd of ik niet alsnog vanmiddag kan werken. Heb net gebeld, maar de juiste persoon niet te pakken gekregen. Heb eigenlijk geen zin meer.. Dus of ik ga werken, of ik ga de ramen zemen. Want door de vele muggen ziet 't eruit als 'n slagveld op m'n ramen. En vanmiddag heb ik nog iets spannends voor de boeg, maar daar vertel ik jullie later pas over. En vanavond rond 18u ga ik sporten, daarna lekker chillen.

Wat is jouw laatste leugen?
Niet een onwijze leugen, maar ik geef vaak standaard als antwoord 'goed' als iemand vraagt hoe het gaat, ook als 't niet helemaal lekker gaat

Zou je een andere baan/studie/dagbesteding willen op dit moment?
Ja en nee. Soms zou ik wel meer willen 'betekenen'(je kent mijn situatie hé Jan) maar meestal ben ik tevreden en soms zelfs blij dat ik niet werk.

Ga je deze week (= restaurantweek) ergens uit eten?
Nee. Helaas ga ik veel te weinig uit eten!

Hoeveel geld besteed jij gemiddeld per maand aan kleding voor jezelf?
Pffff, lastig. Bij mij wisselt het. De ene maand dik 150 euro en dan weer maanden nauwelijks/weinig. Het hangt een beetje af van mijn bui, wat in de winkels hangt en natuurlijk mijn banksaldo

Wat is jouw troostvoedsel?
Alles met chocolade. Op dit moment word ik erg blij van chocolade pepernoten.

Welk koosnaampje heb jij voor je partner (of had je voor je ex)?
gewoon lief of schat, ben niet zo orgineel.

Hoe vaak maak jij je badkamer schoon?
Elke week gaat er wel even een doekje doorheen. En 1 keer in de maand wordt ie echt grondig uitgeboend.

Heb jij wel eens 112 gebeld?
nee

Heb je het koud nu?
Nee.

Jij wel dan? (met dit weertje)
Common sense is not so common.
Voltaire
Ja, het is hier grijs en grauw...

Wat ga je vanavond eten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven