Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Borderline is het nieuwe zwart.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 december 2012 @ 00:33:

zandkoekjes?

Of iets met marshmallows

f

Ik doe nu (alleen) een FOOD FIGHT.

Hiero. Een klapstuk tussen je ogen.
Bipolair, dank u. Ik kan er als borderliner erg slecht tegen als mijn aandoeningen verkeerd worden aangeduid.
Ga in therapie!
quote:Very__Cherry schreef op 23 december 2012 @ 01:18:

Borderline is het nieuwe zwart.Borderline is ook al het nieuwe HSP trouwens.
quote:dubiootje schreef op 23 december 2012 @ 01:19:

Bipolair, dank u. Ik kan er als borderliner erg slecht tegen als mijn aandoeningen verkeerd worden aangeduid.Graag zou ik je ferm van repliek dienen maar mijn slaapmedicatie begint te werken.
Wa-haar hééééén, lei-heidt de wèèèèèg......

quote:dubiootje schreef op 23 december 2012 @ 01:19:

Bipolair, dank u. Ik kan er als borderliner erg slecht tegen als mijn aandoeningen verkeerd worden aangeduid.Niet zo emmeren he.

toasties, dat is een goed idee W##t

ik heb trouwens 0 psychische stoornissen. Dat heb ik namelijk pas nog laten checken toen ik ineens wakker werd in een vliegtuig naar Dubai, gekleed in een Geel Pinopak
Groot nieuws! Ik heb net op het R(O!)UW food evenement gesproken met.... Imro Somogyi. Dé Imro Somogyi inderdaad, van de FuDaRe (de vereniging van erkende tenenlezers). Hij was er voor de workshop Kikkers melken (waar hij trouwens razend enthousiast over was).

Nu wil het geval dat Imro momenteel hoog bezoek heeft. Niemand minder dan de Schenken uit Zwitserland logeren momenteel bij hem. Ik heb de stoute schoenen eens aangetrokken, we stonden zó leuk te praten, en wat denk je dat ik voor elkaar heb gekregen?

Christian wil morgen een masterclass Tenenlezen verzorgen!! Inclusief demonstratie van het nieuwe computerprogramma en een individuele tenenanalyse voor de deelnemers (inclusief certificaat). Ook krijgen de deelnemers 10% korting op Tenen Lezen I: Tenen zijn spiegels en Tenen Lezen II: Wat kun je ermee?

Dit is uiteraard een buitenkansje dus ik heb maar vast de R(O)UW food rekening leeggehaald om hem een voorschot te betalen. Jullie begrijpen dat een dergelijk icoon niet voor niets zijn opwachting maakt
Ga in therapie!
quote:Eleonora schreef op 23 december 2012 @ 01:22:

[...]

Graag zou ik je ferm van repliek dienen maar mijn slaapmedicatie begint te werken.Noem jij mij een lul?
Ga in therapie!
Voor de mensen die onder een steen hebben geleefd en Tenenlezen niet kennen: http://www.tenenlezen.info/index.html
Ga in therapie!
Iedereen hier op het forum heeft een kut- of kloterelatie.

Op welke sites zoeken die mensen en wat zou ik in mijn profiel moeten zetten om er ook zo een te scoren?

Zal ik een stoornis faken, specifiek vragen om een nare schoonmoeder, moet je persé downdaten om erbij te horen?
Imro, dat is toch die man met de beroemde ehm, hoe zeg ik dat diplomatiek, technieken?

Goed dat je daar meteen opgesprongen, eh ik bedoel, ingedoken bent, cupidootje.
hallo blijfmijnoomentante leuk dat je je weer

eens meldt, maar waarom altijd meteen zo grof. Of heb je weer een fugue?
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 december 2012 @ 01:42:

hallo blijfmijnoomentante leuk dat je je weer

eens meldt, maar waarom altijd meteen zo grof. Of heb je weer een fugue?Ik weet het niet. Het zou zomaar aan mijn hypodinges kunnen liggen. Al keek ik net in de spiegel en toen zag ik er best psychotisch uit.
misschien heb je weer gewoon teveel drugs gebruikt
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 december 2012 @ 01:45:

misschien heb je weer gewoon teveel drugs gebruiktChampignonsoep; dat kan niet eens zonder paddo's.
Blijfgewoonbipolair heeft gewoon ziektewinst. Maw ze geilt op aandacht.

Ik zeg trol.
het is te makkelijk om daar altijd de schuld aan te geven Bijtmezoon
moet je eens loepen hurry-curry
Inderdaad, Besmettelijkebakkes, hij heeft een aantal van die technieken ook voorgedaan, zoals Verdiepend Tenenlezen. Fascinerend hoor. Best confronterend maar je voelt je echt een nieuw mens daarna. Hij nam ook heel openhartig zijn eigen tenen als voorbeeld. Dat neemt al een enorme psychologische barrière weg.

Mooi.
Ga in therapie!
Tsssssssssssss. Zure sloten. Jullie zullen wel droog staan.

Als je de tenen leest van zaterdagseslet dan zie je zo dat ze een twisted mind heeft.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 december 2012 @ 01:51:

Tsssssssssssss. Zure sloten. Jullie zullen wel droog staan.Als je twee flessen Tequila Gold droog noemt, dan heb je gelijk ja.
Jezus Blijdatikblankben, hou toch eens op met dat gezuig. Moet dit topic ook alweer over jou gaan?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven