topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Meds, neem je detoxpillen even. Je man is al 10 maanden weg. Kom nou toch eens uit die denial.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 00:44:

O ja, van pampampampampampampampampampampampampam? Nostalgiehie! Met die ene George Michael luca like. Haha.

Kweetniet hoe die heet.

Nee joh echt niet die ene die toen betrapt is met jeweetwel uit die film die zo geflopt is omdat Arnold Swarzenekker zwanger erin was.

Je hebt echt niet de goeie, het was met een aap ik weet het zeker. Maar het was wel pampampampampampampampampampam.
Ik voelde me laatst niet zo lekker en prompt werd ik de volgende dag ziek. Ik heb vaker dat soort voorgevoelens. Ben ik nu paranormaal? En wie kent er een goed medium om me hierbij te helpen?
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2012 @ 00:44:

Halloooooooow ik heb meegedaan aan een bizar spelletje op een feest. Nu is me man kwijt. wat nu?Als ik me man kwijt ben zoek ik altijd eerst tussen me planten, heb je daar al gekeken. De mijnes gaat soms gewoon een poosje tussen de varens zitten.
HELLP RAAD NODIG!!!!! Sinds kort ben ik met een hele leuke man maar hij sms't me zo weinig!!! Altijd moet ik het initiatief nemen!!!! Is dit een gevalletje not into me of moet ik volhouden?!!!???Ik heb hem vanavond op de buurtbarbecue ontmoet en ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd!!! Wat moet ik doen?????
Ga in therapie!
Ik heb een test gedaan en nu ben ik hoogbegaafd. Me vriend vind het stom. Hoe kom ik er weer vanaf?
Dat zeg ik tog Lucreets, pampampampampampampampampampampampampam en een George Michae luca like.

Kweet alleen nog steeds niet hoe die heet.
Ga in therapie!
Meds, doet even een testje op www.doeisparanormaal.nl, dan weet je het. Ik had laatst ook zo'n voorgevoel dat ik paranormaal was en toen heb ik dat testje gedaan en verdomd als het niet waar is. Ik ben het dus. Meestal als je zo'n voorgevoel hebt moet je dat volgen.
Ga in therapie!
quote:lucretiatox schreef op 19 juli 2012 @ 00:49:

[...]

Als ik me man kwijt ben zoek ik altijd eerst tussen me planten, heb je daar al gekeken. De mijnes gaat soms gewoon een poosje tussen de varens zitten.Ha dank je, hij zat achter de tennis-laaf
Ik heb de test gedaan en ik ben gezakt wat nu?
Meds, dat is niet jouw man, maar de tennislaafleraar die zich vergrijpt aan de tennislaaf. Neem toch gewoon je pil en kom naar bed
Ga in therapie!
Meds je kan niet zakken voor die test!!!! Alle uitslagen zijn goed want jij bent goed zoals je bent!!!! Blijf bij jezelf!!!!
Ga in therapie!
schuif es op duup, je prothese ligt weer aan mijn kant
Bericht in de Telegraaf: Wilders wil de Polen inruilen voor de gulden.

Groenlinks is natuurlijk tegen maar we weten allemaal dat Jolande Sap door Polen haar verwarming heeft aan laten leggen. Links lullen rechts lullen.

Als het omgekeerde het geval zou zijn, is het inene geen discriminatie meer.

Wat vinden jullie?
Ik heb net de wekker gezet om het hele huis door te kammen om erachter te komen wat me vriend me voor me verjaar dag wil geven (ben beetje nieuwschierig aangelegd hihi). Nu heb ik in ze mail gekeken, fout weet ik, en nu blijkt dat die op me verjaardag met een of andere sletterige collega naar Plopsaland wil gaan.

Vraag: dat is toch geen bestemming voor een dagje uit voor 2 21-jarigen? Moet ik toch niet zeggen dat ze moeten gaan bungee jumpen? Me vriend kan dat niet betalen vanwege zen AA-avonden 3x per week à 55 euries, zal ik bijleggen?
Ga in therapie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2012 @ 01:00:

schuif es op duup, je prothese ligt weer aan mijn kantIk dacht het al, er is hier sprake van een leeftijds-categorie verschil.
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 01:04:

Ik heb net de wekker gezet om het hele huis door te kammen om erachter te komen wat me vriend me voor me verjaar dag wil geven (ben beetje nieuwschierig aangelegd hihi). Nu heb ik in ze mail gekeken, fout weet ik, en nu blijkt dat die op me verjaardag met een of andere sletterige collega naar Plopsaland wil gaan.

