Leuke jas, trouwens. (Ik heb hem in het grijs, maar het is meer een herfstjas die van mij, iets te dun/koud voor de winter).
Wat ga je vanavond doen?
Anoniem_55368
zondag 25 september 2011 om 21:59
Lekker in de tuin gegeten, en nu zit ik te forummen.
Wat is het liefste dat een van je vrienden ooit voor je heeft gedaan?
Anoniem_91620
zondag 25 september 2011 om 23:09
Toen mijn vader overleed zou mijn beste vriendin 5 dagen later op vakantie gaan. Ze heeft haar vakantie geannuleerd zodat ze hier bij mij kon blijven. Superlief vond ik dat!
Leuke vraag, ik laat em staan.
Anoniem_110773
maandag 26 september 2011 om 22:15
Ver moeten reizen om me heel kort even te zien! (Langer kon niet, omdat ik te moe was om dat vol te houden, ik was ziek toen) Ik vond het vooral lief omdat ze zelf weer weg ging. Veel mensen zouden zijn blijven hangen denk ik.
Wat was je mooiste/leukste/stomste/vreemdste vakantie ooit en waarom?
Zweeds. En verder Noors, Deens, Fins, Russisch en Japans. Dat is het wel zo'n beetje. (weer 's wat anders dan Spaans, Frans, Duits en de rest )
Ben jij handig? (of 2 linkerhanden)
Anoniem_91620
dinsdag 27 september 2011 om 06:53
Ik heb absoluut twee linkerhanden. Klussen is niet aan mij besteed, een kastje in elkaar zetten kan ik niet en zelfs de installatie van m'n nieuwe laptop heb ik uitbesteed. Maar gelukkig heeft mijn vriend twee rechterhanden. Dus dat compenseert elkaar goed
Wat vind jij de leukste/beste uitvinding van de laatste 10 jaar?
Ik kom zojuist van de manueel therapeut. Die heeft me flink te pakken gehad. En nu wacht ik op een telefoontje van mijn werk. Ik was eigenlijk vrij vandaag, er is al inval geregeld, maar doordat er wat meer mensen zijn uitgevallen, werd me gister gevraagd of ik niet alsnog vanmiddag kan werken. Heb net gebeld, maar de juiste persoon niet te pakken gekregen. Heb eigenlijk geen zin meer.. Dus of ik ga werken, of ik ga de ramen zemen. Want door de vele muggen ziet 't eruit als 'n slagveld op m'n ramen. En vanmiddag heb ik nog iets spannends voor de boeg, maar daar vertel ik jullie later pas over. En vanavond rond 18u ga ik sporten, daarna lekker chillen.
Wat is jouw laatste leugen?
Anoniem_110773
dinsdag 27 september 2011 om 10:24
Niet een onwijze leugen, maar ik geef vaak standaard als antwoord 'goed' als iemand vraagt hoe het gaat, ook als 't niet helemaal lekker gaat
Zou je een andere baan/studie/dagbesteding willen op dit moment?
Ja en nee. Soms zou ik wel meer willen 'betekenen'(je kent mijn situatie hé Jan) maar meestal ben ik tevreden en soms zelfs blij dat ik niet werk.
Ga je deze week (= restaurantweek) ergens uit eten?
Anoniem_91620
dinsdag 27 september 2011 om 11:39
Nee. Helaas ga ik veel te weinig uit eten!
Hoeveel geld besteed jij gemiddeld per maand aan kleding voor jezelf?
Anoniem_82224
dinsdag 27 september 2011 om 12:40
Pffff, lastig. Bij mij wisselt het. De ene maand dik 150 euro en dan weer maanden nauwelijks/weinig. Het hangt een beetje af van mijn bui, wat in de winkels hangt en natuurlijk mijn banksaldo
Wat is jouw troostvoedsel?
Anoniem_91620
dinsdag 27 september 2011 om 12:52
Alles met chocolade. Op dit moment word ik erg blij van chocolade pepernoten.
Welk koosnaampje heb jij voor je partner (of had je voor je ex)?