topic parodie
vrijdag 13 februari 2009 om 01:49
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 18 mei 2009 om 01:19
quote:2Italy2 schreef op 20 maart 2009 @ 19:15:
Nog zo'n irri opening van een post:
"vraagje...."
Ga ik van schieten dus.
trek je wapen dan maar, ik heb net n topic zo geopend!
ik krijg dan weer schietneigingen van al die topics met de titel: zwanger?
staat er clear blue op ons voorhoofd ofzo?
en ja, het klopt dat dit topic stilletjes is door al de "echte" topics die een parodie op zich zijn.
daar kan geen goeie fantasie tegenop.
Nog zo'n irri opening van een post:
"vraagje...."
Ga ik van schieten dus.
trek je wapen dan maar, ik heb net n topic zo geopend!
en ja, het klopt dat dit topic stilletjes is door al de "echte" topics die een parodie op zich zijn.
daar kan geen goeie fantasie tegenop.
maandag 18 mei 2009 om 11:53
quote:mamalief schreef op 18 mei 2009 @ 01:19:
[...]
Daarvoor heb ik dus deze geschreven:
Aan ieder die hier komt zeiken
of wij haar zwanger vinden lijken:
Grote tieten, ja dat kan
Na ijv'rig klussen met je man
Lekker gaan voor het eggie
Voor een eerste of tweede leggie
Misselijk? ook een symptoom
Meiden, zeg mij of ik droom!
Ben mijn bed niet uit te rammen
en ook die opgepompte prammen
zou het heus raak zijn voor een beeb
wordt het een dubbele of enkele streep?
Nog geen dag ben ik over tijd
maar ik ben het hoor, geheid
of niet? wat denken jullie, dames?
ik moet zelfs al huilen om reclames
en zo emo, dat is exclusief
als je verwacht een babietje lief
en dan beschrijf ik minutieus
mijn bloedverlies en slijm, scabreus!
ik plaats er nog net geen foto van
ben ik zwanger, zeg het dan!
Beste zwangere aspirant
waarschijnlijk is er niets aan de hand
het enige wat je nodig hebt is geduld
want nu heb je ons al sufgeluld
jij mag straks pas zeiken
op een test, en na een minuutje kijken
tot die tijd zeggen wij: misschien
pas na je NOD zul je het zien
[...]
Daarvoor heb ik dus deze geschreven:
Aan ieder die hier komt zeiken
of wij haar zwanger vinden lijken:
Grote tieten, ja dat kan
Na ijv'rig klussen met je man
Lekker gaan voor het eggie
Voor een eerste of tweede leggie
Misselijk? ook een symptoom
Meiden, zeg mij of ik droom!
Ben mijn bed niet uit te rammen
en ook die opgepompte prammen
zou het heus raak zijn voor een beeb
wordt het een dubbele of enkele streep?
Nog geen dag ben ik over tijd
maar ik ben het hoor, geheid
of niet? wat denken jullie, dames?
ik moet zelfs al huilen om reclames
en zo emo, dat is exclusief
als je verwacht een babietje lief
en dan beschrijf ik minutieus
mijn bloedverlies en slijm, scabreus!
ik plaats er nog net geen foto van
ben ik zwanger, zeg het dan!
Beste zwangere aspirant
waarschijnlijk is er niets aan de hand
het enige wat je nodig hebt is geduld
want nu heb je ons al sufgeluld
jij mag straks pas zeiken
op een test, en na een minuutje kijken
tot die tijd zeggen wij: misschien
pas na je NOD zul je het zien
maandag 18 mei 2009 om 11:58
maandag 18 mei 2009 om 15:44
dinsdag 19 mei 2009 om 22:37
quote:Nijntje schreef op 19 mei 2009 @ 22:26:
Vooral bij van die gecompliceerde problemen, BGB. Zoals een vrouw die een moeilijke relatie met dr vriend heeft maar dat is nog niet alles, nee, de buurman zat laatst ook met haar te flirten en dat is toch te gek voor woorden want zijn vrouw is notabene zwanger van de 2de, het is toch een schande, maarja, toch maar mee gezoend want hij is zoooooo lekker en het is de buurman van de overkant dus de tuinen sluiten niet op elkaar aan dus dan voelt het anders en mijn eigen vriend is nooit thuis want moet vaak op reis voor ze werk het zou me verbazen als hij daar niet es buiten de pot pist, zowiezo heeft hij een secretaresse die echt bloedmooi is maar wel lesbisch, maargoed, volgens mij snoept ze van 2 walletjes omdat ik haar laatst hoorde praten over de snor van haar ex maargoed, dat kan natuuriljk ook een vrouw zijn, maargoed, mijn vriend vind haar gewoon geil en soms betrap ik hem ook op tjetten met geile wijven punt enel, dus vind je het gek dat ik dan vreemd ga. Ja jemig.
Vooral bij van die gecompliceerde problemen, BGB. Zoals een vrouw die een moeilijke relatie met dr vriend heeft maar dat is nog niet alles, nee, de buurman zat laatst ook met haar te flirten en dat is toch te gek voor woorden want zijn vrouw is notabene zwanger van de 2de, het is toch een schande, maarja, toch maar mee gezoend want hij is zoooooo lekker en het is de buurman van de overkant dus de tuinen sluiten niet op elkaar aan dus dan voelt het anders en mijn eigen vriend is nooit thuis want moet vaak op reis voor ze werk het zou me verbazen als hij daar niet es buiten de pot pist, zowiezo heeft hij een secretaresse die echt bloedmooi is maar wel lesbisch, maargoed, volgens mij snoept ze van 2 walletjes omdat ik haar laatst hoorde praten over de snor van haar ex maargoed, dat kan natuuriljk ook een vrouw zijn, maargoed, mijn vriend vind haar gewoon geil en soms betrap ik hem ook op tjetten met geile wijven punt enel, dus vind je het gek dat ik dan vreemd ga. Ja jemig.
donderdag 4 juni 2009 om 16:01
Up maar eens.
Hey, ik wil graag schrijver worden, het lijkt me geweldig om schrijver te zijn, lekker je eigen tijd indelen, geen baas hebben, en lekker geld verdienen door een goed verhaal op papier te zetten.
Alleen, ik heb geen idéé waar ik eens over zal schrijven. Dus vertel, vertel, wie is hier schrijver en waar schrijven jullie zoal over?
Hey, ik wil graag schrijver worden, het lijkt me geweldig om schrijver te zijn, lekker je eigen tijd indelen, geen baas hebben, en lekker geld verdienen door een goed verhaal op papier te zetten.
Alleen, ik heb geen idéé waar ik eens over zal schrijven. Dus vertel, vertel, wie is hier schrijver en waar schrijven jullie zoal over?
donderdag 4 juni 2009 om 23:07
In het licht van de polarisatie der standpunten in de laatste kamerverkiezingen, meen ik dat we niet vreemd moeten opkijken, nee, dat het zelfs reeds bekend zouden moeten zijn dat de prognose van de PvdA en de SP niet de gedroomde maar wel de bedachte richting op zijn gegaan bij deze verkiezingen. Derhalve wil ik maar opmerken dat de forumpolulatie zich op een glijdende helling begeeft als ze de discussie aan wenst te gaan met ondemocratische elementen zoals daar zijn de aanhangers van Wilders en Verdonk.
- Helemaal eensch met Jaap!
- Helemaal eensch met Jaap!
dinsdag 3 november 2009 om 12:42
De biovader van de stiefkinderen van mijn exschoonzusje heeft gevraagd of ik gezellig koffie wil komen drinken als ik daar op kamers ga . Nu wil ik zelf liever fris mét plop, ipv koffie, maar hoe stel je dat voor zonder dat hij denkt dat ik not into him ben ? ( ik ben trouwens ook in into zijn buurvrouw, maar dat is weer een ander verhaal ) .
woensdag 18 juli 2012 om 13:59
woensdag 18 juli 2012 om 14:19
quote:Chadidja schreef op 18 juli 2012 @ 13:59:
Hallo dames,
ik heb voor de bruiloft van mijn schoonzus een jurkje gekocht, maar nu twijfel ik of het bij dit weer niet te bloot is. Ik heb er wel een zwart colbertje bij, maar zal ik er nog een driekwart legging onder dragen en welke kleur dan???? Tips graag, alvast heel erg bedankt!!!!
[afbeelding]
Ja, twijfelgevalletje. Zelf vind ik het een iets te simpel outfitje voor een bruiloft.
Ik zou hier voor gaan.
Ik bedoel, het is tóch een speciale gelegenheid en dan mag je best goed voor de dag komen.
Wel even een zwarte legging er onder doen.
Hallo dames,
ik heb voor de bruiloft van mijn schoonzus een jurkje gekocht, maar nu twijfel ik of het bij dit weer niet te bloot is. Ik heb er wel een zwart colbertje bij, maar zal ik er nog een driekwart legging onder dragen en welke kleur dan???? Tips graag, alvast heel erg bedankt!!!!
[afbeelding]
Ja, twijfelgevalletje. Zelf vind ik het een iets te simpel outfitje voor een bruiloft.
Ik zou hier voor gaan.
Ik bedoel, het is tóch een speciale gelegenheid en dan mag je best goed voor de dag komen.
Wel even een zwarte legging er onder doen.
woensdag 18 juli 2012 om 14:47
quote:druifje83 schreef op 18 juli 2012 @ 14:12:
@Chadidja had hem al in het 'echte' topic gezien waar je hem per ongeluk zette. Ik wilde al vragen of je de leukste thuis bent
Maar in dit topic snap ik hem!
(grappig topic, kende ik nog niet!)
Dit topic is al enorm oud....Ik snap echt niks van je reactie Druifjenogwat. Als je het topic te oud vindt, lees je het toch niet?!??!?
@Chadidja had hem al in het 'echte' topic gezien waar je hem per ongeluk zette. Ik wilde al vragen of je de leukste thuis bent
Maar in dit topic snap ik hem!
(grappig topic, kende ik nog niet!)
Dit topic is al enorm oud....Ik snap echt niks van je reactie Druifjenogwat. Als je het topic te oud vindt, lees je het toch niet?!??!?
woensdag 18 juli 2012 om 14:50
*Okee, ik geef toe, ik was eigenlijk op zoek naar het topic waarin Satchel een parodie op Martin Geitebreijer gaf, iemand een linkje?
Maar ik voel nog meer inspiratie opborrelen voor dit topic, dus ik kan niet garanderen dat ik er weg kan blijven*
(Bedankt voor je steun, Eleonora, gelukkig ben jij wèl begripvol lieve schat.)
Maar ik voel nog meer inspiratie opborrelen voor dit topic, dus ik kan niet garanderen dat ik er weg kan blijven*
(Bedankt voor je steun, Eleonora, gelukkig ben jij wèl begripvol lieve schat.)
woensdag 18 juli 2012 om 14:54
quote:Chadidja schreef op 18 juli 2012 @ 14:47:
[...]
Ik snap echt niks van je reactie Druifjenogwat. Als je het topic te oud vindt, lees je het toch niet?!??!?
Druifje83 is de naam.
En je hoeft natuurlijk niet meteen zo aanvallend te doen, ik gaf je toch in eerste instantie gewoon een leuke reactie?
Daarna zag ik dat het nogal een oud topic was en heb ik verder doorgestreept, omdat het m.i. niet actief meer was.
[...]
Ik snap echt niks van je reactie Druifjenogwat. Als je het topic te oud vindt, lees je het toch niet?!??!?
Druifje83 is de naam.
En je hoeft natuurlijk niet meteen zo aanvallend te doen, ik gaf je toch in eerste instantie gewoon een leuke reactie?
Daarna zag ik dat het nogal een oud topic was en heb ik verder doorgestreept, omdat het m.i. niet actief meer was.