topic parodie
vrijdag 13 februari 2009 om 01:49
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 30 augustus 2012 om 22:31
donderdag 30 augustus 2012 om 22:32
quote:dubiootje schreef op 30 augustus 2012 @ 22:20:
[...]
[...]
Verre Sherry, ik heb je weer onder de negeer gezet. Echt asociaal hoe je op iedereen ze posting reageerd behalve op mijnes. Ik ga me arme poes wel laten afmaken want dit is geen doen. Lekkere "kattenliefhebber ben jij"!!!Tja poes, dat komt omdat jij bij mij al op negeer staat.
[...]
[...]
Verre Sherry, ik heb je weer onder de negeer gezet. Echt asociaal hoe je op iedereen ze posting reageerd behalve op mijnes. Ik ga me arme poes wel laten afmaken want dit is geen doen. Lekkere "kattenliefhebber ben jij"!!!Tja poes, dat komt omdat jij bij mij al op negeer staat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
donderdag 30 augustus 2012 om 22:40
donderdag 30 augustus 2012 om 22:42
quote:dubiootje schreef op 30 augustus 2012 @ 22:40:
WC is er toch niet bij? Als je je ogen dichtdoet, zie je der niet
Lé, ik was je alweer voor
Ik heb je gemailt of je in het achterkamertje wil komen. De rest zit er ook al (je weet wel wie ). Of wouw je eenderde groepje beginnen? Nee togh? Meds zit bij mij, dat je nut weet.Ja maar dat geluid joh... door merg en been
WC is er toch niet bij? Als je je ogen dichtdoet, zie je der niet
Lé, ik was je alweer voor
donderdag 30 augustus 2012 om 22:54
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2012 @ 22:35:
Ik moet wel eerst geweldige seks gaan hebben met mijn vriend Chales. En nee ik vergeet niet per ongeluk een r te typen. Dus even wachten.O, ................. Charrrlois weer in the house?
Ik moet wel eerst geweldige seks gaan hebben met mijn vriend Chales. En nee ik vergeet niet per ongeluk een r te typen. Dus even wachten.O, ................. Charrrlois weer in the house?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 30 augustus 2012 om 23:25