Vraag: dat is toch geen bestemming voor een dagje uit voor 2 21-jarigen? Moet ik toch niet zeggen dat ze moeten gaan bungee jumpen? Me vriend kan dat niet betalen vanwege zen AA-avonden 3x per week à 55 euries, zal ik bijleggen?Joh doe niet zo moeilijk, gun die jongen ook wat. Jij klinkt als een enge controlfreak, geen wonder dat hij er even uit moet ploppen.
quote:lucretiatox schreef op 19 juli 2012 @ 01:05:

[...]

Ik dacht het al, er is hier sprake van een leeftijds-categorie verschil.alweer?
Lucreets, jij weet duidelijk niet wat echte liefde is. Wat Meds, ik en Leo hebben is transcendentale kosmische liefde die alle kunstmatige hulpstukken overstijgt.

Meds, het kunstgebit ligt in het bakje aan jouw kant, jij mag het morgen weer in
Ga in therapie!
Hallo, ik ben nieuw hier. Ik zoek vriendinnen in de omgeving van Monster en Geleen.

Mijn hobby's zijn: proefmonsters sparen.... Ja, meer niet. Ik wist niet op welke afdeling ik dit moest zetten, dus heb ik het maar bij 'eten' gezet.
quote:lucretiatox schreef op 19 juli 2012 @ 01:02:

Bericht in de Telegraaf: Wilders wil de Polen inruilen voor de gulden.

Groenlinks is natuurlijk tegen maar we weten allemaal dat Jolande Sap door Polen haar verwarming heeft aan laten leggen. Links lullen rechts lullen.

Als het omgekeerde het geval zou zijn, is het inene geen discriminatie meer.

Wat vinden jullie?

Kolfje naar jouw (rechtse) hand. Straks haal je het theedrinken van Job Cohen met de buurtvaders er weer bij. Ga toch eens naar Geen Stijl met je popi onliners.

Huilie.
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 01:11:

Lucreets, jij weet duidelijk niet wat echte liefde is. Wat Meds, ik en Leo hebben is transcendentale kosmische liefde die alle kunstmatige hulpstukken overstijgt.

Meds, het kunstgebit ligt in het bakje aan jouw kant, jij mag het morgen weer in Eens.
Leo, wat doe jij op op zo'n ongristelijk uur? Had Meds je weer uit bed geduwd?

Nou goed, ik ben dus een man ook al staat in me profiel dat ik een vrouw ben. Ik wil jullie vrouwen nu toch eens een statistisch vraagstuk voorleggen. Als ik tegenover een groepje van 10 vrouwen op straat sta, lachen er maar ongeveer 2-3 naar me. De rest negeert me, kijkt me vuil aan of roept "Tieft op met je vuile rotkop". Ik dacht dat de verhouding meer op 5-5 of liefst 7-8 zou moeten liggen. Bij me Italiaanse vrienden ligt de score 10-10 en nu voel ik me minderwaardig.

Me vraag is dus: hoe kan ik ervoor zorgen dat ik tegen mijn 25ste een stuk of 100 vriendinnetjes heb gehad ipv een schamele 7-8? Moet ik naar de plastisch chirurg voor me acné?
Ga in therapie!
Best lastig om topics te parodiëren die op zichzelf al een parodie zijn. Hoe doen jullie dat?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 07:38:

Leo, wat doe jij op op zo'n ongristelijk uur? Had Meds je weer uit bed geduwd?

Nou goed, ik ben dus een man ook al staat in me profiel dat ik een vrouw ben. Ik wil jullie vrouwen nu toch eens een statistisch vraagstuk voorleggen. Als ik tegenover een groepje van 10 vrouwen op straat sta, lachen er maar ongeveer 2-3 naar me. De rest negeert me, kijkt me vuil aan of roept "Tieft op met je vuile rotkop". Ik dacht dat de verhouding meer op 5-5 of liefst 7-8 zou moeten liggen. Bij me Italiaanse vrienden ligt de score 10-10 en nu voel ik me minderwaardig.

Me vraag is dus: hoe kan ik ervoor zorgen dat ik tegen mijn 25ste een stuk of 100 vriendinnetjes heb gehad ipv een schamele 7-8? Moet ik naar de plastisch chirurg voor me acné?Tegen mij lacht nooit iemand, dus ik vind dat je zeurt. 'Tieft op met je vuile rotkop' betekent voor mij een compliment omdat er wel ergere dingen tegen me gezegd worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven