TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
donderdag 16 augustus 2012 om 08:49
Aaaaargh! MP sales irritatie!!!
Iemand zou een tas ophalen. Eerst dinsdag avond, mailt ze maandag nacht dat ze de volgende dag komt.
Zou ze gister rond 18:00 komen. Ik was vanaf 17:00 thuis, niemand gezien.
Stuurt ze vanmorgen een mail dat haar zoon was geweest en niemand thuis was. Of ik de tas wel wilde verkopen nog?
Wat een leugenaar! Als ze aan de deur was geweest hadden we t wel gehoord, en anders de hond.
Iemand zou een tas ophalen. Eerst dinsdag avond, mailt ze maandag nacht dat ze de volgende dag komt.
Zou ze gister rond 18:00 komen. Ik was vanaf 17:00 thuis, niemand gezien.
Stuurt ze vanmorgen een mail dat haar zoon was geweest en niemand thuis was. Of ik de tas wel wilde verkopen nog?
Wat een leugenaar! Als ze aan de deur was geweest hadden we t wel gehoord, en anders de hond.
donderdag 16 augustus 2012 om 09:27
Pfff nog effekes...
Net nog eens site doorgelezen, en spreekt me toch wel heel erg aan, werken op een tbs afdeling...
Ipv stoute kinderen, zijn het stoute volwassenen. Nu hoop ik dat ik niet weer iets heel onnozels zeg in het gesprek. Dat je op de terugweg in de auto zit en denkt "huh? Suus... Echt? Hoe kreeg je het je strot uit..."
Net nog eens site doorgelezen, en spreekt me toch wel heel erg aan, werken op een tbs afdeling...
Ipv stoute kinderen, zijn het stoute volwassenen. Nu hoop ik dat ik niet weer iets heel onnozels zeg in het gesprek. Dat je op de terugweg in de auto zit en denkt "huh? Suus... Echt? Hoe kreeg je het je strot uit..."
donderdag 16 augustus 2012 om 09:39
Ik ben de aangewezen persoon omdat ik niet oordeel. Omdat mijn blik zich richt op de toekomst. Omdat mijn sterke kant de dialoog is. Omdat ik weet dat het leven hard kan zijn en je soms keuzes maakt die niet goed uitpakken, en dat het leven je kan overvallen en je soms een richting uitgeduwd wordt waar je liever niet naar toe zou willen, maar de omstandigheden niet ideaal zijn en je geen ander uitweg meer ziet.
Zoiets wel...
En ik ben natuurlijk een sterke persoonlijkheid, die niet over zich heen laat lopen en een goede mensenkennis heeft. Mijn kracht ligt ook in de observatie en het analyseren...
Piet wordt nu wakker, nog even met hem kletsen voor ik ga...
Zoiets wel...
En ik ben natuurlijk een sterke persoonlijkheid, die niet over zich heen laat lopen en een goede mensenkennis heeft. Mijn kracht ligt ook in de observatie en het analyseren...
Piet wordt nu wakker, nog even met hem kletsen voor ik ga...
donderdag 16 augustus 2012 om 10:29
donderdag 16 augustus 2012 om 11:35
Morning!! Even frustraties afblazen hoor. Ma loopt te piepen en te zeiken en boos te doen dat er niks in huis is gebeurd.
Ja hallo, ik wil alles voorbereid hebben als ik straks naar school ga. (aantal boeken bestellen enzo) maar dat was niet belangrijk genoeg. En lopen zeiken dat de kussens niet op de stoelen liggen, buiten. Nu liggen ze er,zit niemand buiten. Ik ben van woede naar boven gegaan. Ik had t nl allemaal gedaan, was een kutwijf enz. Ikbdeed NOOIT wat in huis.
Arghhhhh.. Nu ff afkoelen.
Suus: succes ermee!!
Ja hallo, ik wil alles voorbereid hebben als ik straks naar school ga. (aantal boeken bestellen enzo) maar dat was niet belangrijk genoeg. En lopen zeiken dat de kussens niet op de stoelen liggen, buiten. Nu liggen ze er,zit niemand buiten. Ik ben van woede naar boven gegaan. Ik had t nl allemaal gedaan, was een kutwijf enz. Ikbdeed NOOIT wat in huis.
Arghhhhh.. Nu ff afkoelen.
Suus: succes ermee!!
donderdag 16 augustus 2012 om 17:00
donderdag 16 augustus 2012 om 17:59
quote:Yvonne77 schreef op 16 augustus 2012 @ 17:00:
Ego-modus aan.
Ik ben ondertussen aanbeland op dag 36 van mijn cyclus
Net weer een Predictor er tegenaan gegooid, maar weer negatief. Shitterdeshitklotefucksia!!! Dit vind ik de ergste dagen. Laat ik dan maar ongesteld worden, dan kunnen we tenminste weer vooruit kijken.
Ego-modus uit. Dan mag het inderdaad wel een beetje doorzetten! Anders word je gek!!
Ego-modus aan.
Ik ben ondertussen aanbeland op dag 36 van mijn cyclus
Net weer een Predictor er tegenaan gegooid, maar weer negatief. Shitterdeshitklotefucksia!!! Dit vind ik de ergste dagen. Laat ik dan maar ongesteld worden, dan kunnen we tenminste weer vooruit kijken.
Ego-modus uit. Dan mag het inderdaad wel een beetje doorzetten! Anders word je gek!!