topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou heb je opees geen mns zekers? Krijg nou wat

Ik moe ga slapen, tis laat en me ei springt morgen ogtend. Trutse!
Ga in therapie!
Ps er is ook geen klubje.
Ga in therapie!
Ik heb wel sms. Zal ik me mobiele nr ff neerzetten hiero?
En jahoor. Dreamer heeft het weer gedaan. Groepje/geengroepje,

Eigenlijk, nu ik onder de negeer zit, zou ik gewoon heel hard kunnen gaan SCHELDEN hihi

Wel lief dat jullie mij negeren, wanneer ik net een forumpauze heb
Later is nu
Liefe weize forumdamez

Zo'n 3-4x per jaar ga ik uit eten met een Kollega. Een man ja, hihi. Ik ken hem via mijn werk. Toen ik hem leerde kennen, was ik al met me hubbie. NU komt het probleem: mijn me hubbie heeft er helemaal geen problemen mee, dat ik ga uit eten met een andere man. Wil hij me kwijt? Vind hij me zo onaantrekkelijk, dat hij denkt dat ik toch geen andere man kan krijgen?

HELPPP
Later is nu
"Me hubbie". LOL!
Goed dat je het zag Babette.. had ik het toch nog een keertje fout gedaan. Gelukkig kun je hier fauten verbeteren.
Later is nu
quote:dreamer schreef op 26 juli 2012 @ 02:30:

Liefe weize forumdamez

Zo'n 3-4x per jaar ga ik uit eten met een Kollega. Een man ja, hihi. Ik ken hem via mijn werk. Toen ik hem leerde kennen, was ik al met me hubbie. NU komt het probleem: mijn me hubbie heeft er helemaal geen problemen mee, dat ik ga uit eten met een andere man. Wil hij me kwijt? Vind hij me zo onaantrekkelijk, dat hij denkt dat ik toch geen andere man kan krijgen?

HELPPP

Welnee!

Vraag hem gewoon of hij je aan zijn maitresse voorstelt, kunnen jullie doubledaten, gezellig!
Nee Leo, dat zou ik niet doen. Hubs is juist hartstikke blij met zen quality time met zen minnares. Een paar keer per jaar kunnen ze lekker in het echtelijk bed batsen.

TO, geen probleem van maken. Klinkt als een normaal liefdevol huwelijk waarin jullie rekening houden met elkaar.
Ga in therapie!
Waarom moet jij altijd precies contra reageren op wat ik zeg Dúbio? Valt me in zo veel topics op, dat als ik het een zeg, jij reageert met precies het tgenovergestelde.

Hoezo is dat?
Nou ja, dat is helemaal niet waar. Het is juist precies andersom.
Ga in therapie!
Dank jullie, ik dacht al zoiets. Ik ga er nu gelijk werk van maken.
Later is nu
Waar is TO????????
Ga in therapie!
Ik heb geklaagd bij de moderator. Ik staf me namelijk een ongeluk om de orde hier te handhaven, maar er wordt niks mee gedaan. Je mag bijvoorbeeld toch geen complete OP quoten? Maar er zijn mensen die dit stelselmatig doen, ook hele persoonlijke ops. Ik staf deze keer op keer op keer, maar er word nooit iets mee gedaan. Jammer. Laat de moderators het dan uit de regels halen als je die toch niet of selectief wilt handhaven. Ik heb de laatste waar het me opviel opnieuw gestaft, misschien kunnen ze er nu iets mee doen.

Jezus GC, get a life Dat jij nu toevallig een persoonlijke hetze tegen bepaalde personen bent begonnen, wil niet zeggen dat de mods daarin mee moeten gaan. Ook al weet jij het altijd mooi zo te draaien dat ze er elke keer weer in trappen door weer het zielige slachtoffertje te spelen en net te doen of er een "groepje" is dat jou op het forum zit te stalken en pesten.

De waarheid is dat op elk stafje van jou gereageerd wordt en dat jij het staffen gewoon gebruikt om bepaalde forummers van het forum weg te pesten. En ontken het maar niet want ik heb een mail van een forummer via een andere forummer die hem van de originele forummer doorgestuurd heeft gekregen om het te bewijzen! Alleen mag ik die helaas niet hier neer zetten want dan krijg ik een permaban! En ik ga echt niet in de steeds langer wordende rij belanden van forummers die jij aan een permaban hebt geholpen!!! Ik noem geen namen maar ze zitten allemaal in dit topic.
Ga in therapie!
quote:giuliettacapuletti schreef op 26 juli 2012 @ 10:21:

Ik heb geklaagd bij de moderator. Ik staf me namelijk een ongeluk om de orde hier te handhaven, maar er wordt niks mee gedaan. Je mag bijvoorbeeld toch geen complete OP quoten? Maar er zijn mensen die dit stelselmatig doen, ook hele persoonlijke ops. Ik staf deze keer op keer op keer, maar er word nooit iets mee gedaan. Jammer. Laat de moderators het dan uit de regels halen als je die toch niet of selectief wilt handhaven. Ik heb de laatste waar het me opviel opnieuw gestaft, misschien kunnen ze er nu iets mee doen.

helemaal mee eens
quote:dubiootje schreef op 26 juli 2012 @ 08:43:

Nee Leo, dat zou ik niet doen. Hubs is juist hartstikke blij met zen quality time met zen minnares. Een paar keer per jaar kunnen ze lekker in het echtelijk bed batsen.

TO, geen probleem van maken. Klinkt als een normaal liefdevol huwelijk waarin jullie rekening houden met elkaar.zo is het, van neuken wordt ik ook altijd helemaal zen. En het is ook nog eens veel leuker dan mediteren.
Wat bedoel je, Starshine? Mis ik iets?
Ga in therapie!
Is dat een sneer Dubrio? Jullie sneren altijd naar mij. Zelfde oud! Zelfde oud!
Wat draag ik hier voor ondergoed onder?

Beste vivaforumsters. Ik heb een erg leuk jurkje gekocht, vind ik zelf. Nou schijnt deze alleen een beéétje door. Mijn man zegt dat het verder geen probleem is, en dat ik hier eigenlijk niets onder hoef te dragen. Wat vinden jullie? Kan ik dit zo aan? En kan het ook met een legging?

(de foto haal ik misschien wel weer weg, ivm herkenbaarheid)
Later is nu
Gewoon een legging doen, dat maakt het wat minder ordi.
quote:dreamer schreef op 26 juli 2012 @ 12:02:

Wat draag ik hier voor ondergoed onder?

Beste vivaforumsters. Ik heb een erg leuk jurkje gekocht, vind ik zelf. Nou schijnt deze alleen een beéétje door. Mijn man zegt dat het verder geen probleem is, en dat ik hier eigenlijk niets onder hoef te dragen. Wat vinden jullie? Kan ik dit zo aan? En kan het ook met een legging?

[afbeelding]

(de foto haal ik misschien wel weer weg, ivm herkenbaarheid)

(zal ik Marlies Dekkers antwoorden?)
Wel een witte legging, dat kleedt lekker af.
Gelukkig gewoon met een legging dus. Ik moet vanmiddag nog even naar kantoor en met dit warme weer leek het me wel lekker luchtig
Later is nu
GC, je ziet wederom dingen die er niet zijn.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven