TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
woensdag 15 augustus 2012 om 08:24
quote:Mag ik even zeuren? Ik heb donderdag sollicitatiegesprek, en ik heb gewoon 8 van die dikke onderhuidse puisten! In mijn gezicht wel te verstaan!
En daar moet ik vanaf blijven... Ow en dat is moeilijk!
Ken je die compeed lipblaasjes pleisters? Die werken wel als je t wilt camoufleren. En drogen ook vaak de puist uit nog. Heb het wel eens gebruikt voor een shoot. Zag er niks van zelf de mua was verbaasd.
Om er nu vanaf te zijn, staat niet charmant:
Trekzalf en een pleister erop.
En daar moet ik vanaf blijven... Ow en dat is moeilijk!
Ken je die compeed lipblaasjes pleisters? Die werken wel als je t wilt camoufleren. En drogen ook vaak de puist uit nog. Heb het wel eens gebruikt voor een shoot. Zag er niks van zelf de mua was verbaasd.
Om er nu vanaf te zijn, staat niet charmant:
Trekzalf en een pleister erop.
woensdag 15 augustus 2012 om 09:05
Motnong!
Je zou verwachten dat je in een superfris gewassen bed, heeerlijk slaapt. Maar helaas... Dat is dus niet zo...
Het wordt hier freaking warm vandaag... En het weekend nog warmer...
Over de 30 graden. En natuurlijk net op de dagen dat ik moet werken! En ik moet zeggen, ik haat die hitte en dan benauwde gevoel!
Op t werk is het heel benauwd heb ik gemerkt, er is nauwelijks luchtstroom, dus dat wordt weer zweten!
Bah!
Je zou verwachten dat je in een superfris gewassen bed, heeerlijk slaapt. Maar helaas... Dat is dus niet zo...
Het wordt hier freaking warm vandaag... En het weekend nog warmer...
Over de 30 graden. En natuurlijk net op de dagen dat ik moet werken! En ik moet zeggen, ik haat die hitte en dan benauwde gevoel!
Op t werk is het heel benauwd heb ik gemerkt, er is nauwelijks luchtstroom, dus dat wordt weer zweten!
Bah!
woensdag 15 augustus 2012 om 11:58
quote:missy_acy schreef op 15 augustus 2012 @ 11:07:
Garnier gebruikt fruitzuren. Is op de langere termijn niet zo goed voor je huid, en haar.
Niet te vaak gebruiken.
De SOS-stick gebruik je alleen op de puistjes zelf, dus geen grote oppervlakken.
Ik gebruik verder idd geen producten met fruitzuren erin, omdat ik daar jeuk van krijg.
Garnier gebruikt fruitzuren. Is op de langere termijn niet zo goed voor je huid, en haar.
Niet te vaak gebruiken.
De SOS-stick gebruik je alleen op de puistjes zelf, dus geen grote oppervlakken.
Ik gebruik verder idd geen producten met fruitzuren erin, omdat ik daar jeuk van krijg.
donderdag 16 augustus 2012 om 08:13
Ladies... Duim voor me... Ik heb zo sollicitatie. En ik ben een beetje gespannen. Een beetje maar...
Gisteren liep mijn dienst uit, ipv 23 uur, ging ik om half 1 snachts weg. Owowoow die collega C, waar mijn 1e indruk van was; betweterige exceemjongen, toen mijn indruk, ach hij is best leuk..... Nou... Die maakt er een heel groot potje van! Niet te geloven!
Ik moet helaas toch echt weer terug naar mijn 1e indruk... Hoe erg ook...
Hij heeft een collega van ons wel heel erg te kakken gezet t.o.v. clienten. Op een manier die echt echt echt niet kan en zeer zeker niet proffesioneel is. Heeft een gesprek gehad met het teamhoofd, en heeft behoorlijk de wind van voren gekregen...
Gisteren liep mijn dienst uit, ipv 23 uur, ging ik om half 1 snachts weg. Owowoow die collega C, waar mijn 1e indruk van was; betweterige exceemjongen, toen mijn indruk, ach hij is best leuk..... Nou... Die maakt er een heel groot potje van! Niet te geloven!
Ik moet helaas toch echt weer terug naar mijn 1e indruk... Hoe erg ook...
Hij heeft een collega van ons wel heel erg te kakken gezet t.o.v. clienten. Op een manier die echt echt echt niet kan en zeer zeker niet proffesioneel is. Heeft een gesprek gehad met het teamhoofd, en heeft behoorlijk de wind van voren gekregen...