Topic parodie deel twee.
zondag 23 december 2012 om 01:32
zondag 23 december 2012 om 01:34
Groot nieuws! Ik heb net op het R(O!)UW food evenement gesproken met.... Imro Somogyi. Dé Imro Somogyi inderdaad, van de FuDaRe (de vereniging van erkende tenenlezers). Hij was er voor de workshop Kikkers melken (waar hij trouwens razend enthousiast over was).
Nu wil het geval dat Imro momenteel hoog bezoek heeft. Niemand minder dan de Schenken uit Zwitserland logeren momenteel bij hem. Ik heb de stoute schoenen eens aangetrokken, we stonden zó leuk te praten, en wat denk je dat ik voor elkaar heb gekregen?
Christian wil morgen een masterclass Tenenlezen verzorgen!! Inclusief demonstratie van het nieuwe computerprogramma en een individuele tenenanalyse voor de deelnemers (inclusief certificaat). Ook krijgen de deelnemers 10% korting op Tenen Lezen I: Tenen zijn spiegels en Tenen Lezen II: Wat kun je ermee?
Dit is uiteraard een buitenkansje dus ik heb maar vast de R(O)UW food rekening leeggehaald om hem een voorschot te betalen. Jullie begrijpen dat een dergelijk icoon niet voor niets zijn opwachting maakt
Nu wil het geval dat Imro momenteel hoog bezoek heeft. Niemand minder dan de Schenken uit Zwitserland logeren momenteel bij hem. Ik heb de stoute schoenen eens aangetrokken, we stonden zó leuk te praten, en wat denk je dat ik voor elkaar heb gekregen?
Christian wil morgen een masterclass Tenenlezen verzorgen!! Inclusief demonstratie van het nieuwe computerprogramma en een individuele tenenanalyse voor de deelnemers (inclusief certificaat). Ook krijgen de deelnemers 10% korting op Tenen Lezen I: Tenen zijn spiegels en Tenen Lezen II: Wat kun je ermee?
Dit is uiteraard een buitenkansje dus ik heb maar vast de R(O)UW food rekening leeggehaald om hem een voorschot te betalen. Jullie begrijpen dat een dergelijk icoon niet voor niets zijn opwachting maakt
Ga in therapie!
zondag 23 december 2012 om 01:38
Voor de mensen die onder een steen hebben geleefd en Tenenlezen niet kennen: http://www.tenenlezen.info/index.html
Ga in therapie!
zondag 23 december 2012 om 01:40
Iedereen hier op het forum heeft een kut- of kloterelatie.
Op welke sites zoeken die mensen en wat zou ik in mijn profiel moeten zetten om er ook zo een te scoren?
Zal ik een stoornis faken, specifiek vragen om een nare schoonmoeder, moet je persé downdaten om erbij te horen?
Op welke sites zoeken die mensen en wat zou ik in mijn profiel moeten zetten om er ook zo een te scoren?
Zal ik een stoornis faken, specifiek vragen om een nare schoonmoeder, moet je persé downdaten om erbij te horen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 23 december 2012 om 01:43
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 december 2012 @ 01:42:
hallo blijfmijnoomentante leuk dat je je weer
eens meldt, maar waarom altijd meteen zo grof. Of heb je weer een fugue?Ik weet het niet. Het zou zomaar aan mijn hypodinges kunnen liggen. Al keek ik net in de spiegel en toen zag ik er best psychotisch uit.
hallo blijfmijnoomentante leuk dat je je weer
eens meldt, maar waarom altijd meteen zo grof. Of heb je weer een fugue?Ik weet het niet. Het zou zomaar aan mijn hypodinges kunnen liggen. Al keek ik net in de spiegel en toen zag ik er best psychotisch uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 23 december 2012 om 01:51
Inderdaad, Besmettelijkebakkes, hij heeft een aantal van die technieken ook voorgedaan, zoals Verdiepend Tenenlezen. Fascinerend hoor. Best confronterend maar je voelt je echt een nieuw mens daarna. Hij nam ook heel openhartig zijn eigen tenen als voorbeeld. Dat neemt al een enorme psychologische barrière weg.
Mooi.
Mooi.
Ga in therapie!
zondag 23 december 2012 om 01:54