topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maken we er toch een gezellig tettatetje van?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 30 augustus 2012 @ 22:40:

WC is er toch niet bij? Als je je ogen dichtdoet, zie je der niet .

Je ziet me sowieso al nauwelijks, ik ben zo petiet.

Tja.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:dubiootje schreef op 30 augustus 2012 @ 23:28:

Maken we er toch een gezellig tettatetje van? Een geil lesbisch trio'tje? Count me in. Ik ben je man meid.
Hallo lieve forummers.

Ik ben al jarenlang een meelezer maar vandaag heb ik speciaal hiervoor een profiel aangemaakt.

Mijn mannetje zou ik dolgraag willen verwennen door hem te laten kijken naar hoe ik in alle standen en openingen gepenetreerd word tijdens een heusche gangbang. Het is ook mijn fantasie.

Maar waar vind ik zeven groot geschapen mannen die in zijn voor garagebox activiteiten?

In mijn kennissenkring durf ik het niet te vragen.

En parenclubs vinden we meer iets voor mensen met een slechte relatie, hihi.

Wie heeft er tips voor een site zonder dat het om betaalde sex gaat of weet in welk bos de zeven dwergen wonen?

Hopeloosje.
quote:dubiootje schreef op 30 augustus 2012 @ 22:20:

[...]

[...]

Je bent mosterd Lé. Maar jij loopt natuurlijk ook 10 uur achter op mij. Niet vervelend bedoeld ofsow.

Nee, nee....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 augustus 2012 @ 23:25:

[...]

Sorry. Maar zij en jij zijn de enige die ik nog lezen kan.Ben je nog steeds kwaad op me dan?
Hallo.

Nou ik ben weer wakker hoor. Wekker gezet om deze 2165e post te plaatsen. We staan al weken in de top. Kijk maar naar de grafiek die op het prikbord hangt.

Groeten aan

Lellie Kelly
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 augustus 2012 @ 23:41:

Hallo lieve forummers.

Ik ben al jarenlang een meelezer maar vandaag heb ik speciaal hiervoor een profiel aangemaakt.

Mijn mannetje zou ik dolgraag willen verwennen door hem te laten kijken naar hoe ik in alle standen en openingen gepenetreerd word tijdens een heusche gangbang. Het is ook mijn fantasie.

Maar waar vind ik zeven groot geschapen mannen die in zijn voor garagebox activiteiten?

In mijn kennissenkring durf ik het niet te vragen.

En parenclubs vinden we meer iets voor mensen met een slechte relatie, hihi.

Wie heeft er tips voor een site zonder dat het om betaalde sex gaat of weet in welk bos de zeven dwergen wonen?

Hopeloosje.

Hengelen mag niet, ik heb je gestafd.

(en er zitten hier nauwelijks zeven mannen)
Jawel

Willem

Jaap

Donkey Shit

Die nieuwe Stout ofzo

Hans

Jaap

ArmeMan
Jah....

Dat is natuurlijk zo.

Nou Hopeloos, je kunt aan de bak.

Have fun!
Meds, ik zie maar één man in je lijstje?
Ga in therapie!
Hopeloos, wat moedig van je dat je hier je diepste verlangens komt delen. Ik wil je graag meer vertellen en adresjes geven maar verwege de preiversie liever niet hier. Je kan me mailen op witsneetje@hotmail.com
Ga in therapie!
msschien kun je een oproepje op het prikbord plaatsen?
Mijn zusje gaat binnenkort trouwen en ik ben getuige dus ik moet er wel heel feestelijk uitzien. Ik heb dus een geweldige jurk gekocht. Ik weet alleen niet wat ik erbij moet dragen als het wat kouder is, en ook niet wat voor schoenen ik aan moet

foto

hebben jullie tips? En ik wil niet van iedereen reacties, als je leest dan weet je wel wie ik bedoel. Jij ja. Jou bedoel ik.
Grief is just love with nowhere to go
wauw, wat een geweldige jurk!!

Zo geweldig dat ik me afvraag of je hem wel aan moet doen. Je mag immers niet mooier dan de bruid zijn hè?

Ik zou zeggen stem het even met je zus af....wie weet vloekt de jurk wel enorm bij haar jurk, je weet het niet.

Alvast wat tips voor wat je erbij moet dragen:

een legging is altijd goed natuurlijk.

en verder zou ik zeggen: thermo-ondergoed.

Kwa schoenen Uggs als het koud is en anders een paar fijne bergschoenen (je loopt wat af op zo'n dag.)
Bergschoenen heb ik nog niet. Verkopen ze die ook in de kleur groen die in de jurk zit, dat lijkt me wel mooi!
hmmm, het is wel een aparte kleur groen die voor bergschoenen niet zo gangbaar is.

Je kunt de schoenen ook in de gewenste kleur laten verven.

Nou het wordt vast een hele leuke dag!

POst je nog even een foto nadien?
Ik vind alleen de schoudervulling wat aan de kleine kant. Kun je zoiets zelf makkelijk vervangen of moet ik hem dan naar een coupeuse brengen.
quote:Maleficent schreef op 31 augustus 2012 @ 09:30:

Bergschoenen heb ik nog niet. Verkopen ze die ook in de kleur groen die in de jurk zit, dat lijkt me wel mooi!Hupppekee, http://i2.ztat.net/large/M/7/M7342A00A-602%401.1.jpg

Ik denk dat je ongelooflijk de blits zult maken op de bruiloft. De bruid zal nog haar best moeten doen je te toppen.
Geweldig Leo, ik ga ze meteen bestellen
quote:Maleficent schreef op 31 augustus 2012 @ 09:39:

Ik vind alleen de schoudervulling wat aan de kleine kant. Kun je zoiets zelf makkelijk vervangen of moet ik hem dan naar een coupeuse brengen.Los kopen en onder je BH bandjes doen. In de jaren tachtig had ik er wel drie losse onder, per BH bandje.
jeetje, wat een vondst Leo. Je zou zo mee kunnen doen aan Sterren stylen collega-sterren. (Reinout, lees je mee?)

Wat voor make-up doe je erbij TO? Ik zeg drie kleuren oogschaduw in de tinten van je jurk en roze lippenstift (met een chic randje eromheen)
quote:Starshine schreef op 31 augustus 2012 @ 10:00:

Wat voor make-up doe je erbij TO? Ik zeg drie kleuren oogschaduw in de tinten van je jurk en roze lippenstift (met een chic randje eromheen)Ik laat eerst mijn wenkbrauwen tutoyeren denk ik. Deze week zo'n mooi voorbeeld gezien en denk dat mijn gezicht daar erg van op gaat knappen.
oja, die forummer had ook een goede tip voor naar welke salon je heen moest gaan

ofzo
Dag viva-dames,

Ik zit met een lastig probleem. Om de haverklap belt er bij mij een man aan. Dat-ie zijn erectie kwijt is, en dat ik 'm wel zal hebben. En dan moeten de kastjes open, de laatjes overhoop, de oven geinspecteerd en me kluisje met juwelen open.

Wat doe ik hier aan? Ik heb die erecties niet, eerlijk niet, maar die mannen zijn er van overtuigd dat ze 'm bij mij kwijt zijn geraakt.

Herkenning is welkom, handige tips nog meer.

Geknakt bloempje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven