Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
maandag 19 februari 2018 om 12:18
Deze dus: http://www.3avape.com/coilart-mage-mech ... r-kit.html
Ik weet niet meer hoe je via Google afbeelding nog plaatjes kunt plakken nu ze de tool afbeelding eruit hebben gehaald.
Ik weet niet meer hoe je via Google afbeelding nog plaatjes kunt plakken nu ze de tool afbeelding eruit hebben gehaald.
maandag 19 februari 2018 om 12:23
Zowel bij Fasttech als Gearbest proberen te bestellen maar beide bestellingen nooit aangekomen. Gearbest nooit wat gehoord en na veel discussie mijn geld teruggekregen. Bij Fasttech zou mijn bestelling (hanga liquids) al vanaf 19-12 in nederland zijn. Nooit geleverd en ik denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren.
Ben zelf nog steeds aan het vapen en roken, op een of andere vage manier lukt het me niet om definitief over te gaan (wat ik graag wil). Ik heb ook nog steeds niet de vaper from heaven gevonden denk ik. De ego mini was leuk maar is inmiddels verhuisd naar mijn auto. Daarvoor het is tankje eigenlijk net te klein, moet ik hem zo vaak bijvullen. In huis heb ik nu de AIO Joytech D22 XL. Die kwam ik tegen op Alie en heb ik gewoon voor de gein besteld. Bevalt beter maar is weer net te groot en te zwaar. Ik zoek ook eigenlijk net iets er tussen in.
Favo smaakjes zijn eigenlijk allemaal van Millers, koffie kokos en shag en die gooi ik ook allemaal door elkaar als ik zin heb. Vorige week ook de chocolade besteld en die valt niet tegen. En de nougat van Fifty shades of vape...die is echt heerlijk.
Ben zelf nog steeds aan het vapen en roken, op een of andere vage manier lukt het me niet om definitief over te gaan (wat ik graag wil). Ik heb ook nog steeds niet de vaper from heaven gevonden denk ik. De ego mini was leuk maar is inmiddels verhuisd naar mijn auto. Daarvoor het is tankje eigenlijk net te klein, moet ik hem zo vaak bijvullen. In huis heb ik nu de AIO Joytech D22 XL. Die kwam ik tegen op Alie en heb ik gewoon voor de gein besteld. Bevalt beter maar is weer net te groot en te zwaar. Ik zoek ook eigenlijk net iets er tussen in.
Favo smaakjes zijn eigenlijk allemaal van Millers, koffie kokos en shag en die gooi ik ook allemaal door elkaar als ik zin heb. Vorige week ook de chocolade besteld en die valt niet tegen. En de nougat van Fifty shades of vape...die is echt heerlijk.
maandag 19 februari 2018 om 12:27
Zo'n soort model heb ik ook al een tijdje op het oog! Een hybrid ofzo. Koperkleur.Bobby-Pin schreef: ↑19-02-2018 12:18Deze dus: http://www.3avape.com/coilart-mage-mech ... r-kit.html
maandag 19 februari 2018 om 12:37
Heb even gekeken in mijn FT account en heb al mijn 12 bestellingen ontvangen.
Bij GB ook alles. Van de 13 bestellingen deed eentje er wel een paar maanden over.
Meestal reken ik op een maand.
Neem ook even contact op met FT, Nicky, misschien kunnen ze even kijken hoe en wat.
Het kan bijvoorbeeld een pre-order zijn geweest?
Bij GB ook alles. Van de 13 bestellingen deed eentje er wel een paar maanden over.
Neem ook even contact op met FT, Nicky, misschien kunnen ze even kijken hoe en wat.
maandag 19 februari 2018 om 12:37
De ego mini had ik al in augustus of zo besteld ergens online, volgens mij adres op jouw advies. Even gezocht..happydamp.nlBobby-Pin schreef: ↑19-02-2018 12:28O ja, nougat van Fifty shades of vapelekkurrr, hoe kon ik die nou vergeten!
Jammer dat het vapen je nog niet zo pakt dat je de sigaretten kunt laten staan. Misschien is de Justfogq16 van Consuelabananahamok wel iets voor jou?
Waar heb jij die ego one mini vandaan?
Zodra ik een alternatief heb gaat de mini er toch uit, bevalt toch het minste.
maandag 19 februari 2018 om 12:40
Ik heb al contact gehad. Het probleem is dat je in nederland als ontvanger niet kan informeren naar de status van een pakket. Ik krijg dus geen verdere info. FT heeft beloofd er achteraan te gaan, maar ik heb niet zoveel hoop. Ik was ook zo benieuwd naar Hangda, maar ik durf eigenlijk niet meer te bestellen.Bruise schreef: ↑19-02-2018 12:37Heb even gekeken in mijn FT account en heb al mijn 12 bestellingen ontvangen.
maandag 19 februari 2018 om 12:44
Volgens mij worden mijn bestellingen van GB het laatste jaar steeds afgeleverd op een postagentschap.NiekyD schreef: ↑19-02-2018 12:40Ik heb al contact gehad. Het probleem is dat je in nederland als ontvanger niet kan informeren naar de status van een pakket. Ik krijg dus geen verdere info. FT heeft beloofd er achteraan te gaan, maar ik heb niet zoveel hoop. Ik was ook zo benieuwd naar Hangda, maar ik durf eigenlijk niet meer te bestellen.
Dan zou je een kaartje van postnl moeten ontvangen dat er een pakketje voor je klaar ligt.
FT wordt wel altijd aan mijn deur afgeleverd.
Weet niet hoe en wat en waarom ze dat zijn gaan doen.
maandag 19 februari 2018 om 12:58
Dan had jij de laatste.
Als je de mini kwijt wil dan houd ik mij van harte aanbevolen
maandag 19 februari 2018 om 13:24
Hey pssst, Bobby. Ik fluister, want dit is echt heel erg, dus hou het onder ons.
Ik heb liquid besteld zonder nicotine en ik wacht handenwrijvend op de bestelling morgen.
Kan het toch niet laten hoor, maar ik ga er vanuit dat het zonder nicotine wel goed te doen is zonder de verslaving te voeden.
Tegen niemand vertellen hè.
Ik heb liquid besteld zonder nicotine en ik wacht handenwrijvend op de bestelling morgen.
Kan het toch niet laten hoor, maar ik ga er vanuit dat het zonder nicotine wel goed te doen is zonder de verslaving te voeden.
maandag 19 februari 2018 om 13:35
Ik houd het onder ons, zal het niemand vertellenCateautje schreef: ↑19-02-2018 13:24Hey pssst, Bobby. Ik fluister, want dit is echt heel erg, dus hou het onder ons.
Spannend Cateau, het is zo lekker om je erop te verheugen, dat moment dat het pakketje door je brievenbus wordt geknikkerd.
Zijn het nieuwe smaakjes of je favorieten, in ieder geval heel veel vape plezier en 0 mg nicotine zal niet zoveel kwaad kunnen, toch?
En ach verslaving, voor mij is vapen net zoiets als bubbeltjesplastic knappen onder duim en wijsvinger, gewoon onwijs lekker en onschuldig
maandag 19 februari 2018 om 13:50
Ik heb vanille besteld van Basics bij Zwoofs vandaan. De nicotine op zich boeit me niet, maar misschien dat het rookgebaar er bij mij nog volop in zit. Maar goed, morgen komt het en dan zal ik wel zien of het me bevalt. Ik ben niet van plan om verder te gaan dan dit, want ik mag sowieso niet meer roken medisch gezien dus dat doe ik dan ook maar niet.Bobby-Pin schreef: ↑19-02-2018 13:35Ik houd het onder ons, zal het niemand vertellen
Spannend Cateau, het is zo lekker om je erop te verheugen, dat moment dat het pakketje door je brievenbus wordt geknikkerd.
Zijn het nieuwe smaakjes of je favorieten, in ieder geval heel veel vape plezier en 0 mg nicotine zal niet zoveel kwaad kunnen, toch?
En ach verslaving, voor mij is vapen net zoiets als bubbeltjesplastic knappen onder duim en wijsvinger, gewoon onwijs lekker en onschuldig![]()
Bubbeltjesplastic knappen, die onthou ik.
maandag 19 februari 2018 om 14:13
Basics is dus van Zwoofs, dat wist ik geeneens, oeiCateautje schreef: ↑19-02-2018 13:50Ik heb vanille besteld van Basics bij Zwoofs vandaan. De nicotine op zich boeit me niet, maar misschien dat het rookgebaar er bij mij nog volop in zit. Maar goed, morgen komt het en dan zal ik wel zien of het me bevalt. Ik ben niet van plan om verder te gaan dan dit, want ik mag sowieso niet meer roken medisch gezien dus dat doe ik dan ook maar niet.
Bubbeltjesplastic knappen, die onthou ik.![]()
De gewoonte van wolkjes uitblazen bij koffie of een wijntje geeft iets extra's, vind ik dan, net zoals duimzuigen vroeger
Vapen moet nog kunnen, roken niet meer doen, hoor. Is zo muf en zooooooooooooo disco of in andere bewoording; zooooooo 2016.
En zo slecht.
Vanille van Basics ga ik onthouden, mits je er een slechte recensie over gaat schrijven natuurlijk oh en bubbeltjesplastic zit in het pakketje van Zwoofs. Dubbele pret dus
maandag 19 februari 2018 om 14:40
Er staan op Zwoofs iets van 20 recensies, dus die kan je alvast lezen. Ik laat het je morgen weten.Bobby-Pin schreef: ↑19-02-2018 14:13Basics is dus van Zwoofs, dat wist ik geeneens, oei![]()
De gewoonte van wolkjes uitblazen bij koffie of een wijntje geeft iets extra's, vind ik dan, net zoals duimzuigen vroeger![]()
Vapen moet nog kunnen, roken niet meer doen, hoor. Is zo muf en zooooooooooooo disco of in andere bewoording; zooooooo 2016.
En zo slecht.
Vanille van Basics ga ik onthouden, mits je er een slechte recensie over gaat schrijven natuurlijk oh en bubbeltjesplastic zit in het pakketje van Zwoofs. Dubbele pret dus![]()
Ik denk dat als ik nu een echte sigaret op zou steken, dat ik dan onderuit zou gaan.