Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
maandag 29 januari 2018 om 08:13
vrijdag 2 februari 2018 om 19:35
Goeie tip, dank je!Supersas09 schreef: ↑29-01-2018 08:04Bobby-pin, ik weet niet of lid bent van het dampforum, maar je zou daar een oproepje kunnen plaatsen. Veel mensen hebben daar van alles liggen wat ze niet meer gebruiken. Ik heb hem helaas niet.
Een tijdje geleden wilde ik me daar ook al aanmelden maar ik heb een soort van drempelvrees op het Dampforum
woensdag 14 februari 2018 om 23:50
Ik wilde net wat liquids bestellen bij fasttech, maar ineens zit ik vast aan hoge verzendkosten?
Het is allemaal nog lang niet op, maar een blueberry lijkt me ook wel lekkel.
Ow de hoge verzendkosten kwamen door iets anders wat ik mee wilde bestellen. Niet alles verzenden ze gratis dus.
Nou heb ik nieuwe coils en blackberry besteld.
Het is allemaal nog lang niet op, maar een blueberry lijkt me ook wel lekkel.
Ow de hoge verzendkosten kwamen door iets anders wat ik mee wilde bestellen. Niet alles verzenden ze gratis dus.
Nou heb ik nieuwe coils en blackberry besteld.
zondag 18 februari 2018 om 23:13
Jazeker!
Heb vandaag 10 nieuwe glaasjes besteld voor de tank. Iemand had hem laten vallen...
Had bijna hier om hulp gevraagd in de zoektocht, want ik wist het even echt niet meer.
Toch gevonden, 10 stuks voor 2,33 (korting van 10% met code KUNGHEI, want iedere cent is weer een cent).
Baalde wel, want had net nieuwe coils besteld. Maar gelukkig past de ego one er ook op.
Volgens mij ben ik ziek in mijn hoofd, want normaal gaat iets zoeken mij heel goed af.
Heb vandaag 10 nieuwe glaasjes besteld voor de tank. Iemand had hem laten vallen...
Had bijna hier om hulp gevraagd in de zoektocht, want ik wist het even echt niet meer.
Toch gevonden, 10 stuks voor 2,33 (korting van 10% met code KUNGHEI, want iedere cent is weer een cent).
Baalde wel, want had net nieuwe coils besteld. Maar gelukkig past de ego one er ook op.
Volgens mij ben ik ziek in mijn hoofd, want normaal gaat iets zoeken mij heel goed af.
zondag 18 februari 2018 om 23:24
Ben nog steeds op zoek naar een lekker smaakje. Bosbessen is wel m'n favo tot nu toe. Had iets besteld wat naar tabak moest smaken.. Ging bij over mn nek. Coil ook weg kunnen gooien, alles smaakte ernaar. Zit inmiddels op 6 ml. Wel shaggie gerookt vrijdag, was even noodgeval en m'n vaper was leeg. Maar goed, we gaan vrolijk verder. Waar bestellen jullie goedkoop liquids?
maandag 19 februari 2018 om 10:00
Bruise schreef: ↑18-02-2018 23:13Jazeker!
Met 10 glaasjes kun je de eerste tijd wel weer vooruit
Wat dat ziek in je hoofd betreft zal wel meevallen, toch? Iedereen laat wel eens een steekje vallen in waar hij/zij normaal goed in is. We zijn tenslotte geen robots.
maandag 19 februari 2018 om 10:08
Ik bestel mijn liquids gewoon in Nederland en ben per maand zoiets van 35 euro kwijt. Een lekkere goedkope eliquid isvond ik ecoliquid. Laat maar, zag zonet op de site dat zij tegenwoordig ook al 4,50 vragen voor de liquids en dat is het dan nét niet waard. Jammer.Koettie schreef: ↑18-02-2018 23:24Ben nog steeds op zoek naar een lekker smaakje. Bosbessen is wel m'n favo tot nu toe. Had iets besteld wat naar tabak moest smaken.. Ging bij over mn nek. Coil ook weg kunnen gooien, alles smaakte ernaar. Zit inmiddels op 6 ml. Wel shaggie gerookt vrijdag, was even noodgeval en m'n vaper was leeg. Maar goed, we gaan vrolijk verder. Waar bestellen jullie goedkoop liquids?
Lekkere liquids vind ik van Liqua; chocolate-min, Millers; Lazy latte afternoon, Millers; vanille, Fifty shades of Vape; Ananas, Zwarte bessen en nog een paar. Millers Pepermunt vind ik ook een goeie en die is niet zo duur.
Silverlabel heeft ook goeie smaken vind ik en Zensations.
Maar ik ga me toch eens serieus verdiepen in het zelf maken van liquids want ik krijg het idee dat de prijzen van de liquids ook beetje bij beetje omhoog gaan.
maandag 19 februari 2018 om 11:00
Als jij voor 35 per maand dampt zijn dat iets van 10 flesjes van 10ml?
Flesjes van 50ml kosten ong $5m dus dan zou je omgerekend ongeveer maar max. €10 per maand kwijt kunnen zijn.
En met het zelf maken (wat natuurlijk nog veel leuker is) kom je ook op ong €10 per maand uit zoals ik hier Supersas had zien schrijven wat ze er aan kwijt is (een euro per 10ml).
10 glaasjes heb ik natuurlijk niks aan bedenk ik me nu, want ik was niet van plan hem zelf te laten vallen (dat deed ik alleen met die pen modellen). Maar voor eentje was je 1,50 kwijt, dus dan bestel ik er net zo lief 10 voor zo weinig.
Ik heb hem al sinds juli vorig jaar in bezit en denk niet dat hij nog 10 glaasjes mee zal gaan...
Flesjes van 50ml kosten ong $5m dus dan zou je omgerekend ongeveer maar max. €10 per maand kwijt kunnen zijn.
En met het zelf maken (wat natuurlijk nog veel leuker is) kom je ook op ong €10 per maand uit zoals ik hier Supersas had zien schrijven wat ze er aan kwijt is (een euro per 10ml).
10 glaasjes heb ik natuurlijk niks aan bedenk ik me nu, want ik was niet van plan hem zelf te laten vallen (dat deed ik alleen met die pen modellen). Maar voor eentje was je 1,50 kwijt, dus dan bestel ik er net zo lief 10 voor zo weinig.
Ik heb hem al sinds juli vorig jaar in bezit en denk niet dat hij nog 10 glaasjes mee zal gaan...
maandag 19 februari 2018 om 11:06
Lees net dat Hangsen van Fasttech fake zou zijn, maar de smaak is op zeker goed.
Die van Gearbest hebben totaal andere flesjes, ander logo en niet eens de naam Hangsen, maar dat staat wel aangegeven bij de procucten.
Volgens die website zou er HS onderop het flesje moeten staan, en dat is ook zo, maar ook op de dop en daar zie ik het niet.
Die van Gearbest hebben totaal andere flesjes, ander logo en niet eens de naam Hangsen, maar dat staat wel aangegeven bij de procucten.
Volgens die website zou er HS onderop het flesje moeten staan, en dat is ook zo, maar ook op de dop en daar zie ik het niet.
maandag 19 februari 2018 om 11:19
Je zou kunnen proberen de smaken die je te zoet vindt te mengen met een basic liquid 0 mg
maandag 19 februari 2018 om 11:42
Nee hoor. En ze versturen beide momenteel iets later i.v.m. Chinees Nieuwjaar dus duurt het sowieso wat langer.
Jij bent goed te spreken over Liqua, en die heb ik ooit weleen besteld bij GB en vond die tegenvallen van wat ik me nog herinner.
Ik bestel daar in ieder geval geen liquids meer, omdat de fruitsmaken naar mijn idee echt niet goed doorkwamen.
Reviews zijn veelal wel positief, maar weet dat GB ook punten geeft voor goede reviews op andere websites.
Hardware is wel goed daar, heb van daar mijn pico gekocht en Yocan.
Jij bent goed te spreken over Liqua, en die heb ik ooit weleen besteld bij GB en vond die tegenvallen van wat ik me nog herinner.
Ik bestel daar in ieder geval geen liquids meer, omdat de fruitsmaken naar mijn idee echt niet goed doorkwamen.
Reviews zijn veelal wel positief, maar weet dat GB ook punten geeft voor goede reviews op andere websites.
Hardware is wel goed daar, heb van daar mijn pico gekocht en Yocan.
maandag 19 februari 2018 om 11:49
Liqua bevalt mij vooral goed in mijn Nautilus mini tank, in de AIO werd de smaak al snel minder. Het valt me op dat smaakjes/merk verschillend uitpakken per vaper, de Silverlabel (?) doet het dan weer erg goed in mijn AIO.
Ik heb al een paar keer gekeken ook bij Fasttech naar liquids maar ik word er een soort van leesblind van, hahaha, zoveel pagina's en gekke namen die sommige liquids hebben
Kan alleen via paypal zei je, toch?
Ik heb al een paar keer gekeken ook bij Fasttech naar liquids maar ik word er een soort van leesblind van, hahaha, zoveel pagina's en gekke namen die sommige liquids hebben
Kan alleen via paypal zei je, toch?
maandag 19 februari 2018 om 12:08
Ja ook andere betaalmethodes, maar die hebben wij niet (denk ik).
En ik snap dat je er leesblind van wordt, dat had ik in het begin ook en afgelopen weekend had ik dat ook dus even weer. Dan wordt het even teveel.
Maar ik kan je nu vast wel even helpen met iets zoeken hoor.
Weet niet op hoeveel mg je nu wil?
En ik snap dat je er leesblind van wordt, dat had ik in het begin ook en afgelopen weekend had ik dat ook dus even weer. Dan wordt het even teveel.
Maar ik kan je nu vast wel even helpen met iets zoeken hoor.
Weet niet op hoeveel mg je nu wil?