Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:fru1t3lla schreef op 09 oktober 2012 @ 08:10:

Verliefd en niet wederzijds...

Ik ben verliefd

Het is niet wederzijds

Die pot spaghetti van zondag is jaloers

Op mijn innige omhelzing met de soep van vandaag

Maar de soep heeft inmiddels een straatverbod uitgevaardigd

Help.... Ik wil hem helemaal niet opgeven..Probeer eens een zak croutons. Zo te zien ben je daar enorm aan toe.
quote:dubiootje schreef op 09 oktober 2012 @ 11:28:

En ja hoor, er is er weer één geopend. Gewoon een oproep aan mij! Ik kan echt geen scheet meer laten op dit forum of het is: Dúúúúúbio!

Gelukkig kan ik nu staffen.

Vruchtbel, mooi is 'tie hè? Die is van de eerste plaat van Danny de Munk. Heb ik thuis nog liggen Ik ben blij voor je dat je kunt staffen nu. Een topic openen over een forummer is al heel lang verboden, gewoon grof hoe daar met voeten overheen getreden wordt.
quote:eleonora schreef op 09 oktober 2012 @ 11:28:

[...]

Was jij niet Drabje dan?

Of is dat Dreamer?Ik heb mijzelf nummer 3 toegeëigend. Dat ben ik, van 3mer. Kan niet missen.
Later is nu
Paraplupliootje?

Dat vind ik ook de mooiste maar helaas denk ik niet dat ik daar mee bedoeld word. Jij ook niet trouwens.....
Schofterig hè. Loederdan? Paraplupliootje vind ik ook erg mooi. Ik weet ook niet wie dat is. Ik ben nr. 1 dussss....
Ga in therapie!
O, ik dacht dat ik dat was.

Nummer 1 en zo. Lijkt me voor de hand liggen. Wel.
Hoi meiden, ik zit in een ontzettende Dubio.

Ik ben een tijdje met sabattical geweest en nu realiseer ik me tot mijn schrik dat ik in al mijn drukte helemaal vergeten ben op tijd een pepernotentopic te openen! Intussen is het al oktober, dus nu hoeft het niet meer natuurlijk. Wat denken jullie? Zal ik vast een pepernotentopic openen voor volgend jaar? Ik bedoel, ook in 2013 liggen die krengen vast weer veel te vroeg in de winkels. Ik heb trouwens al chocoladeletters gezien ook. Tsss.
quote:lady-voldemort schreef op 09 oktober 2012 @ 12:47:

Hoi meiden, ik zit in een ontzettende Dubio.

Ik ben een tijdje met sabattical geweest en nu realiseer ik me tot mijn schrik dat ik in al mijn drukte helemaal vergeten ben op tijd een pepernotentopic te openen! Intussen is het al oktober, dus nu hoeft het niet meer natuurlijk. Wat denken jullie? Zal ik vast een pepernotentopic openen voor volgend jaar? Ik bedoel, ook in 2013 liggen die krengen vast weer veel te vroeg in de winkels. Ik heb trouwens al chocoladeletters gezien ook. Tsss.Gestaft.
Zucht

Waarom mensen toch niet eerst lezen op het forum, voordat ze een topic openen... en altijdj zeggen "ik lees al een hele tijd mee" nou, niet op 28 augustus, kennelijk

NU al pepernoten
Later is nu
quote:eleonora schreef op 09 oktober 2012 @ 13:18:

[...]

Gestaft.Ah, ik zie dat de spelingspolietzie nog steeds hoogtij viert hier. Iemand straffen omdat ie per ongelukkig de hoofdletter van Sabattical vergeten is... stelletje niksgunners .
Sorry ik was Kafka aan het voorlezen aan mijn soep.
Kafka, die schreef toch die driestuiverromans?

Of was dat nou Konsalik?

Nou ja, een van de twee......
Sorry dat ik er even niet was, maar ik heb toch zo'n lol gehad vanavond! Mijn man en ik hebben elkaars lichaamsdelen gemeten hahahahahahihihihihi!!! En ook echt álle lichaamsdelen he .

En nou loopt mijn man al de hele avond te glunderen want zijn huig is anderhalve centimeter langer dan mijn clitoris hahahahahahihihihihi!!! Leuk he, ik raad het echt iedereen aan!
Denk aan je privacy! Ben je niet bang dat je zo wel heel erg herkenbaar bent?
Hihihihihi! Hoe noemen jullie de pielewapper van je vriend hahahaha? Wij dus pielewapper of genotsknots hoehoehoehoe!

Wij noemen het ding van mijn man gewoon Herman. En de mijne heet Conchita.

edit: hihi
ohja, LydiaVanderVoort: Als je nu alvast een topic over paaseieren opent, ben je gegarandeerd de eerste.
En de TO is weer gevlogen....
Ga in therapie!
Last minute? Of had ze al eerder geboekt?
Dat vind ik dus écht niet kunnen he. Hebben jullie enig idee wat zo'n leuk nutteloos vliegreisje aan milieuschade oplevert? Wij gaan dit jaar naar Curacao. Met de auto. Een elektrische auto natuurlijk.
quote:Starshine schreef op 09 oktober 2012 @ 21:25:

ohja, LydiaVanderVoort: Als je nu alvast een topic over paaseieren opent, ben je gegarandeerd de eerste.Bedankt voor de tip. Ik ben blij dat er tenminste één serieuze reactie is gekomen op mijn probleem. De rest van jullie heeft zeker niks beters te doen. Van die huisvrouwtjes met overgewicht die de hele dag met een laptop op de bank liggen om goedwillende TO's te pesten... ik ken jullie wel hoor!
Lady-stikdemoord, als je echt goed wil doen ga je natuurlijk niet met de elektrische auto, maar op de fiets. Zoals mijn man en ik op de fiets naar Australië gaan eind van het jaar.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:eleonora schreef op 09 oktober 2012 @ 21:12:

Hihihihihi! Hoe noemen jullie de pielewapper van je vriend hahahaha? Wij dus pielewapper of genotsknots hoehoehoehoe!

Wij noemen zijn pieliewielie altijd slagroomlollie
quote:Maleficent schreef op 10 oktober 2012 @ 09:27:

Lady-stikdemoord, [afbeelding] als je echt goed wil doen ga je natuurlijk niet met de elektrische auto, maar op de fiets. Zoals mijn man en ik op de fiets naar Australië gaan eind van het jaar.

@Meelviskrent: weet je wel zeker dat die fiets niet gemaakt is door kinderen? In zo'n zompige kelder ergens in Soedan?

Altijd een fiets met een keurmerk tegen zielige kindertjes er op kopen Lazy Sloddervos, dat weet iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven