Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hahahahaha, ga me maar weer lekker uitlachen, wat een lol hebben jullie toch. Jullie hebben gewoon geen leven, de hele dag en nacht op een forum rondhangen, zeker geen vent hahahaha en geen baan ook. en geen vrienden hahahahaha
Ga in therapie!
Mag ik even advies?

Ik lul zo ontzettend uit mijn nek heb zo'n ingewikkeld leven, dat ik soms niet meer goed kan bijhouden wat ik in het ene topic geschreven heb. Dat levert dan in een volgend topic problemen op en voor ik het weet word ik weer uitgemaakt voor leugenaar.

Wat raden jullie aan? Excel-sheetje om mijn uitspraken in bij te houden? Of me gewoon niets aantrekken van al die mensen die me gewoon niet willen begrijpen?
quote:dubiootje schreef op 10 oktober 2012 @ 14:56:

Hahahahaha, ga me maar weer lekker uitlachen, wat een lol hebben jullie toch. Jullie hebben gewoon geen leven, de hele dag en nacht op een forum rondhangen, zeker geen vent hahahaha en geen baan ook. en geen vrienden hahahahahaZure zultkutten zijn het.
quote:robo schreef op 10 oktober 2012 @ 14:57:

Mag ik even advies?

Ik lul zo ontzettend uit mijn nek heb zo'n ingewikkeld leven, dat ik soms niet meer goed kan bijhouden wat ik in het ene topic geschreven heb. Dat levert dan in een volgend topic problemen op en voor ik het weet word ik weer uitgemaakt voor leugenaar.

Wat raden jullie aan? Excel-sheetje om mijn uitspraken in bij te houden? Of me gewoon niets aantrekken van al die mensen die me gewoon niet willen begrijpen?Lieve TO, Gewoon stug volhouden dat jij dat niet was maar je kat

Mag ik even advies?

Wat raden jullie aan? Excel-sheetje om mijn uitspraken in bij te houden? Of me gewoon niets aantrekken van al die mensen die me gewoon niet willen begrijpen?voor elk topic een andere nick nemen moet het probleem wel oplossen.
quote:Starshine schreef op 10 oktober 2012 @ 14:59:

[...]

voor elk topic een andere nick nemen moet het probleem wel oplossen.

Ja maar hoe onthou ik dan voor welk onderwerp ik welke nick moet nemen?

Gelukkig ben ik niet gehecht aan één bepaalde nick, ik heb wat dat betreft een hechtingsstoornis.
Simpel toch, verwerk de naam van het topic in je nick.

- PaROBOdie

- HELLPPPPRobo

- Waarom sms't Robo niet terug?

- Is Robo zwanger?

- Hoe krijgt Robo der was schoon?

- hapjes voor Robo's bbq

etc

Mag ik even advies?

Wat raden jullie aan? Excel-sheetje om mijn uitspraken in bij te houden? Of me gewoon niets aantrekken van al die mensen die me gewoon niet willen begrijpen?

O maar daar hebben meer mensen last van hoor! Niks aan de hand! Niemand zegt er iets van als je maar gewoon zorgt dat je een ontzéttend grote muil opzet, blind liegt en stug volhoudt dat wat jíj tiept de absolute waarheid is. Belangrijk is dus dat je zelf gelooft wat je zegt.

Echt, het levert je nog fans op ook die vréten wat je te vertellen hebt, ook al is het zo krom als een hoepel.

Zet 'm op Brompot!
Verschillende nix heeft het nadeel dat je vaak moet in- en uitloggen, b) dat je op een gevement daarmee betrapt wordt en 4) beschuldigd kan worden van dubbelnikken en dan een ip-ban kan krijgen.

Ergo, ik zeg plemp gewoon elke scheet die in je opkomt op het forum en zet iedereen die er wat over te zeggen heeft onder de negeer. In mijn ervaring komen er elke maand genoeg forummers bij dat er toch genoeg mensen blijven reageren.

Ik zou beginnen met twee topix, een over je onthechtingsstoornis en één over je verplaatsingsangst.
Ga in therapie!
OK, OK, goeie tips, dit.

Dus: ik zeg eerst dat het mijn kat was, en als ze dat niet geloven: meerdere nicks. Als ik dan bijna tegen die IP-ban ben opgelopen gewoon één nick aanhouden (Brompot is een goeie!) en stug alles schrijven dat me in mijn lege bovenkamer komt waaien.

En als laatste redmiddel zeggen dat iedereen liegt!

Ja!

Ik ben er helemaal uit!
Bronovo, fijn dat je eruit bent! In geval van nood kun je altijd nog al je topix laten wissen wegens herkenbaarheid.
Ga in therapie!
Roomboot, tipje nog: zeg niet dat mensen liegen maar dat jij nooit iets anders gezegd hebt dan wat je nu zit te leuteren.

En als mensen roepen dat je jezelf tegenspreekt doe je heel geërgerd en hou je geïrriteerd vol dat je al de hele tijd hetzelfde zegt.
quote:dubiootje schreef op 10 oktober 2012 @ 15:19:

Bronovo, fijn dat je eruit bent! In geval van nood kun je altijd nog al je topix laten wissen wegens herkenbaarheid.Of privacy!
Dat is een toptip, Lé! Ik kan heel goed geërgerd doen, dat komt goed.

Die van de praivesie is ook fijn, als het dan niet loopt zoals ik het wil, dan hup, weg topic.

Ik ga onder de nick "roomboterbronovorobobrompot" een topic openen nu. Onherkenbaar zal ik zijn!

quote:robo schreef op 10 oktober 2012 @ 15:14:

OK, OK, goeie tips, dit.

Dus: ik zeg eerst dat het mijn kat was, en als ze dat niet geloven: meerdere nicks. Als ik dan bijna tegen die IP-ban ben opgelopen gewoon één nick aanhouden (Brompot is een goeie!) en stug alles schrijven dat me in mijn lege bovenkamer komt waaien.

En als laatste redmiddel zeggen dat iedereen liegt!

Ja!

Ik ben er helemaal uit!En anders heeft iemand anders ingebroken op je nick, want je hebt de pc thuis altijd open staan, net als je deur. Ja.. geheid dat iemand daar een keer wat mee doet, natuurlijk. Voor elke andere pc een andeere nick is ook weer zo wat.
Later is nu
quote:robo schreef op 10 oktober 2012 @ 15:28:

Dat is een toptip, Lé! Ik kan heel goed geërgerd doen, dat komt goed.

Die van de praivesie is ook fijn, als het dan niet loopt zoals ik het wil, dan hup, weg topic.

Ik ga onder de nick "roomboterbronovorobobrompot" een topic openen nu. Onherkenbaar zal ik zijn!

[afbeelding]Leuk optrekje. Zelf ingericht? Geweldig wat je hebt gedaan met die ruimte. En al die kleuren passen ook zo goed bij elkaar!
Later is nu
(eeh.. mis ik iets irf ofzo?)
dreamer wijzigde dit bericht op 10-10-2012 15:34
Reden: irf = in real forum.. ;-)
% gewijzigd
Later is nu
Bonobo, als iemand je confronteert met iets wat je ooit in een ander topic hebt geschreven, kun je ze tegenwoordig staffen. En van trollen beschuldigen mag ook niet meer, dus je kan gewoon je goddelijke gang gaan.
Ga in therapie!
Zelfde oud, zelfde oud, Druiper.
Ga in therapie!

Mag ik even advies?

Wat raden jullie aan? Excel-sheetje om mijn uitspraken in bij te houden? Of me gewoon niets aantrekken van al die mensen die me gewoon niet willen begrijpen?Neem de pil. Ja die, ja.
0 - 9, even totaal oftoppik, maar wat vinden jullie van de nieuwe dame rechts? Ik word er best wel een beetje warm van, als ik eerlijk mag zijn. Ik ben er nog niet helemaal uit wat mijn gevoelens naar haar zijn.

Het is natuurlijk ook maar een stilstaand beeld, maar er is maar zó'n beetje fantasie voor nodig om te zien dat daar zó veel achter schuilgaat...

Als mijn vriendin er is let ik op dat ik niet te vaak onwillekeurig naar rechts kijk. Maar eigenlijk weet ik het al: ik wil weg. Ik wil háár. Al mijn vrienden zeggen dat ik me dingen in mijn hoofd haal.

Maar ik heb in een ander toppik gelezen dat verliefdheid het mooiste is wat je kunt hebben en kunt geven. En ik denk dat mijn soon-to-be ex daar eigenlijk ook het meest mee geholpen is. Zoiets straalt toch af op mensen? Beter voor haar, beter voor mij, beter voor de kat, mijn collega's, kinderen op straat, iedereen eigenlijk.

Zeggen jullie nou alsjeblieft dat ik op haar af magWat denken jullie van deze situatie?
Wat een gezeik wie nummer 1 is.

Pffft same old same old

Ik stel voor dat Beffelonora en Coitusiootje respectievelijk

1A en 1B zijn.

Pffffft we weten nou wel dat ze een stelletje zijn. Je zou er naast zitten in de sauna zeg. Bleggggggg
Klojo, ik vind Bromtol een goede nick
Hese Bette Kul, ben jij zoms een vampier? Ik zie je hier nooit bij daglicht.
Ga in therapie!
klopt! een energievampier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven