topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik hoef helemaal niks het is een vrij land en ik forum zo vaak als ik wil. Ik heb trouwens wél een leven naast dit forum itt jullie domme mutsen hahaha!
Ga in therapie!
Jezus mirabile, je lijkt me ex wel...
Ga in therapie!
quote:wiezewo schreef op 20 juli 2012 @ 00:07:

Heeft ze nog niet gedaan, want het staat nog niet op fb.Nee, maar ik heb er net op gezet dat ik het nog niet gedaan heb. Dat dan weer wel.
Andijvie HELLUP

Me kat van me schoonmoeder heb gekotst op me trouwjurk. Me huweluk is morgen al. Nu zegt de broer van me buurvrouw ze schoonzus dat haar verzekering het moet betalen. Moet ik nu naar het juridisch loket, of kan ik het verhalen op haar WA.

SPOED! want ik moet morgen al trouwe (is al een moetje).

En zal ik haar nog uitnodigen, of alleen als ik een extra envelop krijg?

Me a.s. echtgenoot trekt het ook niet meer, hij zit de hele avond al te gamen en speed te snuiven.

HELLUP?

Ik heb liever geen ruzie in de familie.

EDIT: Oja, ff een aanvulling, heb de fotoos van de bekotste trouwjurk uiteraard al op facebook gezet
quote:dubiootje schreef op 20 juli 2012 @ 00:11:

Jezus mirabile, je lijkt me ex wel...
quote:dubiootje schreef op 20 juli 2012 @ 00:09:

Ik hoef helemaal niks het is een vrij land en ik forum zo vaak als ik wil. Ik heb trouwens wél een leven naast dit forum itt jullie domme mutsen hahaha!

Goh, die doorgaans zo lieve Dubio laat hier even een heel andere kant van zichzelf zien.

Vroeg of laat vallen die popi forummers een keer door de mand.
Ik zou gewoon de rest van je trouwjurk ook onderkotsen, dan is het tenminste egaal en valt het niet op.

Misschien kan je buurvrouw het koetsje trekken, kan jij de paarden weer uitsparen.
quote:dubiootje schreef op 19 juli 2012 @ 23:58:

DysleXie!!! Hoe vaak moet ik het nog zeggen
quote:wiezewo schreef op 20 juli 2012 @ 00:17:

Ik zou gewoon de rest van je trouwjurk ook onderkotsen, dan is het tenminste egaal en valt het niet op.

Misschien kan je buurvrouw het koetsje trekken, kan jij de paarden weer uitsparen.TNX Wiesowiesow, je hebt steeds zulke goede tips voor me, je was me nooit zo opgevallen, maar je begint echt een favoriete forummer van me te worden.
Ik heb een vraagje: mijn dochtertje van 3 jaar oud kijkt altijd naar the x-files. Nu heeft ze vreemd genoeg nachtmerries ervan. Ik heb gezien dat het kijkcijfer advies 16+ is. Wat vinden jullie? Overdreven of niet? Moet mijn dochtertje niet zo zeuren of zou ze een indigokind zijn?
quote:w00t schreef op 20 juli 2012 @ 00:20:

[...]

[afbeelding]

Kijk nou! Als er wat te lachen valt duikt ze op!

Een forumheld van me. W00t! Hoe is het?
quote:eleonora schreef op 20 juli 2012 @ 00:24:

W00t! Hoe is het?Ja, druk! Maar morgen heb ik microvakantie, dus ik dacht, ik doe eens woest
quote:Yavanna schreef op 20 juli 2012 @ 00:23:

Ik heb een vraagje: mijn dochtertje van 3 jaar oud kijkt altijd naar the x-files. Nu heeft ze vreemd genoeg nachtmerries ervan. Ik heb gezien dat het kijkcijfer advies 16+ is. Wat vinden jullie? Overdreven of niet? Moet mijn dochtertje niet zo zeuren of zou ze een indigokind zijn?Heb je haar slaapkamer wel Feng Shui ingericht? Sinds ik dat bij mijn zoontjes Storm en River heb gedaan hebben ze nooit meer last van nachtmerries.
quote:w00t schreef op 20 juli 2012 @ 00:26:

[...]

Ja, druk! Maar morgen heb ik microvakantie, dus ik dacht, ik doe eens woest

Gezellig!

Het is hier geen spatader veranderd, je pikt het zo weer op, mocht je die ambitie hebben.
quote:eleonora schreef op 20 juli 2012 @ 00:28:

Gezellig!

Het is hier geen spatader veranderd, je pikt het zo weer op, mocht je die ambitie hebben. Het heet niet voor niets microvakantie hè. Zondag is ie weer voorbij.
Mirabile, nee niet feng shui ingericht... Haar chakra is wel gereinigd door een samurai vorige maand, was dat niet genoeg denk je?
quote:wiezewo schreef op 20 juli 2012 @ 00:17:

Misschien kan je buurvrouw het koetsje trekken, kan jij de paarden weer uitsparen.
quote:Yavanna schreef op 20 juli 2012 @ 00:30:

Mirabile, nee niet feng shui ingericht... Haar chakra is wel gereinigd door een samurai vorige maand, was dat niet genoeg denk je?

Tsja, dan is het toch een Indigokind, helaas. Sorry ik kan je er verder niet mee helpen. Misschien een ander, er zitten gelukkig vele vele wijze vrouwen op dit forum.

Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar de naam van een tekenfilmserie. Het was zoiets als "Friggles" met grappige gekleurde beestjes. Ik zoek al de hele avond!

Alvast bedankt.
quote:Chadidja schreef op 20 juli 2012 @ 00:38:

Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar de naam van een tekenfilmserie. Het was zoiets als "Friggles" met grappige gekleurde beestjes. Ik zoek al de hele avond!

Alvast bedankt.Het zijn the Freggles!!
Wie krijgt er nou geen nachtmerries van Scully en Mulder. De Bassie en Adriaan van de Scifi.
Hey alles goed? Dat rijmt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zeg je w00t als 'woe't? Ik zeg het altijd als dubbel O. En dan rijmt het niet hoor. Op goed.
Ik wil mijn huis feng shui inrichten. De buitenkant heb ik al vrij zen maar van binnen moet het nog.

Ik kan mijn futon of in de lengte of in de breedte kwijt. Hoe pas ik de FS regels toe op 5 m2?

Dit is heel belangrijk voor mij want ik heb HPS.

Ik zou de hoogte gebruiken. Wat je ook doet, zorg dat je futon niet in je loopbaanhoek terecht komt. Tenzij je baas lekker is natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven