Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vandaar dat je altijd op de relatie en de psyche peiler rond hangt.
Ga in therapie!
waarom deze laag bij de grondse sneer?
en ik hang heus niet rond bij psyche. Echt niet.

Ik zweer het
HELLLLPPP!

Ik ben zwaar ziek. Heb een ernstige vorm van glittervirus. Al mijn herfstspulletjes gaan eraan. Kijk maar:

Wat moet ik doen?
Djeez Jankert, stap is uit die slachtofferrol. Als je zo oud bent als je nick zegt ben je hier toch wel een beetje te oud voor. Neem verantwoordelijkheid voor je leven en stop met anderen de schuld te geven. Flikker die pompoenen in de pan voor een lekkere pimpoensoep en voilà.
Ga in therapie!
Ja maar, ja maar, ja maar

quote:daikan schreef op 10 oktober 2012 @ 23:18:

0 - 9, even totaal oftoppik, maar wat vinden jullie van de nieuwe dame rechts? Ik word er best wel een beetje warm van, als ik eerlijk mag zijn. Ik ben er nog niet helemaal uit wat mijn gevoelens naar haar zijn.

Het is natuurlijk ook maar een stilstaand beeld, maar er is maar zó'n beetje fantasie voor nodig om te zien dat daar zó veel achter schuilgaat...

Als mijn vriendin er is let ik op dat ik niet te vaak onwillekeurig naar rechts kijk. Maar eigenlijk weet ik het al: ik wil weg. Ik wil háár. Al mijn vrienden zeggen dat ik me dingen in mijn hoofd haal.

Maar ik heb in een ander toppik gelezen dat verliefdheid het mooiste is wat je kunt hebben en kunt geven. En ik denk dat mijn soon-to-be ex daar eigenlijk ook het meest mee geholpen is. Zoiets straalt toch af op mensen? Beter voor haar, beter voor mij, beter voor de kat, mijn collega's, kinderen op straat, iedereen eigenlijk.

Zeggen jullie nou alsjeblieft dat ik op haar af magWat denken jullie van deze situatie?

Ik zeg: 'het leven is een pijp kaneel. Wie het hardste zuigt, krijgt 't grootste deel'.

Wat wil ik er mee zeggen?

Geen idee maar misschien kun je er iets mee.

Zie maar.

En dan heb ik weer een diepzinnige posting gedaan die stemt tot nadenken. Hopla.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 oktober 2012 @ 23:24:

Wat een gezeik wie nummer 1 is.

Pffft same old same old

Ik stel voor dat Beffelonora en Coitusiootje respectievelijk

1A en 1B zijn.

Pffffft we weten nou wel dat ze een stelletje zijn. Je zou er naast zitten in de sauna zeg. Bleggggggg

Mag ik even heel hard lachen?

Nee?

Nou, ik doe het toch!

Er naast zitten in de sauna....

Alsof dat past!
quote:hanke321 schreef op 11 oktober 2012 @ 00:33:

Ja maar, ja maar, ja maar

[afbeelding]Zeg dan gewoon dat je alleen antwoorden wil hebben die in je straatje passen Henk.
Ik zou die glittersnol staffen. Want dat is de oorzaak van dat glittetvirus. Belachelijk dat er geen restricties op glitter zijn in de forumregels.
quote:Starshine schreef op 11 oktober 2012 @ 10:09:

Ik zou die glittersnol staffen. Want dat is de oorzaak van dat glittetvirus. Belachelijk dat er geen restricties op glitter zijn in de forumregels.Ik ben ook voor een glitterquotum. Ga je eroverheen, krijg je het forum voor straf een week in zwart-wit te zien. Sommige mensen, ik noem geen namen maar jullie weten wie je bent, kunnen duidelijk de verantwoordelijkheid niet aan.
@Stalzwijn: jij zit zeker in dat Groepje dat iedere nieuwkomer zoals die arme Emetodora genadeloos neersabelt omdat ze toevallig een voorkeur heeft die niet in jouw beperkte visie past?

Bah.
quote:dubiootje schreef op 11 oktober 2012 @ 00:25:

Djeez Jankert, stap is uit die slachtofferrol. Als je zo oud bent als je nick zegt ben je hier toch wel een beetje te oud voor. Neem verantwoordelijkheid voor je leven en stop met anderen de schuld te geven. Flikker die pompoenen in de pan voor een lekkere pimpoensoep en voilà.lekker, glitterpompoensoep voor Halloween! Mjuumm
Later is nu
quote:daikan schreef op 10 oktober 2012 @ 23:18:

Zeggen jullie nou alsjeblieft dat ik op haar af magWat denken jullie van deze situatie?Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was Datkan. Ze heeft een glittertrui aan for crying out loud. Je weet wat voor hysterische types dat zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:foxytoxy schreef op 11 oktober 2012 @ 10:21:

[...]

Ik ben ook voor een glitterquotum. Ga je eroverheen, krijg je het forum voor straf een week in zwart-wit te zien. Sommige mensen, ik noem geen namen maar jullie weten wie je bent, kunnen duidelijk de verantwoordelijkheid niet aan.Namen willen we horen!
Hey, ik zat eens te denken, nu we toch zo gezellig steeds met elkaar schrijven, wordt het niet eens tijd voor een miet?
Stressed is just desserts spelled backwards
En dat gezeur altijd over het glitteren. Er zijn mensen die het mooi vinden en mensen die het niet mooi vinden. Smaken verschillen. Als je er niet van houdt, kijk je maar niet, toch?

Ik kan sommige posters ook niet uitstaan, maar daar hoor je mij toch ook niet over, Lediesmort, Frustietuxy en Malkwartje
Later is nu
quote:lady-voldemort schreef op 11 oktober 2012 @ 10:30:

[...]

Namen willen we horen!Namen mogen we niet noemen, maar ik denk dat nr 1A t/m 35G op hun tellen moeten passen.
quote:lady-voldemort schreef op 11 oktober 2012 @ 10:29:

@Stalzwijn: jij zit zeker in dat Groepje dat iedere nieuwkomer zoals die arme Emetodora genadeloos neersabelt omdat ze toevallig een voorkeur heeft die niet in jouw beperkte visie past?

Bah.ik mag er niet over praten op straffe van een ban, maar ik weet meer van de hoed en de rand dan jij vermoedt. Dus.
quote:Maleficent schreef op 11 oktober 2012 @ 10:33:

Hey, ik zat eens te denken, nu we toch zo gezellig steeds met elkaar schrijven, wordt het niet eens tijd voor een miet?

Ja leuk, maar dan wil ik die ene er niet bij hebben hoor. Ik kan niet zeggen wie, maar op de vorige miet keek hij/zij net iets te lang naar de blokjes kaas met zilverui. Ik kreeg daar (en meerdere met mij) echt een rotgevoel bij. Dus die mag niet komen hoor dan.

Je weet zelf wel wie je bent, dus het zou fijn zijn als je jezelf van te voren al terugtrekt van de miet, dan hoeven wij het niet te zeggen en behouden we onze reputatie van leuke, sociale forummers. Dus.
OTquote:lady-voldemort schreef op 11 oktober 2012 @ 10:29:

@Stalzwijn
Ga in therapie!
Zalmenietkent, een meat? Zijn we dan een groepje?

Als Meds komt, durf ik niet.
Ga in therapie!
quote:Starshine schreef op 11 oktober 2012 @ 10:36:

[...]

ik mag er niet over praten op straffe van een ban, maar ik weet meer van de hoed en de rand dan jij vermoedt. Dus.Wat probeer je nu te insinueren? Speel toch eens gewoon open kaart mens! Juist door dit soort achterbakse gerommel in de marge dat de zweer op dit forum verpest! En ik kan het weten, want ik was toevallig bij die ene meat weetjewel, in Grubbenvorst, waar de boel zo gierend uit de klauw liep dat er zelfs kamervragen over werden gesteld. Dus.
quote:Maleficent schreef op 11 oktober 2012 @ 10:33:

Hey, ik zat eens te denken, nu we toch zo gezellig steeds met elkaar schrijven, wordt het niet eens tijd voor een miet?Gezellig? Speek for your zelluf, Meligevent.
Al dat bijkamertjes-gedoe hier, bah. Helemaal eens met onze Tena Lady.

BTW: Krijg je er nou veel voor, dat gesponsord forummen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven