Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat vind jij stom op twitter

Ik trap af:

Dat iedereen er altijd opzet waar hij mee bezig is.

Niet dat ik op twitter zit hoor, of er ooit naar gekeken heb, of er überhaupt maar iets van snap. Maar dat vind ik gewoon stom.
Later is nu
quote:foxytoxy schreef op 25 september 2012 @ 23:14:

[...]

Joshuallaluya. Dat moet 'm worden.Dat kan niet. Zo heet mijn kind al.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat vinden jullie eigenlijk van seks zonder drugs erbij?

En Leo zit onder de morfine dus die mag niet antwoorden.
Ik heb eigenlijk altijd drugs in het nachtkastje liggen. Daarvan wordt het echt stukken beter. Die drugs
Later is nu
De spelling politie is weer in de house
Ga in therapie!
quote:dreamer schreef op 26 september 2012 @ 13:42:

Ik heb eigenlijk altijd drugs in het nachtkastje liggen. Daarvan wordt het echt stukken beter. Die drugsJa, want alcohol en nicotine zijn veel erger.
quote:dubiootje schreef op 26 september 2012 @ 14:02:

De spelling politie is weer in de house
Ik vond laatst dit alleraardigste huisdier in onze supermarkt.

Degene van wie deze was die heeft gewoon niet goed opgelet denk ik. Ik vind hem wel lief. En eigenlijk wil ik hem houden. Kan ik dit maken?

Hij heet Henk nu, btw

IIIEEEEEUWWW Maleficent..

On topic.. ik denk dat je even moet checken met de douane
Later is nu
quote:dreamer schreef op 26 september 2012 @ 14:28:

On topic.. ik denk dat je even moet checken met de douane

Echt? Hij zat hier in de plaatselijke Albert Heijn.

En hij is al zo gewend aan ons dat hij vast niet aan zijn oude baasje denkt. Toch? In het begin was hij wat bijterig en nu is mijn man dood maar we lagen toch al in scheiding.
quote:dreamer schreef op 26 september 2012 @ 13:33:

Wat vind jij stom op twitter

Ik trap af:

Dat iedereen er altijd opzet waar hij mee bezig is.

Niet dat ik op twitter zit hoor, of er ooit naar gekeken heb, of er überhaupt maar iets van snap. Maar dat vind ik gewoon stom.ik heb geeneens een computer maar vind twitter dus ook stom. Zo stom altijd dat ze het op tv over twitter hebben en in de krant ook, maar omdat ik het niet kan meemaken vind ik het stom. #gewoonopmdathetkan; #dusssss; #toevallug
oja, ik vind het dus ook megastom dat iedereen maar zonodig moet laten weten wat ze aan het doen zijn. Alsof ik geïnteresseerd ben in de bezigheden van mijn vrienden en familie. Ik bedoel, wat heb je nou aan vrienden als je steeds interesse moet tonen in het feit dat ze een nieuwe baan hebben, dat hun kind zijn zwemdiploma gehaald heeft of dat hun moeder in het ziekenhuis ligt. Boeiend...not.

Ik heb vrienden zodat die mij aandacht kunnen geven, niet andersom...daarvoor zoeken ze zelf maar vrienden.

#utmoetnietgekkerworden
Ik beken: ik heb ook geen computer maar wel een Eyefoon maar nu komt het probleem.

Ik kan niet lezen wat erop staat.

Ik zit dus op twitter, facebook, linkedin, de works maar ik zie geen flikker van wat erop staat. Ik weet dus ook niet precies wie ik erop heb zitten, ik druk altijd maar wat blind op het scherm en dan zet ik hem maar weer uit.

Nu heb ik een nieuwe vriend en die heeft wel een computer maar nu durf ik daar niet te gaan kijken wat ik allemaal op facebook heb gezet en wie me vrienden zijn. Ik geloof dat ik ook per ongeluk wel eens wat filmpjes heb verstuurd en misschien ook wel wat fotoos in compromis comprimé spreidstand. Hellllp!
Ga in therapie!
Is het dan niet tijd om naar de opticien te gaan Dubio. Probleem opgelost.
Dat van die foto's hebben we allemaal wel eens gedaan, zou ik me niet te druk om maken.
gewoon zeggen dat je gehackt bent. Ik heb ook geen aaifoon, smaartfoon, dumbfoon of andere nieuwerwetsigheden. Ik heb nog gewoon een bakelieten toestel van de PTT in de vestibule hangen met een draaischijf. Forummen doe ik trouwens per post.
een werkvraagje:

ik ben werkeloos, al 1 jaar. Ik werkte altijd met veel plezier bij de Lidl achter de kassa, maar toen ik 21 werd, was ik te duur en hebben ze me ontslagen.

Nu ben ik dus al een jaar ana het solliciteren als winkelmedewerker maar het schiet niet op. Ik kreeg het advies ook buiten mijn vakgebied te zoeken en dat doe ik nu. Ik heb bedacht dat het me leuk lijkt om leiding te geven ergens. Eerst dacht ik gewoon als bedrijfsleider in een winkel, maar ineens had ik het! Ik wel de eerste vrouwelijke president van Amerika worden. Wat denken jullie, kan ik nog meedoen met de elections van november, of moet ik 4 jaar wachten? Ik heb geen politieke ervaring en spreek nauwelijks engels, maar volgens mij is dat allemaal niet zo'n probleem. De doorsnee republikein weet ook niks van hoe je een land bestuurt (of een vliegtuig) en voor dat engels gebruik ik wel google-translate.

Iemand nog meer tips?

edit: denken jullie dat ik vanuit Nederland met de amerikaanse verkiezingen mee kan doen? Want ik heb geen geld voor de reis daarheen, bovendien is mijn paspoort verlopen en ik heb effe ook geen geld voor een nieuwe.
Star, wat een goed idee!

Ik zie helemaal geen problemen, werkelijk niet. Je ziet toch ook altijd bij 'ik vertrek' mensen naar Kroatie vertrekken, zonder de taal te kennen. Nou, Amerikaans is véél makkelijker, gewoon Engels met een Nederlands accent. pies of keek.

Vanaf november mee doen kan nog een probleem zijn, ivm de groen kaart, die je moet hebben. Natuurlijk kun je frauderen deze zelf proberen te maken. Misschien kun je jezelf via Facebook bekend maken. Maak er een open event van, ofzo. Schijnt heel goed te kunnen werken met veel bekendheid binnen korte tijd.

Succes

Echt spannend.. houd je ons op de hoogte?
Later is nu
Hoe zou je heten als je een hond was geweest?
Fiksie of Trixie denk ik
Later is nu
Leuk! Ik zou DroopySnoopy heten.
quote:Maleficent schreef op 26 september 2012 @ 13:40:

Wat vinden jullie eigenlijk van seks zonder drugs erbij?

En Leo zit onder de morfine dus die mag niet antwoorden.Discremonentie!
quote:eleonora schreef op 26 september 2012 @ 22:09:

[...]

Discremonentie!Zusterdokter, de patient is weer zo in de war! Kunt u komen?
Kennen jullie "50 tinten grijs" van Histor Country Colors?
Ik had W geheetten. Op ze Engels uitgesproken.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven