Verkleinwoorden, gádverdamme
dinsdag 4 mei 2010 om 00:11
Tijd voor mijn grote ergernis. Verkleinwoorden. Ik neem gewoon niemand serieus die continu verkleinwoorden gebruikt. Ik word er agressief van.
Een klein huisje <=== een klein huis ís al klein
Vleesje <===== nekschot
Groentjes <====== verbrijzelde knieschijf
Een stukje bewustwording <==== dubbele longontsteking met veel etter
Verkleinwoordje <===== langzame zeer, zéér pijnlijke dood
Ben ik de enige met dit ergernisje?
Een klein huisje <=== een klein huis ís al klein
Vleesje <===== nekschot
Groentjes <====== verbrijzelde knieschijf
Een stukje bewustwording <==== dubbele longontsteking met veel etter
Verkleinwoordje <===== langzame zeer, zéér pijnlijke dood
Ben ik de enige met dit ergernisje?
dinsdag 4 mei 2010 om 01:07
Ik had eens een meneertje midlife-crisis (hij was ook 1m50 ongeveer), Walter heette 'ie en reed een rode Porsche. Die stuurde me allemaal ranzige mailtjes met 'ik wil je in je kontje nemen en je poesje likken, mijn zaad lekker in je gezichtje spuiten."
Ik heb Walter gemeden tot 'ie het opgaf en een ander jong groen blaadje lastig ging vallen met zijn kale schedel met haar erover gekamd.
Ik heb Walter gemeden tot 'ie het opgaf en een ander jong groen blaadje lastig ging vallen met zijn kale schedel met haar erover gekamd.

dinsdag 4 mei 2010 om 01:10
quote:Digitalis schreef op 04 mei 2010 @ 01:07:
Ik had eens een meneertje midlife-crisis (hij was ook 1m50 ongeveer), Walter heette 'ie en reed een rode Porsche. Die stuurde me allemaal ranzige mailtjes met 'ik wil je in je kontje nemen en je poesje likken, mijn zaad lekker in je gezichtje spuiten."
Ik heb Walter gemeden tot 'ie het opgaf en een ander jong groen blaadje lastig ging vallen met zijn kale schedel met haar erover gekamd.Maar als het Willem was dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Die zit zich al jaren te rukken op dat Hello Kitty plaatje van jou.
Ik heb Walter gemeden tot 'ie het opgaf en een ander jong groen blaadje lastig ging vallen met zijn kale schedel met haar erover gekamd.Maar als het Willem was dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Die zit zich al jaren te rukken op dat Hello Kitty plaatje van jou.
dinsdag 4 mei 2010 om 01:11

dinsdag 4 mei 2010 om 01:37