Verkleinwoorden, gádverdamme
dinsdag 4 mei 2010 om 00:11
Tijd voor mijn grote ergernis. Verkleinwoorden. Ik neem gewoon niemand serieus die continu verkleinwoorden gebruikt. Ik word er agressief van.
Een klein huisje <=== een klein huis ís al klein
Vleesje <===== nekschot
Groentjes <====== verbrijzelde knieschijf
Een stukje bewustwording <==== dubbele longontsteking met veel etter
Verkleinwoordje <===== langzame zeer, zéér pijnlijke dood
Ben ik de enige met dit ergernisje?
Een klein huisje <=== een klein huis ís al klein
Vleesje <===== nekschot
Groentjes <====== verbrijzelde knieschijf
Een stukje bewustwording <==== dubbele longontsteking met veel etter
Verkleinwoordje <===== langzame zeer, zéér pijnlijke dood
Ben ik de enige met dit ergernisje?

dinsdag 4 mei 2010 om 00:53
quote:Digitalis schreef op 04 mei 2010 @ 00:48:
[...]
Ik zag eens een géle Ferrari voor het Hilton staan. Ik wilde echt naar binnen lopen om te vragen van wie die kekke wagen was, om 'm vervolgens kapot te schelden. Vast een midlifecrisismeneertje die het niet helemaal begrepen heeft, het stakkertje.
Hilton Brussel? Ik weet niet wat dat voor cachet heeft hoor maar hier aan de Breitnerstraat is het ding hoogstens van een of andere wannabe die toevallig iets bij de Viva heeft gewonnen.
Niet dat ik zoveel van het Hilton weet overigens, ik kwam wel eens bij Toomler, dat zijn de buren. Ben ook eigenlijk alleen maar iemand die wannabe' afzeikt omdat ze zelf nog niet eens een wannabeetje is.
[...]
Ik zag eens een géle Ferrari voor het Hilton staan. Ik wilde echt naar binnen lopen om te vragen van wie die kekke wagen was, om 'm vervolgens kapot te schelden. Vast een midlifecrisismeneertje die het niet helemaal begrepen heeft, het stakkertje.
Hilton Brussel? Ik weet niet wat dat voor cachet heeft hoor maar hier aan de Breitnerstraat is het ding hoogstens van een of andere wannabe die toevallig iets bij de Viva heeft gewonnen.
Niet dat ik zoveel van het Hilton weet overigens, ik kwam wel eens bij Toomler, dat zijn de buren. Ben ook eigenlijk alleen maar iemand die wannabe' afzeikt omdat ze zelf nog niet eens een wannabeetje is.
dinsdag 4 mei 2010 om 00:58
quote:Digitalis schreef op 04 mei 2010 @ 00:52:
Ooit, en ik heb het niet weg kunnen zuipen, zei een man in oppersta staat van geilheid: "lik aan mijn borstjes!"
Wist niet of ik moest huilen of lachen.
Das nog onschuldig Dieg.
Een man die z´n lulletje tussen z´n benen stopt en dan vraagt of je net wil doen alsof je ´m beft.....da´s pas een gevalletje sneu.
Ooit, en ik heb het niet weg kunnen zuipen, zei een man in oppersta staat van geilheid: "lik aan mijn borstjes!"
Wist niet of ik moest huilen of lachen.
Das nog onschuldig Dieg.
Een man die z´n lulletje tussen z´n benen stopt en dan vraagt of je net wil doen alsof je ´m beft.....da´s pas een gevalletje sneu.
dinsdag 4 mei 2010 om 00:59
dinsdag 4 mei 2010 om 00:59

dinsdag 4 mei 2010 om 01:01
dinsdag 4 mei 2010 om 01:04
quote:Vl43inder schreef op 04 mei 2010 @ 01:01:
Lik aan mijn borstjes... FUCKING HELLLLL!
Kreeg je geen my-little-pony-beelden door ofzo? Tering, wat erg.
Dan deze, heb je wel eens meegemaakt dat iemand zijn pik voorstelde? "Hoi, ik ben Sjimmy en ik vind jou heel leuk". En dan he, en dan, godsallemejezus. Ja, dan maken dat je wegkomt natuurlijk.
Ik pis de wijn straks nog uit.
"Kijk 's.....niet bang zijn he, hij doet je niets, he-he-he" <==== maar ik hém wel, met een kaasschaaf.
Lik aan mijn borstjes... FUCKING HELLLLL!
Kreeg je geen my-little-pony-beelden door ofzo? Tering, wat erg.
Dan deze, heb je wel eens meegemaakt dat iemand zijn pik voorstelde? "Hoi, ik ben Sjimmy en ik vind jou heel leuk". En dan he, en dan, godsallemejezus. Ja, dan maken dat je wegkomt natuurlijk.
Ik pis de wijn straks nog uit.
"Kijk 's.....niet bang zijn he, hij doet je niets, he-he-he" <==== maar ik hém wel, met een kaasschaaf.