Verkleinwoorden, gádverdamme

04-05-2010 00:11 375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor mijn grote ergernis. Verkleinwoorden. Ik neem gewoon niemand serieus die continu verkleinwoorden gebruikt. Ik word er agressief van.

Een klein huisje <=== een klein huis ís al klein

Vleesje <===== nekschot

Groentjes <====== verbrijzelde knieschijf

Een stukje bewustwording <==== dubbele longontsteking met veel etter

Verkleinwoordje <===== langzame zeer, zéér pijnlijke dood

Ben ik de enige met dit ergernisje?

Haat jij verkleinwoorden?

Totaal aantal stemmen: 132

Ja (41%)
Nee (25%)
Ben je malletjes (34%)
quote:yette schreef op 04 mei 2010 @ 01:44:

Nou ik neem er nog eentje.

Ik ook.

Een biertje.

Mag dat wel of moet ik toestemming vragen op het topicje over drinkies doen als je kindjes hebt?
De fles Gato Negro is hier al bijna leeg. Welk drankje moet ik dán nemen? Ligt nog een flesje Wyborowa in het koelkastje.
Heb vanmiddag gelezen dat je alleen drinkies mag doen als je mannetje niet drinkies doet.

Nou doet mijn mannetje al jaren geen drinkies meer maar denk niet dat dat telt...
Maakt niet uit Diegje, als er maar een percentagetje inzit toch?

Pak maar een flesje.
Als je nou strakkies gaat posten dat je een colaatje pakt dan schiet ik wel uit m'n broekje hoor.
Sinds wanneer mag je niet drinken als je kindertjes hebt?
Even een sigaret roken in mijn tuintje.

(sorry, tuin is in dit geval wel heel erg overrated)
Dat mag alleen omstebeurten met je mannetje Yette, lees maar es op de kinderpijlert.
quote:yette schreef op 04 mei 2010 @ 01:54:

(sorry, tuin is in dit geval wel heel erg overrated)Ach, elk huisje heeft z'n kruisje.. .. en kruimeltjes zijn ook brood.. en je moet maar denken, wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje..
quote:boogje schreef op 04 mei 2010 @ 01:56:

[...]

Ach, elk huisje heeft z'n kruisje.. .. en kruimeltjes zijn ook brood.. en je moet maar denken, wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje..Jij doet je naam wel eer aan he.
Nòg een reden om nooit op de kinderpijler te komen
quote:mamalief schreef op 04 mei 2010 @ 01:54:

Dat mag alleen omstebeurten met je mannetje Yette, lees maar es op de kinderpijlert.Ooh? * gaat snel lezen* en daarna mannetje de les lezen dat hij bier drinkt terwijl ik dat ook net deed. 't Moet niet gekker worden.
Boogje ga jij je bedje maar opzoeken en slaapje doen want je praat onzin dingetjes.
Maareh gaan jullie naar dat mietje?
Ikke wel Yetje
Leuk

Ik niet
Ik ga een jaartje naar het land waar alles groter is. Heb wel nog hier thuis een miniafscheidsmietje.
Yetje: leuk.. wat ga je in de Ustated Nights doen?
Wat ook erg is: mensen die pUUUzelen zeggen ipv puzzelen...... :puke:
Ik hoop er naast moederen tijd te hebben om werk te zoeken. Wil er schrijven en/of filmen. Dat zou het gat in m'n cv wel aardig opleuken.
quote:Wintermuts schreef op 04 mei 2010 @ 02:18:

Wat ook erg is: mensen die pUUUzelen zeggen ipv puzzelen...... :puke:of mensen die indentiteitskaart zeggen..
quote:yette schreef op 04 mei 2010 @ 02:18:

Ik hoop er naast moederen tijd te hebben om werk te zoeken. Wil er schrijven en/of filmen. Dat zou het gat in m'n cv wel aardig opleuken.Je wilt er schrijven en/of filmen? Goh.. dat klinkt wel interessant.. schrijf en/of film je hier ook?
Voor ik ging moederen filmde ik. Maar omdat dat moederen nogal tegenviel, film ik al tien jaar niet meer. Hoog tijd om wat te gaan doen

We gaan naar Detroit. Afschuwelijk interessant daar.
quote:yette schreef op 04 mei 2010 @ 02:23:

We gaan naar Detroit. Afschuwelijk interessant daar.

Veel ellende daar lijkt me.. Detroit.. de ingestorte auto industrie van amerika.. veel werkloosheid..

Maar jij maakte documentaires?
Onder andere ja, en een wekelijks programma op de lokale tv.

Gelukkig gaan we niet in Detroit zelf wonen, dat zou me met kinderen iets te spannend zijn. Maar ik ben er zelf wel erg nieuwsgierig naar. De bevolking is daar de laatste decennia gehalveerd. Onvoorstelbaar. En eng.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven