Topic parodie deel twee.
woensdag 10 oktober 2012 om 10:45
Ik ben blij dat ik eindelijk een zinnige reactie heb voor dit topic. Ik zou niet willen dat ik gestaft wordt tenslotte.quote:eleonora schreef op 09 oktober 2012 @ 11:35:
[...]
Ik ben blij voor je dat je kunt staffen nu. Een topic openen over een forummer is al heel lang verboden, gewoon grof hoe daar met voeten overheen getreden wordt.Hier ben ik het dus helemaal mee eens!! Zo is er nu een heel populair topic met gruwelijke plaatjes, echt, ik krijg er pijn aan mijn ogen en in mijn kaken van, voor die ene forumster, kom hoe heet ze nou, iedereen doet altijd alsof ze heel aardig is en ze geeft ook overal te pas en te onpas advies...
[...]
Ik ben blij voor je dat je kunt staffen nu. Een topic openen over een forummer is al heel lang verboden, gewoon grof hoe daar met voeten overheen getreden wordt.Hier ben ik het dus helemaal mee eens!! Zo is er nu een heel populair topic met gruwelijke plaatjes, echt, ik krijg er pijn aan mijn ogen en in mijn kaken van, voor die ene forumster, kom hoe heet ze nou, iedereen doet altijd alsof ze heel aardig is en ze geeft ook overal te pas en te onpas advies...
woensdag 10 oktober 2012 om 10:52
woensdag 10 oktober 2012 om 11:08
Lady Volmetport en Kazplantjes ik snap soïso die hele glitter extravaganza niet voor die vrouw. Ik bedoel, waarom zo veel aandacht voor één persoon? Het lijkt me een enorme attention whore eerlijk gezegd.
Aan de inzamelingsactie voor de zonnebril doe ik dan ook niet mee. Zo kun je wel bezig blijven.
Aan de inzamelingsactie voor de zonnebril doe ik dan ook niet mee. Zo kun je wel bezig blijven.
woensdag 10 oktober 2012 om 11:12
Ah.. het is weer zover.. we kunnen iemand afzeiken en gelijk komt de hele groep weer met z'n allen. En maar met elkaar mee praten en oordelen. Als de kotssmiley er nog was, was ie hier van toepassing.
Toevallig weet ik dat deze vrouw hier niet zelf om gevraagd heeft. Ze werd er verlegen, maar wel heel blij van, van dat topic. En ze heeft het al niet makkelijk, met 5 katten, een hond een dochter en een mán! Dus houdt je zure meningen maar voor je. Open dat topic dan niet, als je er niet tegen kunt.
Toevallig weet ik dat deze vrouw hier niet zelf om gevraagd heeft. Ze werd er verlegen, maar wel heel blij van, van dat topic. En ze heeft het al niet makkelijk, met 5 katten, een hond een dochter en een mán! Dus houdt je zure meningen maar voor je. Open dat topic dan niet, als je er niet tegen kunt.
Later is nu
woensdag 10 oktober 2012 om 12:04
quote:dreamer schreef op 10 oktober 2012 @ 11:12:
Ah.. het is weer zover.. we kunnen iemand afzeiken en gelijk komt de hele groep weer met z'n allen. En maar met elkaar mee praten en oordelen. Als de kotssmiley er nog was, was ie hier van toepassing.
O krijgen we dat weer. Het mag weer niet gezegd worden.
Nou, dan kunnen we het hele forum wel opdoeken he...
woensdag 10 oktober 2012 om 13:02
quote:eleonora schreef op 10 oktober 2012 @ 12:04:
[...]
Als het je eigen mening is, mag je het best zeggen, maar dat meelopen ALTIJD hier op het forum. NOOIT eens een originele reactie, gewoon kijken wat degene boven je zegt en daarmee eens zijn. Een topic wordt gewoon bepaald door degene die het eerste reageert.
Ik wil m'n thee graag met een glitter, kan dat?
(verkeerde topic.. sorry )
[...]
Als het je eigen mening is, mag je het best zeggen, maar dat meelopen ALTIJD hier op het forum. NOOIT eens een originele reactie, gewoon kijken wat degene boven je zegt en daarmee eens zijn. Een topic wordt gewoon bepaald door degene die het eerste reageert.
Ik wil m'n thee graag met een glitter, kan dat?
(verkeerde topic.. sorry )
Later is nu
woensdag 10 oktober 2012 om 13:06
En altijd tegen dezelfde personen, dóór dezelfde personen Remader, dat moet ik er nog wel even aan toevoegen.
Eens deed ik dat, ik was slachtoffer geworden van de groepsdruk. Maar nu niet meer, ik schrijf gewoon wat ik wil, hoe ik het wil. Men neemt me maar zoals ik ben.
Eens deed ik dat, ik was slachtoffer geworden van de groepsdruk. Maar nu niet meer, ik schrijf gewoon wat ik wil, hoe ik het wil. Men neemt me maar zoals ik ben.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 10 oktober 2012 om 13:25
HELLP
Zo, dat moest ik even kwijt
En ga nou alsjeblieft niet semi-cristisch vragen "Hoezo HELLP" "doe niet zo dramatisch" en als ergste "wees eens wat duidelijker, wat is er nou eigenlijk aan de hand"
Gewoon HELLP is het eigenlijk wel. Een mens mag toch wel af en toe om hulp roepen, als ze daar behoefte aan heeft? Hulp vragen is al moeilijk genoeg.
Zo, dat moest ik even kwijt
En ga nou alsjeblieft niet semi-cristisch vragen "Hoezo HELLP" "doe niet zo dramatisch" en als ergste "wees eens wat duidelijker, wat is er nou eigenlijk aan de hand"
Gewoon HELLP is het eigenlijk wel. Een mens mag toch wel af en toe om hulp roepen, als ze daar behoefte aan heeft? Hulp vragen is al moeilijk genoeg.
Later is nu
woensdag 10 oktober 2012 om 13:51
woensdag 10 oktober 2012 om 14:01
woensdag 10 oktober 2012 om 14:45
Nooit aan gedacht, dat je ze daar bij JZ of bij de Raad van Kinderbescherming ook aan het werk houdt als je je kinderen verkloot. En daar helpen ze bij die instellingen trouwens regelmatig ook bij hoor, net zo makkelijk! Ik kende figuren die er werken, nou, je zou ze nog geen kanarie toevertrouwen!
Maar dat mag je niet zeggen in dit land.
Maar dat mag je niet zeggen in dit land.
woensdag 10 oktober 2012 om 14:48
men gaat er maar gelijk van uit dat je zwanger bent, als je je niet lekker voelt. Neehee.. ik ben wel vaker misselijk, draaierig. M'n borsten doen geregeld zeer en ongesteld ben ik ook al niet regelmatig. Is het niet erg genoeg dat mensen in m'n omgeving blijven vragen of het een tweeling wordt, terwijl ze "betekenisvol" naar m'n buik wijzen?
Later is nu