topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 07:40:

Best lastig om topics te parodiëren die op zichzelf al een parodie zijn. Hoe doen jullie dat?Ik vind dat o.a. jij dat erg goed doet. Ik heb vanmorgen mijn man wakker gelachen.

Is je man nou boos op je? Of op mij? Gaan we nu niet meer met ze drieën nordic kantkloswokken in Lapland?
Ga in therapie!
Kan er nog iemand reageren op mijn vraag over het verjaardagscadeau van mijn vriend? Ik denk namelijk dat hij zo wakker wordt, dus het heeft spoed.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 07:55:

Is je man nou boos op je? Of op mij? Gaan we nu niet meer met ze drieën nordic kantkloswokken in Lapland?

Boos niet. Teleurgesteld. Hij huilde.....

Maar nou huilt hij sowieso vrij snel. Vooral bij de ware woensdagavondfilms en bij Spoorloos.

Hij is nu naar zijn werk want hij moest al vroeg een klant een 'kleurenreading' geven met zijn assistent Gotjé. Die twee zijn onafscheidelijk. Vaak naar de bioscoop waar de kinderen en ik niet mee naartoe mogen. 'Dat is iets van mij en Gotjé samen schatzzzzz.....' zegt hij dan.

Nah, ik zoek er maar niks achter, dat achterdochtige gedoe, daar hou ik niet van. Zo, nog even een bak koffie en een shaggie en dan ga ik de nieuwe HR ketel installeren. Even mijn tuinbroek aan doen.
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 07:56:

Kan er nog iemand reageren op mijn vraag over het verjaardagscadeau van mijn vriend? Ik denk namelijk dat hij zo wakker wordt, dus het heeft spoed.Ik zou hem gewoon laten gaan. Als hij dat nou leuk vindt, met die sloerie in Plopsaland. Mijn ding zou het ook niet zijn, wees blij dat je niet mee hoeft!
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2012 @ 00:48:

Ik voelde me laatst niet zo lekker en prompt werd ik de volgende dag ziek. Ik heb vaker dat soort voorgevoelens. Ben ik nu paranormaal? En wie kent er een goed medium om me hierbij te helpen?

wat herkenbaar!! Dat heb ik ook vaak. Dan sta ik bij het rode stoplicht en dan wéét ik gewoon dat ie op groen gaat springen. en prompt gebeurd dat ook. Bizar niet?

En ziekte kan ik ook voorspellen....zo waren we laatst met een groepje dinnetjes aan het comazuipen en toen zei ik als tegen die ene: jij bent morgen echt brak. EN ja hoor!

Vinnut wel eng af en toe want je wil niet altijd met zulke kennis opgescheept zitten, maja, wat doe je deraan?
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 07:38:

Leo, wat doe jij op op zo'n ongristelijk uur? Had Meds je weer uit bed geduwd?

Nou goed, ik ben dus een man ook al staat in me profiel dat ik een vrouw ben. Ik wil jullie vrouwen nu toch eens een statistisch vraagstuk voorleggen. Als ik tegenover een groepje van 10 vrouwen op straat sta, lachen er maar ongeveer 2-3 naar me. De rest negeert me, kijkt me vuil aan of roept "Tieft op met je vuile rotkop". Ik dacht dat de verhouding meer op 5-5 of liefst 7-8 zou moeten liggen. Bij me Italiaanse vrienden ligt de score 10-10 en nu voel ik me minderwaardig.

Me vraag is dus: hoe kan ik ervoor zorgen dat ik tegen mijn 25ste een stuk of 100 vriendinnetjes heb gehad ipv een schamele 7-8? Moet ik naar de plastisch chirurg voor me acné?nee, verander je naam in Giovanni, ga onder de zonnebank, verf je haar zwart en eet teveel knoflook. Denkt iedereen dat je ook italiaan bent.
"Hallo, ik ben nieuw hier. Ik zoek vriendinnen in de omgeving van Monster en Geleen.

Mijn hobby's zijn: proefmonsters sparen.... Ja, meer niet. Ik wist niet op welke afdeling ik dit moest zetten, dus heb ik het maar bij 'eten' gezet."

quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 07:56:

Kan er nog iemand reageren op mijn vraag over het verjaardagscadeau van mijn vriend? Ik denk namelijk dat hij zo wakker wordt, dus het heeft spoed.ligt eraan welke plopsaland....de panne of coevorden? Die ene is indoor en dat zou betekenen dat je vriend een watje is. Dus als hij naar die indoor gaat zou ik hem dumpen.(verder eens met \Leo)
quote:Starshine schreef op 19 juli 2012 @ 08:11:

[...]

wat herkenbaar!! Dat heb ik ook vaak. Dan sta ik bij het rode stoplicht en dan wéét ik gewoon dat ie op groen gaat springen. en prompt gebeurd dat ook. Bizar niet?

En ziekte kan ik ook voorspellen....zo waren we laatst met een groepje dinnetjes aan het comazuipen en toen zei ik als tegen die ene: jij bent morgen echt brak. EN ja hoor!

Vinnut wel eng af en toe want je wil niet altijd met zulke kennis opgescheept zitten, maja, wat doe je deraan?

Sorry maar ik wil hier toch even iets over zeggen. Wat jij beschrijft is geen helderziendheid of heldervoelendheid, dat is gewoon logica en hoewel ik heel paranormaal ben en ook zweverig, snap ík dat zelfs.

Mensen zoals jij maken paranormaliteit iets heel gewoons en dat is het niet, het is heel bijzonder en als je het hebt, zoals ik, dan ben je een uitverkorene en dat schijnen veel mensen te vergeten. Door programma's van RTL 4 met nepmediums denkt iedereen wel even een moord op te kunnen lossen en een verloren gewaand familielid op te sporen. Jammer, heel jammer.

Nee, dan ik.

Toen mijn oma van 93 wat bedlegerig werd en steeds minder mensen herkende + niet wilde eten en drinken, voorspelde ik dat het einde niet lang op zich zou laten wachten. En dat klopte. Na een maand was ze overleden.

Kijk en dán zeg ik, ja. Dán heb je de gave.
Hallo ik ben nieuw op dit forum en nu heb ik even jullie hulp nodig. Wil je alsjeblieft deze enquete voor me invullen, het is voor me studie: www.twintigersgebruikenteweinigcondooms.nl

Ik heb het hier neergezet en op relaties, op seks en op kinderen, want ik heb snel reacties nodig!!
jaaa hoor tuuurlijk Leo. Ik vind je meestal een lieve meid, maar nu sla je de plank toch wel heel ver het riet in.

Lekker ben jij....je 93-jarige grootmoeder dood voorspellen en dan doen alsof dat een gave is. Ik noem het moord! Heeft namenlijk helemaal niets met helderziendheid te maken maar met slechte energieën iemands kant opsturen.

Ik daartegenin, ik heb juist alles eraan gedaan om mijn dinnetje niet ziek te laten worden. Ik heb salie gebrand (maar daar werd ze meteen misselijk van; salie-allergie helaas, maar dat had ik niet doorgekregen), daarna heb ik haar cola laten drinken en dat hielp wel iets en de volgende dag zei iets mij dat ze maar veel paracetamol moest slikken. En wonderbaarlijk genoeg hielp dat.

Vermiste personen opsporen kan ik ook goed, tenminste, als ze via whatsapp laten weten waar ze zijn.

Mensen denken altijd maar: ooh die is helderziend dus die weet zomaar alles, maar zo werkt het niet. Vaak is het vage en onvolledige informatie en moet je het zelf interpretereren hoe het zit. Ja en dan maak je wel eens een foutje. En dan valt iedereen meteen over je heen van 'haha, je weet het dus niet he...zeggen dat oom Jan op Mallorca zit terwijl hij naar Ibiza is gegaan'.

Dat onbegrip ...het valt me tegen Leo dat je een mede-helderziende zo afvalt.
even wat anders.

Ik heb een keieuk huisdier en zou het leuk vinden om in contact te komen met andere mensen die ook zo'n huisdier hebben en dan leuke foto's uitwisselen en tips over de verzorging delen en zo ik heb alvast wat leuke foto's van mijn snuitkever om in de stemming te komen wie ook? oja, hij (of zij dat weet ik niet) heet Robin vandaar een uniseksnaam hihi.

robin aan het klimmen stoer he

robin aan het spelen met Luna en Timmie van hiernaast

robin toen ik hem als jonkie kreeg schattig he
Ik had dat dus met Prins Bernhard. Heb ik echt al dágen van tevoren voorspeld dat hij dood zou gaan. Mijn familie praat er nu nog over. Onverklaarbaar, ik weet zelf ook niet waar het vandaan komt. Ik vind het best wel beangstigend soms. Ik weet ook niet altijd wanneer ik iets moet zeggen tegen diegene als ik zie dat die bijvoorbeeld lijn 11 gaat missen of uitgescholden gaat worden door de andere schoolpleinmoeders vanwege haar geruite broekrok. Want dat voelt een beetje als God spelen. Je kan toch niet ingrijpen in wat voorbestemd is. Dat is dus mijn paranormale dilemma. Ik heb dit nog nooit aan iemand verteld. Het lucht best wel op dat ik het hier nu heb opgeschreven.
Ga in therapie!
Liefffff Starshine

Als we toch plaatjes gaan plakken, dan kom ik er ook een paar plakken van mijn favoriete familie. Ik mis ze zo!

O, ik word helemaal emotioneel als ik die plaatjes zie. Ik ga voor de 53ste keer maar mijn dvd van seizoen 5 kijken. Wie kijkt er mee?
Ga in therapie!
Hallo allemaal

Ik heb altijd heel erg last van deja-vu. Dan weet ik dat ik iets al eerder heb meegemaakt. Is heel ingewikkeld, want ik weet dus al precies hoe dingen zullen gaan terwijl anderen dat dus niet weten. Ook vermoed ik dat ik hoogbegaafd ben want ik denk heel erg snel. Zo kan ik denken en praten tegelijkertijd, bijvoorbeeld.

Maar om terug te komen op deja-vu-gevoel: hier op het forum heb ik het bijvoorbeeld ook heel sterk.

Herkennen mensen dit? Tips om er mee om te gaan? Voel me soms heel eenzaam.
Had jij dit bericht niet al eens eerder geplaatst, Lucreets?

Herkenning? Ja dus! Ik herken ook het eenzame gevoel. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik een lotgenoot heb gevonden Ik heb echt heel vaak, steeds vaker zelfs, dat ik bij een topic al precies weet hoe het gaat lopen en zelfs wat bepaalde mensen gaan schrijven, en wanneer de OP weggehaald gaat worden. Ik vind het soms best wel eng om een topic weer te openen, en ja hoor... ik wéét het eigenlijk al.

Denken en praten tegelijk kan ik dan weer niet, ik ben een volwassen indigokind dus dat is te veel voor mij. Hier ben ik pas een paar weken geleden achtergekomen (dankzij een topic op het Vivaforum!). Maar die diagnose hakt er best wel in. En aangezien ik hsp heb (ook die test sloeg duidelijk uit) reageer ik daar heel heftig op. Ik ben nu dan ook sinds een paar weken ziekgemeld.

Heb jij dit bericht niet eens eerder op het forum geplaatst, Lucreets?
Ga in therapie!
Up voor Meds.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 11:55:

Had jij dit bericht niet al eens eerder geplaatst, Lucreets?

Herkenning? Ja dus! Ik herken ook het eenzame gevoel. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik een lotgenoot heb gevonden Ik heb echt heel vaak, steeds vaker zelfs, dat ik bij een topic al precies weet hoe het gaat lopen en zelfs wat bepaalde mensen gaan schrijven, en wanneer de OP weggehaald gaat worden. Ik vind het soms best wel eng om een topic weer te openen, en ja hoor... ik wéét het eigenlijk al.

Denken en praten tegelijk kan ik dan weer niet, ik ben een volwassen indigokind dus dat is te veel voor mij. Hier ben ik pas een paar weken geleden achtergekomen (dankzij een topic op het Vivaforum!). Maar die diagnose hakt er best wel in. En aangezien ik hsp heb (ook die test sloeg duidelijk uit) reageer ik daar heel heftig op. Ik ben nu dan ook sinds een paar weken ziekgemeld.

Heb jij dit bericht niet eens eerder op het forum geplaatst, Lucreets?

Duub, ik bedoel het niet rot, echt niet. Ik hoop dat je open wllt staan voor wat ik ga zeggen. Ik heb deja-vu, jij hebt last van ouderdomsverschijnselen. Dan krijg je dezelfde symptonen, is iets anders.

Sorry, maar ik heb hier voor doorgeleerd en het is ook in jouw belang dat er hier geen foute diagnoses op het forum rondzingen.

Hoop dat je het goed kunt opppakken en er iets mee kunt doen. Hoe eerder je onder ogen komt dat je stokoud bent, des te eerder je er ook iets aan kunt gaan doen. En ik bedoel dit echt niet lullig.
Ik heet dan wel geen Meds, maar ik wil jullie toch graag een probleem voorleggen. Sinds negen maanden ben ik de trotse moeder van een fantastische dochter. Maar haar ontwikkeling baart me zorgen. Ze spreekt in volzinnen, heeft zichzelf Latijn geleerd en sinds een week kan ze fietsen zonder zijwieltjes. Ze wil ook altijd discussiëren over de zin van het leven en zo, en in de bibliotheek rent ze altijd meteen naar de volwassenafdeling omdat ze alle kinderboeken al uit heeft. Is dat normaal voor een kind van negen maanden?

Wat denken jullie, moet ik het KDV vragen een apart educatief programma voor haar op te stellen? Ik bedoel, ze moet toch leren leren?
quote:groentsoep2 schreef op 19 juli 2012 @ 12:34:

Ik heet dan wel geen Meds, maar ik wil jullie toch graag een probleem voorleggen. Sinds negen maanden ben ik de trotse moeder van een fantastische dochter. Maar haar ontwikkeling baart me zorgen. Ze spreekt in volzinnen, heeft zichzelf Latijn geleerd en sinds een week kan ze fietsen zonder zijwieltjes. Ze wil ook altijd discussiëren over de zin van het leven en zo, en in de bibliotheek rent ze altijd meteen naar de volwassenafdeling omdat ze alle kinderboeken al uit heeft. Is dat normaal voor een kind van negen maanden?

Wat denken jullie, moet ik het KDV vragen een apart educatief programma voor haar op te stellen? Ik bedoel, ze moet toch leren leren?

Ik zou me geen zorgen maken. Die van mij reciteerde in de baarmoeder al de slotakte van Hamlet. Maar weet je, tegen de tijd dat ze drie zijn, weten ze daar niks meer van en moet je de legoblokjes uit hun neus peuteren.

Gewoon rustig afwachten, ze worden vanzelf net zo dom als de rest, is altijd mijn opvoedkundig motto geweest.
Verwijderd door juniormod. ivm herkenning.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dank je voor het hart onder de riem, Lucretia. Maar nou zegt de poets van mijn buurvrouw dat ik haar moet laten testen, omdat dat soort kinderen altijd een sociale achterstand hebben. En daar ben ik het wel mee eens, want op het KDV vindt mijn dochter heel moeilijk aansluiting. Weet jij toevallig wat zo'n test kost en of ie vergoed wordt? En kan ik haar al aanmelden voor Mensa denk je?
quote:lucretiatox schreef op 19 juli 2012 @ 12:23:

[...]

Duub, ik bedoel het niet rot, echt niet. Ik hoop dat je open wllt staan voor wat ik ga zeggen. Ik heb deja-vu, jij hebt last van ouderdomsverschijnselen. Dan krijg je dezelfde symptonen, is iets anders.

Sorry, maar ik heb hier voor doorgeleerd en het is ook in jouw belang dat er hier geen foute diagnoses op het forum rondzingen.

Hoop dat je het goed kunt opppakken en er iets mee kunt doen. Hoe eerder je onder ogen komt dat je stokoud bent, des te eerder je er ook iets aan kunt gaan doen. En ik bedoel dit echt niet lullig.Eh... sorry.... ik ben 14...!! .... dat is nu al de vierde keer dat je dat zegt..... hou der nou is mee op.... en het zijn simptoMen, niet syptoNen....!!!!
Ga in therapie!
quote:nouschi schreef op 19 juli 2012 @ 12:44:

Hallootjes!

Ik ben zwanger van een vijfling en kom écht niet uit de namen pffff.

Liefst 3 eindigend op een a en allemaal met een i erin en 2 lettergrepen. Liefst niet beginnend met een B want de achternaam begint met een H hihi. Oja geen idee of het jongens of meisjes worden dus 10 namen aub.

Kusjes NouschiFelies met je vijf wondertjes! Sjongejonge, wat zullen jullie druk geklust hebben hihi. Voornamen weet ik niet, maar ik zou wel een andere achternaam kiezen. Achternamen met een H vinnik altijd kindermishandeling, die wondertjes hebben geen leven later.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven