topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoi Piet, welkom hier. Ik wens je veel lees- en schrijfplezier!
quote:groentsoep2 schreef op 24 juli 2012 @ 23:58:

Hoi Piet, welkom hier. Ik wens je veel lees- en schrijfplezier!

Dankje.

Neuken?
Nee. En ik heb je gestrafd. Hier een beetje onder valse voorwendselen komen hengelen. Tsk.
quote:dubiootje schreef op 24 juli 2012 @ 23:52:

Hoi,

Een neef van mijn buurjongen belde vanmorgen of ik vanmiddag op zijn verjaardag wilde komen. Ik moest een klauwhamer, een krik, waterstofperoxide en ducttape meebrengen. Toen ik daar aankwam deed er niemand open maar ik hoorde wel gegiechel door de brievenbus.

Wat moet ik hier nou mee?Wat jij er mee moet weet ik niet, ík had de klauwhamer en krik door het huiskamerraam geflikkerd, met de ducttape de voordeur, achterdeur en brievenbus afgeplakt en met de waterstofperoxide de prijswinnende rozen vergiftigd en de lapjespoes opgebleekt. Maar dat ben ik.
Piet, mag ik ook meedoen? Ik heb tot mijn 56ste als slangenmens gewerkt.
Ga in therapie!
quote:eleonora schreef op 25 juli 2012 @ 00:06:

[...]

Wat jij er mee moet weet ik niet, ík had de klauwhamer en krik door het huiskamerraam geflikkerd, met de ducttape de voordeur, achterdeur en brievenbus afgeplakt en met de waterstofperoxide de prijswinnende rozen vergiftigd en de lapjespoes opgebleekt. Maar dat ben ik.Kattenhater!
Nouuuuu... ik zal het maar opbiechten dan. Ik heb er een waterstofbommetje van geknutseld en dat door de brievenbus gedaan gheghe.
Ga in therapie!
HELP! BRAND!

Ik kreeg net zin in een snack en toen heb ik de vetpan aangetrapt, maar nou is er iets mis gegaan en nu staat de hele keuken dus in de fik. En ik had net zo'n honger en de snackbar is ook al dicht. Wat moet ik nu doen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2012 @ 23:55:

Hallo

Ik kom me even voorstellen. Ik ben Piet, 22, bloedjegeil en ik hoop hier een paar lekkere wijven te kunnen scoren.

Hai Piet, leuk nog een man er bij. Werd tijd want het valt niks mee om bij de 2% actief meeschrijvende mannen op dit forum te horen, zeker als je niet alleen op de sekspijler post.

Als ik je een tip mag geven; ga niet metéén vol in de aanval als de hertjes hier lopen te wijfmutsen, dan lig je er uit voor je er erg in hebt. Vooral voor BGB, Meds en Eleanero of zoiets moet je uitkijken, dat zijn mannenhaters.
quote:dubiootje schreef op 25 juli 2012 @ 00:10:

Nouuuuu... ik zal het maar opbiechten dan. Ik heb er een waterstofbommetje van geknutseld en dat door de brievenbus gedaan gheghe.Trolololol. Die klauwhamers van tegenwoordig zijn echt niet meer van uranium hoor. Jij denkt zeker ook nog steeds dat er echte cocaïne in cola zit.
quote:eleonora schreef op 25 juli 2012 @ 00:13:

[...]

Hai Piet, leuk nog een man er bij. Werd tijd want het valt niks mee om bij de 2% actief meeschrijvende mannen op dit forum te horen, zeker als je niet alleen op de sekspijler post.

Als ik je een tip mag geven; ga niet metéén vol in de aanval als de hertjes hier lopen te wijfmutsen, dan lig je er uit voor je er erg in hebt. Vooral voor BGB, Meds en Eleanero of zoiets moet je uitkijken, dat zijn mannenkattenhaters.
Zijn de frieten mislukt dan?
Ga in therapie!
quote:groentsoep2 schreef op 25 juli 2012 @ 00:11:

HELP! BRAND!

Ik kreeg net zin in een snack en toen heb ik de vetpan aangetrapt, maar nou is er iets mis gegaan en nu staat de hele keuken dus in de fik. En ik had net zo'n honger en de snackbar is ook al dicht. Wat moet ik nu doen?De meeste shoarmazaken zijn tot een uur of één open. Ik zou maar opschieten als ik jou was!
Duhuh... het heet niet voor niets "coca" cola
Ga in therapie!
HELP! Ik heb mijn man per ongeluk opgesloten in de garage vanmorgen. Ik hoorde hem net piepen toen ik met de hond ging lopen. Moet ik nou wachten tot de buren thuis zijn ivm reservesleutel (zijn mss op vakantie) of zal ik de politie bellen? Nb. Er zit wel een gootsteen met kraantje in de garage dus hij zal niet uitdrogen. Het is wel lekker rustig in huis nu.
quote:eleonora schreef op 25 juli 2012 @ 00:15:

[...]

De meeste shoarmazaken zijn tot een uur of één open. Ik zou maar opschieten als ik jou was!Het kutte is dat ik vegeterisch ben. En ik heb een glutenintolerantie. Ik hoef maar één gluut te zien en ik ga over de rooie. Dus de shoarmatent is geen optie hellaas. Maar bedankt voor het meedenken!
quote:Dickens schreef op 25 juli 2012 @ 00:07:

[...]

Kattenhater!

Zeg, die ledenstop kan nog steeds hoor....

( )
quote:groentsoep2 schreef op 25 juli 2012 @ 00:18:

[...]

Het kutte is dat ik vegeterisch ben. En ik heb een glutenintolerantie. Ik hoef maar één gluut te zien en ik ga over de rooie. Dus de shoarmatent is geen optie hellaas. Maar bedankt voor het meedenken!Heb je geen siblings die een kreeftenkroket in de vriezer hebben liggen?

[...]

Het kutte is dat ik vegeterisch ben. En ik heb een glutenintolerantie. Ik hoef maar één gluut te zien en ik ga over de rooie. Dus de shoarmatent is geen optie hellaas. Maar bedankt voor het meedenken!Gewoon kat van de buren spiezen en bij het vuurtje in de keuken houden. Opeten en dan de buren aanklagen omdat hun kat het vuur heeft aangestoken in jouw keuken en zo jouw huis vergoed te krijgen. Twee vliegen in één klap. Geen dank.

[...]

Het kutte is dat ik vegeterisch ben. En ik heb een glutenintolerantie. Ik hoef maar één gluut te zien en ik ga over de rooie. Dus de shoarmatent is geen optie hellaas. Maar bedankt voor het meedenken!

O.....

Zó'n mens ben je...
Word ik genegeerd of zo?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 25 juli 2012 @ 00:23:

Word ik genegeerd of zo?Nee hoor, jij niet schat, je staat in een of ander vaag tabelletje in dit topic.
Halloooooo?! Is daar iemand?!?!?!?
Ga in therapie!
Ga in therapie!
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven