Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Ik denk dat het makkelijker is dan wij willen geloven.
Laatst had ik een andre coil die 'op' was en haalde het bovenstukje eraf en dan lag er alleen een stukje katoen overdwars, Dus zonder veertje. Als je die ook zelf kan vervangen met alleen een stukje katoen dan is dat wel erg simpel. Maar lijkt me stug en dat het gewoon echt wegwerpers zijn.
Maar lijkt me dus harstikke handig als we dat zelf zouden kunnen doen.
Dan hoef ik niet meer te twijfelen of ik moet wisselen, want dat is zo goedkoop.
Zodra ik op het dampforum erover lees denk ik al van laat maar, dat gaat hem niet worden.
Bruise schreef:
04-03-2018 22:51
Zodra ik op het dampforum erover lees denk ik al van laat maar, dat gaat hem niet worden.
Voor die mensen daar is het een fluitje van een cent. Ik denk dat je beter naar youtube filmpjes kan kijken, ik geloof dat Supersas mij dat toen ook heeft aangeraden maar nog steeds niet gedaan :$

Mijn goede voornemen is om menthol liquid uit China te bestellen; 30 ml voor een grijpstuiver en ook proberen mijn eigen coils te maken.
2018-02-28 23:13

Despatched to overseas (Country code: NL)

2018-03-05 14:45

Arrival at Destination Post (Country: NL)

Nou kom maar op met die post!
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 14:44
Reden: Shit, dit gaat alleen over de coils en liquid. Ik dacht de mod box.
0.00% gewijzigd
Und?
:gift: al binnen?
Ik zag eerder een wit busje voorbij rijden.
Weet niet of deze zending wordt afgeleverd bij een postnl-afhaalpunt, maar die kaart met melding stoppen ze hier soms ook pas 3 dagen later in je brievenbus.

Jij al een werkend tracknummer?
Bruise schreef:
06-03-2018 15:48
Ik zag eerder een wit busje voorbij rijden.
Weet niet of deze zending wordt afgeleverd bij een postnl-afhaalpunt, maar die kaart met melding stoppen ze hier soms ook pas 3 dagen later in je brievenbus.

Jij al een werkend tracknummer?
Witte busjes in je straat zijn altijd spannend. Hier zijn de pakjes vanuit China, 2 paar schoenen, aan de deur afgeleverd. De pakjes met coils en liquids, besteld in Nederland, gewoon door de brievenbus.

Geen idee of er al sprake is van een werkend tracknummer, mijn dochter beheert dit ;-D
Sommige post uit China wordt tegenwoordig afgegeven bij een afhaalpunt. Weet alleen niet meer welke sites dat waren.
Ligt er natuurlijk ook aan welke verzendmethode je kiest. Maar dit is toch niet mijn belangrijkste bestelling.

Maar 2 paar schoenen al? Leuk! Bevallen ze beide?
Pagina's geleden had een forumster hier deze besteld uit China

Afbeelding

Heeft ze daar nog een -soort-van- recensie over geschreven hier, weet jij dat nog?
Niet op de eerste 9 pagina's.
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin, ik heb je een prive-bericht gestuurd. Geen idee of het gelukt is :-?
Bruise schreef:
06-03-2018 15:54
Sommige post uit China wordt tegenwoordig afgegeven bij een afhaalpunt. Weet alleen niet meer welke sites dat waren.
Ligt er natuurlijk ook aan welke verzendmethode je kiest. Maar dit is toch niet mijn belangrijkste bestelling.

Maar 2 paar schoenen al? Leuk! Bevallen ze beide?
Hé nouja, hoe kan dit bericht er nou tussen zijn gepiept. Viva moves in mysterious ways.

Ik weet niet meer welke verzendmethode gekozen is, aan de deur denk ik :D

Ja, de schoenen bevallen heel goed, we moesten een maatje groter nemen en dan klopt het. Superblij met mijn laarsjes, die vind je hier niet. Dochter ook superblij met haar schoenen.
Bruise schreef:
06-03-2018 16:24
Niet op de eerste 9 pagina's.
Dan zal ik vanaf pagina 10 het weer eens gaan doornemen.
En als er geen recensie is dan volgt er een oproep :shout:
NiekyD schreef:
06-03-2018 16:31
Bobby-Pin, ik heb je een prive-bericht gestuurd. Geen idee of het gelukt is :-?
Hoi NiekyD, het is gelukt, ik heb je berichtje ontvangen en een antwoord teruggezonden :)
Dat omhulsel van de batterij is een beetje versleten, kan dit gevaarlijk zijn voor mijn esiga?
Ik weet zo snel niet wat voor vraag ik in google moet zetten, dus daarom hier.
Hulde aan NiekyD, dankzij haar ben ik weer de gelukkige eigenaresse van de ego one mini! Yeah! :jump: :jump:

Supermooi mini vapertje, goeie damp en lekkere smaak :heart:
Zouden ze meer van moeten maken maar ja, het lijkt erop dat ze dat niet meer doen.
Bruise schreef:
07-03-2018 11:12
Dat omhulsel van de batterij is een beetje versleten, kan dit gevaarlijk zijn voor mijn esiga?
Ik weet zo snel niet wat voor vraag ik in google moet zetten, dus daarom hier.
Lijkt mij, voor de veiligheid, dat je dan beter een nieuwe batterij kunt gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
08-03-2018 14:38
Hulde aan NiekyD, dankzij haar ben ik weer de gelukkige eigenaresse van de ego one mini! Yeah! :jump: :jump:

Supermooi mini vapertje, goeie damp en lekkere smaak :heart:
Zouden ze meer van moeten maken maar ja, het lijkt erop dat ze dat niet meer doen.
:-D :cheer2:
Nou dat is toch leuk Afbeelding
Ik heb net 4 batterijen Nkon besteld.
En gelijk wat shrink sleeves. Dan kunnen die andere batterijen ook weer als nieuw door.
Je kan ze over de batterij schuiven en dan de fohn erop.
Heb bij Nkon 20 roze besteld à €0,02 en bij FT heb ik 50 transparante besteld voor dezelfde prijs.
Transparant lijkt me leuker want dan kan ik er nog iets onder schuiven.
Fohn op de batterij, is dat wel goed voor een batterij? Ik ben benieuwd, die dingen heten in het Nederlands krimpkousjes geloof ik :hihi:
De Pico is binnen, de batterij is binnen, het feest is begonnen. Mijn eerste kennismaking met de Pico is een feit. Hij zit nog wel aan de oplader maar ik kon natuurlijk niet wachten en heb al een paar veepjes ervan genomen. Ik heb er de Nautilus mini tank opgeschroefd en bij 75 W vond ik het vies, ik kreeg een verbrande smaak binnen en nu heb ik de Pico afgesteld op 25 W en dat vind ik een hele verbetering. Wat een krachtige damper! Maar ook, wat een zuiperT! Na een paar hijsen zit mijn tankje alweer op 1ml inhoud.

De ego one mini is dan gelukkig weer heel zuinig, net zoals mijn oude AIO. Denk ook dat Joyetech meer mijn merk is.
Maar dat neemt niet weg dat ik ook superblij ben met mijn fonkelnieuwe Pico, daar ga ik nog veel avonturen mee beleven :couple:
Ik heb hem altijd rond de 20w staan, nu momenteel op 18.2w.
Maar na een paar hijsen je tank zo ver leeg? dat overdrijf je toch, hoop ik.
Bij geen overdrijving toch maar elders je liquids gaan bestellen.
Hoop dat je er veel plezier van zal hebben en hem meer gaat waarderen dan je mini, of evenveel ;)
Ja krimpkousjes vind ik zo idioot klinken dat ik ze liever shrinkies noem.
Morgen zijn ze binnen.

En ja een fohn!
Eerste filmpje wat ik bekeek gebruikte iemand een aansteker. Ik dacht ja koekoek dat ga ik niet doen. En tweede filmpje was een fohn, dat leek me zelf ook al een beter plan.
Simpel en snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven