TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Welk merk zijn ze, floofde?
*gemene modus aan*

Peacy, jou moeder mag bij op de tbs afdeling komen, dan stuur ik haar bij elk verkeerd woord naar haar kamer!

*gemene modus uit*

Gesprekken gingen wel goed, denk dat ik een positieve indruk heb achtergelaten, maar weet niet of ik het word. Is toch wel een heftige doelgroep.

Moordenaars en geweldsdelicten enzo. Weet ook niet of dat wel wil nu.

Zit een beetje te twijfelen. Maar goed, eerst maar eens afwachten of ze uberhaupt met me door willen.

Dat hoor ik uiterlijk maandag.

Yv, gek word je van dat wachten. Mijn zus testte de 1e drie maanden negatief. Ook bij de bloedtest.

En toch was ze zwanger.

Ik hoop dat jij 1 maand zo negatief test, en dan positief!

Ik had vandaag ook mijn verdriet momentje... Moest denken aan de "laatste vrijpartij voor een baby"

En daar schrok ik wel van... Heel erg zelfs...

Maar goed, ben nu lekker thuis, heb gegeten, er staat een hertog kleintje karamel op me te wachten...

Dus die ga ik ns lekker langzaam oppeuzelen!
Suus:

je maakt me wel vrolijk...

Suus: niet leuk. Geniet maar van je ijsje!
quote:missy_acy schreef op 16 augustus 2012 @ 18:07:

Welk merk zijn ze, floofde?MissEtam . Merkbroeken in mijn maat , neuh niet echt..
Kan je in de labels kijken? Samenstelling? Hoeveel elastan erin zit?
2 procent.
Ik koop ze altijd bij m&s. Miss etam heeft echt vaginale broeken! Zeker qua pasvorm.

M&s heeft stretch en gewone spijkerstof.

Stretch slijt sneller, misschien moet je een maatje groter nemen, zodat het niet zo op spanning staat, de stof. Dat is mij bij mezlef wel opgevallen
Voel me niet zo lekker. Zit een dikke hoofdpijn aan te komen. Denk dat ik zo samen met een paracetamolletje naar bed ga...
Spijkerbroeken koop ik standaard een maat groter, ik pas er tig en degene die het lekkerst zit neem ik mee.

Baal er nu van dat ze zo snel slijten. Zeker als ik straks weer iedere dag ga fietsen, dan wordt het nog erger
quote:Yvonne77 schreef op 16 augustus 2012 @ 17:00:

Ego-modus aan.

Ik ben ondertussen aanbeland op dag 36 van mijn cyclus

Net weer een Predictor er tegenaan gegooid, maar weer negatief. Shitterdeshitklotefucksia!!! Dit vind ik de ergste dagen. Laat ik dan maar ongesteld worden, dan kunnen we tenminste weer vooruit kijken.

Ego-modus uit.Oh Yv! Heb jij ook van die kloterige lange cyclussen! Ik heb dat ook hoor, dat ik dan denk: kom dan gewoon op dag 28, als het toch niet raak is.
Yv: Ik vind het zo klote voor jou en ook voor Suus en Yez. Ik gun het jullie met heel mijn hart!

Deze vind ik zo leuk he, maar zal ik m bestellen?

Waar kan ik m bij combineren??
Donkere spijkerkleur jeans, rode skinny, zwarte broek, leuke fleurige rok...
quote:peacy schreef op 16 augustus 2012 @ 19:17:

[afbeelding]

Deze vind ik zo leuk he, maar zal ik m bestellen?

Waar kan ik m bij combineren??

Hartstikke leuk.

Maar heb je je eerste maand huur al op je spaarrekening staan?
voor Yv, wat klote zeg.

En Peacy, je moeder is echt een beetje raar... zachtjes uitgedrukt!
quote:yezka schreef op 16 augustus 2012 @ 19:25:

[...]

Hartstikke leuk.

Maar heb je je eerste maand huur al op je spaarrekening staan?

Uhm nee .

Maar het is nu 20% extra korting op de sale ..

Nee, heb alleen spijkerbroeken nodig, alleen soms kijk ik eventjes verder :$
Floofde, als je voor jeans gaat shoppen gaan we samen.
quote:secondhandsuus schreef op 16 augustus 2012 @ 18:11:

Ik had vandaag ook mijn verdriet momentje... Moest denken aan de "laatste vrijpartij voor een baby"

En daar schrok ik wel van... Heel erg zelfs...

Oh Suus, dat is ook verdrietig! Vrijen zou iets moois/leuks/gezelligs/geils moeten zijn en blijven en dat blijft het zo dus niet. Dat is gewoon kl*te!

Het zou zoveel makkelijker zijn als we kippen waren. Dan raken er altijd wel een paar eieren bevrucht als je sex hebt gehad en die leg je dan in een heerlijk warm nestje.

En 9 mnd later komen ze uit:

quote:secondhandsuus schreef op 16 augustus 2012 @ 18:37:

Miss etam heeft echt vaginale broeken!

Bedoel je vaginaal in de zin van Cameltoe:

Of gewoon dat het k*t-broeken zijn?

Ik slaag goed bij Ulla Popken. Goede kwaliteit iig en lang genoeg voor mij.
quote:Yvonne77 schreef op 16 augustus 2012 @ 19:53:

[...]

Oh Suus, dat is ook verdrietig! Vrijen zou iets moois/leuks/gezelligs/geils moeten zijn en blijven en dat blijft het zo dus niet. Dat is gewoon kl*te!

Het zou zoveel makkelijker zijn als we kippen waren. Dan raken er altijd wel een paar eieren bevrucht als je sex hebt gehad en die leg je dan in een heerlijk warm nestje.

[afbeelding]

[afbeelding]Jaaaaaaaaaa!
quote:peacy schreef op 16 augustus 2012 @ 19:34:

[...]

Uhm nee .

Maar het is nu 20% extra korting op de sale ..

Nee, heb alleen spijkerbroeken nodig, alleen soms kijk ik eventjes verder :$

Begrijp ik wel hoor.

Maar probeer ook prioriteiten te stellen. Als je pas over geld na gaat denken als je weer een woning toegewezen hebt gekregen, is het te laat.

Al iets gehoord van je sollicitatie van afgelopen maandag? En nog iets in de planning?

(Ik weet dat het mijn zaken niet zijn, maar als je ouders je niet stimuleren op een positieve manier, moeten wij het hier maar doen!).
Nog niks van m'n sollicitatie maandag gehoord . Maar hoop eigenlijk morgen daar iets van te horen.

Heb nog wel wat lopen, alleen 9 van de 10 worden afwijzingen.

Ga zo m'n netwerk eens aanspreken (oproepje op facebook )
Yez!

Wat ben jij heerlijk rationeel!
Enne, daar zijn jullie ook voor hoor! En je hebt ook gewoon ontzettend gelijk Yez. Daar ben ik gewoon heel blij mee .
quote:Yvonne77 schreef op 16 augustus 2012 @ 19:53:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]Ik stem voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven