topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wiezewo, krent!

Minstens 500 en dat is als je alleen op de receptie mag komen.

Als daggast denk ik toch al gauw aan een half modaal maandsalaris.
@wieso: moeilijk hoor die envelopjes. Ms maar gaan voor een blijvende reminder. Ms een tattoe van het bruidspaar nemen??
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 23:12:

Mods, kunnen jullie dit topic verwijderen ivm de privacy?Je kunt ook gewoon de namen uit je OP halen. Het onderwerp op zich is voor veel mensen belangrijk om over te praten.
quote:Martini schreef op 19 juli 2012 @ 23:11:

Oh ja.. Geen uitkering natuurlijk. Natuurlijk ook niet nodig met de rugzakjes van die PDD man enzo.Ik verdien zelf ongeveer 5000 euro netto in de maand, heb een eigen bedrijf. Mijn man verdient nog heul veul meer. Maar we zijn wel heel gewoon gebleven verder hoor.
Modaal?
Ga in therapie!
quote:Martini schreef op 19 juli 2012 @ 23:14:

@wieso: moeilijk hoor die envelopjes. Ms maar gaan voor een blijvende reminder. Ms een tattoe van het bruidspaar nemen??

Mijn Tena draait weer overuren.
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 23:15:

Modaal? Speelt mij dyslectie weer eens op? Modaal niet goed? Moet het moraal zijn? Of mondiaal?
Dus ik kan ook nog een eigen bedrijf beginnen .. Ms beter dan bretelsubsidie als kunstenaar.

Maar met 5000 netto os idd een blijvend goudgeplakt envelopje beter
Tena.. Dat is toch niet sustainable?? Denk dat je beter uitwasbaar kunt gaan??
quote:Martini schreef op 19 juli 2012 @ 23:14:

@wieso: moeilijk hoor die envelopjes. Ms maar gaan voor een blijvende reminder. Ms een tattoe van het bruidspaar nemen??Bedoel je zoiets?
Ik run nu een dierenoppascentrale maar ik denk dat ik me ga omscholen tot cosmetisch chirurg. Volgens mij verdient dat beter.
Idd!! Ziet er goed uit!!
Of zoiets?
@meds: eerst niet afstemmen met de medium van barbie??
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2012 @ 23:22:

Ik run nu een dierenoppascentrale maar ik denk dat ik me ga omscholen tot cosmetisch chirurg. Volgens mij verdient dat beter.Hangt natuurlijk ook af van hoeveel klanten je hebt. En misschien moet je niet te moeilijk doen met dat omscholen. Hoe moelijk kan het nou zijn, cosmetisch chirurg? Ik zou gewoon beginnen als ik jou was.
quote:Martini schreef op 19 juli 2012 @ 23:20:

Tena.. Dat is toch niet sustainable?? Denk dat je beter uitwasbaar kunt gaan??

O maar daar doe ik niet aan, aan milieu en zo. Neeeee zeg! Dat is weer zo'n trendy gril waar iedereen achteraan draaft als een kip zonder kop met uitloopeieren en gerecycled WC papier en spaarlampen die nauwelijks licht geven en zo.

Er wordt heus wel weer een of ander goedje gevonden waar we eeuwen op kunnen autorijden en vliegen en zo. Zit je straks met zo'n lelijke windmolen in je tuin. Ik begin er niet aan. Ik kom uit de late jaren zestig, toen bestond het milieu nog niet eens en ik wil goed absorberend wegwerpmateriaal voor mijn incontinentie!
quote:wiezewo schreef op 19 juli 2012 @ 23:10:

Het leek me juist wel apart voor een bruiloft, die spijkerbroek.

Maar beter dus een harembroek met een witte legging er onder.

Het is trouwens een themabruiloft. Het thema is urban chic.

Ik moet trouwens 200 euro betalen voor het vrijgezellenfeest (exclusief eten en drinken) en dan hebben we ook nog met de vriendengroep een kado gekocht, of ik even 150 euro bij wil lappen. Kadotip is een envelop. Is het genoeg als ik daar 250 euro in doe? Ik ben daggast. Wat vinden jullie?Hangt ervan af hoeveel je gaat zuipen. Zoiets wordt nauwkeurig bijgehouden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kun je niet een permanent plastuitje nemen? Is veel hygienischer.

Ik run nu een dierenoppascentrale maar ik denk dat ik me ga omscholen tot cosmetisch chirurg. Volgens mij verdient dat beter.Cosmetisch dierenchirurg! Gat in de markt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Linker en rechtervoet is natuurlijk wel een statement. Moet je wel een bijpassende legging bij de birkenstock zoeken.. Pfoe
quote:eleonora schreef op 19 juli 2012 @ 23:26:

[...]

O maar daar doe ik niet aan, aan milieu en zo. Neeeee zeg! Dat is weer zo'n trendy gril waar iedereen achteraan draaft als een kip zonder kop met uitloopeieren en gerecycled WC papier en spaarlampen die nauwelijks licht geven en zo.

Er wordt heus wel weer een of ander goedje gevonden waar we eeuwen op kunnen autorijden en vliegen en zo. Zit je straks met zo'n lelijke windmolen in je tuin. Ik begin er niet aan. Ik kom uit de late jaren zestig, toen bestond het milieu nog niet eens en ik wil goed absorberend wegwerpmateriaal voor mijn incontinentie!Makkelijk praten als je op het platteland woont!
quote:nouschi schreef op 19 juli 2012 @ 23:26:

[...]

Hangt ervan af hoeveel je gaat zuipen. Zoiets wordt nauwkeurig bijgehouden.O dan doe ik 2,35 euro.

Ik run nu een dierenoppascentrale maar ik denk dat ik me ga omscholen tot cosmetisch chirurg. Volgens mij verdient dat beter.

LOI cursus en klaar.

Het lukte Sonja Bakker tenslotte ook. Die wordt vaker geloofd dan menig internist.

Ik zou dus niet te veel werk maken van die omscholing. Gewoon met een hoop bravoure zéggen dat je deskundig bent helpt al een hoop.
Ik kan anders wel als kunstenaar zinder bretels de windmolen pimpen?? Beetje kampstyle ms??
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2012 @ 23:04:

pfffft ik heb drie exen en alle drie moeten ze perse ieder weekend de kinderen zien. Belachelijk, dat gezeul met die kinderen.O, daar heb je Merds weer met d'r alimentatie-stokpaardje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven