topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 juli 2012 @ 22:44:

[...]

is geen legging hoor. Zelfbruiner

Meds, zou jij hier een zwarte legging onder dragen? Driekwart?

Mijn hond doet al vier dagen helemaal niks. Hij ligt op de grond met zijn poten omhoog. Ik heb er wel wat brokken ingestopt maar dat slikte hij niet door. Verder is hij koud en stijf. Ik wie sowieso volgende week met hem naar de dierenarts, maar wat zou het kunnen zijn?
Leo, rode maijooo doen. Of goud in de kleur van je oorbellen
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 juli 2012 @ 22:53:

Mijn hond doet al vier dagen helemaal niks. Hij ligt op de grond met zijn poten omhoog. Ik heb er wel wat brokken ingestopt maar dat slikte hij niet door. Verder is hij koud en stijf. Ik wie sowieso volgende week met hem naar de dierenarts, maar wat zou het kunnen zijn?

Ben je wel op puppycursus geweest?

Zo te zien luistert 'ie gewoon heel slecht.

Wat voor ras is het? En heb je 'm van Marktplaats?
En dan zeker geen geld voor de dierenarts hebben hè?
Ik ben 43 en slaap nog steeds met een knuffel.

Wie praat er mee?

Nou meiden, ik kap ermee. Ik vind het erg jammer dat jullie geen normale reacties kunnen geven. Ik zit hier mijn hart uit te storten en jullie trappen er gewoon op. Succes ermee.
Gadidjd, huilie huilie huilie

gestafd hiervoor

driewerf BAH

wie de bek vol heeft van reetspek moet het ook belijden
Hee Meds!
Hallo meisjes

Me vriend heeft me nu twee keer gewurg en geschop

Maar het was in ze slaap

Ik vind het niet luek maja wat kan ik eraan doen

Ik dacht om een cursus judo te gaan doen

Wat zouwe jullie doen?
Herkenbaar. Helaas geen tips.
quote:Chadidja schreef op 18 juli 2012 @ 23:08:

Hee Meds!goed dat je wakker bent
quote:eleonora schreef op 18 juli 2012 @ 23:04:

Ik ben 43 en slaap nog steeds met een knuffel.

Wie praat er mee?

[afbeelding]Ik vond het eerste plaatje beter!
Hee meiden,

ik vond het erg gezellig met jullie, maar ik moet nu helaas echt stoppen, want zometeen komt mijn man thuis van het overwerken en hij weet niet dat ik op het Vivaforum zit. Welterusten en tot gauw hè! Doeidoei!
quote:Chadidja schreef op 18 juli 2012 @ 23:04:

Nou meiden, ik kap ermee. Ik vind het erg jammer dat jullie geen normale reacties kunnen geven. Ik zit hier mijn hart uit te storten en jullie trappen er gewoon op. Succes ermee.Dit is al je achtste topic over je minnaar, terwijl je elders zegt vrijgezel te zijn. Ik ga toch een beetje twijfelen aan je verhaal.
quote:Chadidja schreef op 18 juli 2012 @ 23:11:

[...]

Ik vond het eerste plaatje beter!Dat kon ik zelf niet zien, ik dacht jullie ook niet!
Weet iemand hoe je een tosti kan maken?
quote:eleonora schreef op 18 juli 2012 @ 23:12:

[...]

Dit is al je achtste topic over je minnaar, terwijl je elders zegt vrijgezel te zijn. Ik ga toch een beetje twijfelen aan je verhaal.Nee, dat was het verhaal van mijn zus, die post soms op mijn account omdat ze haar wachtwoord kwijt is. Mijn zus is dus de vrijgezel met de anale schimmel waar ze zich zo voor schaamt dat ze geen ONS aandurft, om van een SV maar te zwijgen. Die met die minnaar, dat ben ik dus. Maar nu moet ik dus weg, want ik hoor dat mijn lieve mannetje net stomdronken door de deur van de bijkeuken valt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 juli 2012 @ 23:08:

Hallo meisjes

Me vriend heeft me nu twee keer gewurg en geschop

Maar het was in ze slaap

Ik vind het niet luek maja wat kan ik eraan doen

Ik dacht om een cursus judo te gaan doen

Wat zouwe jullie doen?Ik heb je geloept en ik denk eerder dat je beter een cursus anger management kunt volgen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 juli 2012 @ 23:14:

Weet iemand hoe je een tosti kan maken?

Tosti's maak ik nooit. Te ingewikkeld.

Ik heb wel een goed recept voor een broodje hamburger.

O lekker Leo!

Nu ga ik ECHT slapen!
Teruste Chadid!

Ik zoek een liedje. Het gaat zo: pimpampetteretteket, oehoeh wiewiewaaaah jadajadaja BOEM!

Je zag het zeven jaar geleden veel op TMF, in de clip zat een aap in een botsautootje met een lekker wijf in bikini ernaast.

Wie kan me helpen?
Halloooooooow ik heb meegedaan aan een bizar spelletje op een feest. Nu is me man kwijt. wat nu?
O ja, van pampampampampampampampampampampampampam? Nostalgiehie! Met die ene George Michael luca like. Haha.

Kweetniet hoe die heet.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven