topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
thx leo
quote:weetal schreef op 25 juli 2012 @ 01:14:

En nu de praktijk. Iets zeggen is 1 iets doen is 2.

Trek je broek maar uit, leg je benen maar in je nek en zucht maar eens flink.

Vet ik even mijn handschoen in.
-edit.
Kee.

Doei!
-edit.
quote:weetal schreef op 25 juli 2012 @ 01:22:

Zonder handschoen.Nee, ik doe het altijd safe.
Goedemorgen

Ik zou graag puntsgewijs alle vragen bij langs gaan, maar ik ben de puntjes kwijt, sorry..
Later is nu
zeg, het is hier s nachts wel een soort van sodom en gomorra he. Ik vind dat het geld van weetal in de BEO-pot moet hoor. gezien dat wij het platform bieden voor bgbs activiteiten.
Goedemorgen allemaal!

Eerst even dit: ik heb gezien dat ik nog steeds niet in de tabel sta. Hier zijn mijn gegevens nog een keertje:

Naam: Chadidja

Postcode: 2014 AK

Gewicht: 78 kg

Met de pil gestopt sinds: 14-2-1999

Volgende NOD: 16-2-2013

Deze maand al 3 keer geklust: de pergola, een boekenplankje boven het bed, nieuw peertje ingedraaid (telt dat ook?)

Alvast bedankt!

Chadidja
Up!
Speciaal voor Dreamer

Ga in therapie!
Wat moet ze nou met 144 stippen dub?
Wat is je punt Dubro?

Wel bedankt dat je mijn 'probleem' toch even aanstipt. Zo voel ik me wel gelezen, zeg maar. Heel wat beter dan dat negeren van gisteren.
Later is nu
Waar zijn mijn postings gebleven? Hebben de mods zitten deleten? Ik zei toch niets aanstootgevends, of het moet het woord aarsgat zijn geweest
Ga in therapie!
Beste vivadames,

Ik lees al 8 jaar mee maar heb nog nooit wat geplaatst behalve de 13 topics van afgelopen week. Nu heb ik toch een vraag, of beter gezegd een situatie waar ik niet weet wat ik ermee moet (rare zin, volgen jullie me nog ).

Ik ben via Badoo aan de chat geraakt met een leuke man, laten we hem Steve noemen, uit Manchester. Het klikte meteen en we hebben inmiddels ook een paar keer gecamd en hij lijkt me superleuk. Hij zit altijd in zijn overall met ongeschoren gezicht (beetje bierbuikje hihi), dat is omdat hij regelmatig in de fabriek op de werkvloer moet zijn zegt hij (hij is eigenaar van een internationale fabrieksketen, waarin weet ik niet precies maar hij moet veel reizen en zit goed in de slappe was).

Nu wilde hij graag dat ik eens bij hem langskwam in Manchester, zo gezegd zo gedaan. Mijn vraag is of iemand voor me kan uitrekenen wat de kans is dat we gaan neuken:

- hij houdt van big boobs (min cup D/E) en ik heb een kleine cup C

- volgens Facebook is hij getrouwd maar op Badoo staat hij als single en op zoek naar vrouwen van 20-26 (ik ben 24)

- hij houdt van hengelen en in de pub hangen, ik van kunst en literatuur

Wat denken jullie, moet ik condooms meenemen?
Ga in therapie!
wil je graag neuken dan?

ZO nee: volgoeten met bier (steve dan) en gewoon zeggen dat jullie geneukt hebben.

Zo ja, bij steve bedelen voor een boobjob en geen geleerde dingen zeggen over kunst.
Klinkt leuk Dubioo! Ik zou het doen, je weet maar nooit.

Getrouwd zegt mij nooit iets. Als het huwelijk goed was dan was hij niet op zoek naar iets anders.

Moet zijn vrouw maar niet dik worden en gaan stinken en zo.
Ik weet het eigenlijk niet... ik vind hem wel erg leuk.... maar ja... hij woont wel ver weg en zo.... hoewel ik Engeland wel erg leuk vind... zou er best willen wonen hihi.... maar nu draaf ik een beetje vooruit...

Eens met Leo over getrouwd zijn... ik weet niet eens of het zo is... ik zal eens goed mijn ogen openhouden als ik daar ben... of hij een wit streepje heeft op zijn vinger bijvoorbeeld hihi... nog andere tips?
Ga in therapie!
En wéér geen enkele reactie sinds 14.58. Hebben jullie ook problemen met het forum? Ik krijg ook steeds zo'n Stack Overflow gedinges. Ligt het daaraan dat ik jullie berichten niet kan lezen?
Ga in therapie!
Nou, bij mij kwam het omdat ik er niet was. Ik ben verslaafd he en daar werk ik aan. Door er af en toe gewoon niet te zijn en dan te noteren hoe ik daar op reageer.
Halloooooooooo is daar iemand?
Ga in therapie!
O hoi Leo! Ik heb je weer onder mijn negeer vandaan gehaald
Ga in therapie!
Jullie hebben me vast gemist, maar ik had een forumpauze. Ik was forummoe. Vandaar dat ik 12 uur niet geweest ben.

Maar... Daar ben ik weer, uitgerust en wel!
GC welkom trug!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven