topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:wiezewo schreef op 19 juli 2012 @ 23:29:

[...]

O dan doe ik 2,35 euro.Dat wordt een knalfuif!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 19 juli 2012 @ 23:28:

[...]

Cosmetisch dierenchirurg! Gat in de markt. nou, daar kon je wel eens écht gelijk in hebben...
Tip voor eleonora.
Wie gaat er morgen trouwens alleen naar de zwartje zwart straat?? Zit eraan te denke nl..
Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd. Het was zo romantisch, ik heb tranen met tuiten gehuild, mijn mascara liep uit tot in mijn Tena lady.

Maar goed, lang verhaal kort, hoe vertel ik mijn ouders, schoonouders, vrienden, kennissen, de dames van de tennisclub en de groenteboer op een beetje originele manier over ons aanstaande huwelijk?
Allemaal alvast een envelop sturen natuurlijk!!
quote:mirabile schreef op 19 juli 2012 @ 23:32:

Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd. Het was zo romantisch, ik heb tranen met tuiten gehuild, mijn mascara liep uit tot in mijn Tena lady.

Maar goed, lang verhaal kort, hoe vertel ik mijn ouders, schoonouders, vrienden, kennissen, de dames van de tennisclub en de groenteboer op een beetje originele manier over ons aanstaande huwelijk?Kun je geen echo laten maken? Doen ze ook vaak om te vertellen dat ze zwanger zijn.
quote:wiezewo schreef op 19 juli 2012 @ 23:35:

[...]

Kun je geen echo laten maken? Doen ze ook vaak om te vertellen dat ze zwanger zijn.Bedankt voor de tip. Zal ik die echo dan op facebook zetten?
quote:eleonora schreef op 19 juli 2012 @ 23:29:

[...]

LOI cursus en klaar.

Het lukte Sonja Bakker tenslotte ook. Die wordt vaker geloofd dan menig internist.

Ik zou dus niet te veel werk maken van die omscholing. Gewoon met een hoop bravoure zéggen dat je deskundig bent helpt al een hoop.Wie o wie heeft er ervaring met de LOI cursus 'Hersenchirurgie'. Was het erg moeilijk? En hadden jullie leuke mensen in je digitale klas zitten? En vooral belangrijk, verdien je goed nu?
Ps. was die cursus wel echt nodig? Of kom je er met een beetje bluffen en een hippe witte jas ook wel in zo'n ziekenhuis?
quote:Branca schreef op 19 juli 2012 @ 23:42:

Ps. was die cursus wel echt nodig? Of kom je er met een beetje bluffen en een hippe witte jas ook wel in zo'n ziekenhuis?Als je er geen witte legging onder aan trekt, gaat het vast wel lukken. Succes!
quote:mirabile schreef op 19 juli 2012 @ 23:37:

[...]

Bedankt voor de tip. Zal ik die echo dan op facebook zetten?

Dûh,waar héb je dat fb anders voor?

Ik post net dat ik de was uit de droger heb gehaald. Dat soort dingen interesseert mensen.
quote:eleonora schreef op 19 juli 2012 @ 23:53:

[...]

Dûh,waar héb je dat fb anders voor?

Ik post net dat ik de was uit de droger heb gehaald. Dat soort dingen interesseert mensen.*like*
DysleXie!!! Hoe vaak moet ik het nog zeggen
Ga in therapie!
quote:Branca schreef op 19 juli 2012 @ 23:40:

[...]

Wie o wie heeft er ervaring met de LOI cursus 'Hersenchirurgie'. Was het erg moeilijk? En hadden jullie leuke mensen in je digitale klas zitten? En vooral belangrijk, verdien je goed nu?

Die deed ik tegelijk met de cursus tuinarchitectuur, waarvoor ik overigens geen tuin gezien heb maar het certificaat hangt in de hal naast de certificaten 'aquarellen', 'Indisch koken', 'hersenchirurgie', 'auralezen', 'niet-westerse sociologie' en '3D kaarten maken'.

Ik doe er eigenlijk niks mee. Zadeldekens ontwerpen voor My Little Pony's trok me toch meer.
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 23:58:

DysleXie!!! Hoe vaak moet ik het nog zeggen Reetspek dat je ondanks je beperking hier toch nog durft te posten.

DysleXie!!! Hoe vaak moet ik het nog zeggen Alsof wij dat kunnen lezen!
Meds! Zonderrrrr rrrrr! NIET de Zweedse fadozangeres
Ga in therapie!

DysleXie!!! Hoe vaak moet ik het nog zeggen Ja ja, disleksie, dat zei je al.....
quote:dubiootje schreef op 20 juli 2012 @ 00:02:

Meds! Zonderrrrr rrrrr! NIET de Zweedse fadozangeres Wat is jouw probleem, je reageert nogal obstinaat. Misschien moet je even een tijdje afstand van het forum nemen, zal je goed doen.
Zori. Ik ben wat te gefixeerd op me X.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 20 juli 2012 @ 00:05:

Zori. Ik ben wat te gefixeerd op me X.Het is een faaaaase......
Leo, eindelijk begrijp je me :huk:

Heb je je vaatwasser nou al leeggeruimd?
Ga in therapie!
Heeft ze nog niet gedaan, want het staat nog niet op fb.
quote:dubiootje schreef op 20 juli 2012 @ 00:05:

Zori. Ik ben wat te gefixeerd op me X.

Je moet je problemen met je ex niet projecteren op de forummers. Misschien je eigen motto ten harte nemen?

Sterkte, je bent een sterke vrouw je komt er wel (ooit).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven