Verkleinwoorden, gádverdamme

04-05-2010 00:11 375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor mijn grote ergernis. Verkleinwoorden. Ik neem gewoon niemand serieus die continu verkleinwoorden gebruikt. Ik word er agressief van.

Een klein huisje <=== een klein huis ís al klein

Vleesje <===== nekschot

Groentjes <====== verbrijzelde knieschijf

Een stukje bewustwording <==== dubbele longontsteking met veel etter

Verkleinwoordje <===== langzame zeer, zéér pijnlijke dood

Ben ik de enige met dit ergernisje?

Haat jij verkleinwoorden?

Totaal aantal stemmen: 132

Ja (41%)
Nee (25%)
Ben je malletjes (34%)
quote:mamalief schreef op 04 mei 2010 @ 00:50:

[...]

Met je neusje op de feitjes is aardiger he?In dit geval wel, ja. Maar laat dat neusje maar weg, we blijven wel realistisch.
Ooit, en ik heb het niet weg kunnen zuipen, zei een man in oppersta staat van geilheid: "lik aan mijn borstjes!"

Wist niet of ik moest huilen of lachen.
Gewoon ff boemboem doen met die toettoet.
en dan zekers ook zonneschermpjes met Winnie the Poeh d'erop hè?
quote:Digitalis schreef op 04 mei 2010 @ 00:48:

[...]

Ik zag eens een géle Ferrari voor het Hilton staan. Ik wilde echt naar binnen lopen om te vragen van wie die kekke wagen was, om 'm vervolgens kapot te schelden. Vast een midlifecrisismeneertje die het niet helemaal begrepen heeft, het stakkertje.

Hilton Brussel? Ik weet niet wat dat voor cachet heeft hoor maar hier aan de Breitnerstraat is het ding hoogstens van een of andere wannabe die toevallig iets bij de Viva heeft gewonnen.

Niet dat ik zoveel van het Hilton weet overigens, ik kwam wel eens bij Toomler, dat zijn de buren. Ben ook eigenlijk alleen maar iemand die wannabe' afzeikt omdat ze zelf nog niet eens een wannabeetje is.
quote:Digitalis schreef op 04 mei 2010 @ 00:52:

Ooit, en ik heb het niet weg kunnen zuipen, zei een man in oppersta staat van geilheid: "lik aan mijn borstjes!"

Wist niet of ik moest huilen of lachen.Rennen lijkt mij de enige logische reactie.

Wist niet of ik moest huilen of lachen.Hysterisch wegrennen was mijn idee geweest
We hebben er twéé Vlinder Hilton stelt geen ruk voor. Echt voor de nouveau riche.

Carglass: sterretje?

DOOD
quote:ninon schreef op 04 mei 2010 @ 00:54:

[...]

Hysterisch wegrennen was mijn idee geweest Juist. Het op een loopje zetten. Loopje van een .38

Das nog onschuldig Dieg.

Een man die z´n lulletje tussen z´n benen stopt en dan vraagt of je net wil doen alsof je ´m beft.....da´s pas een gevalletje sneu.

Wist niet of ik moest huilen of lachen.Wegrennen (met zijn portefeuille)
Goed keusje Yette, maar ik zou toch voor een puntje 45 gaan.

*Kijk eens in de poppetjes van mijn Coooooltje*
quote:mamalief schreef op 04 mei 2010 @ 00:58:

[...]

Das nog onschuldig Dieg.

Een man die z´n lulletje tussen z´n benen stopt en dan vraagt of je net wil doen alsof je ´m beft.....da´s pas een gevalletje sneu. Tránen over m'n wangen. Is dat écht gebeurd? Jou? O Christus Maria Jozef.

[...]

Das nog onschuldig Dieg.

Een man die z´n lulletje tussen z´n benen stopt en dan vraagt of je net wil doen alsof je ´m beft.....da´s pas een gevalletje sneu.Da's niet echtjes gebeurd? Toch? Grote griebeltjes

[...]

Een man die z´n lulletje tussen z´n benen stopt en dan vraagt of je net wil doen alsof je ´m beft.....da´s pas een gevalletje sneu.Maar, hij gebruikte geen verkleinwoorden.....
Lik aan mijn borstjes... FUCKING HELLLLL!

Kreeg je geen my-little-pony-beelden door ofzo? Tering, wat erg.

Dan deze, heb je wel eens meegemaakt dat iemand zijn pik voorstelde? "Hoi, ik ben Sjimmy en ik vind jou heel leuk". En dan he, en dan, godsallemejezus. Ja, dan maken dat je wegkomt natuurlijk.
Echt gebeurd ja....heb ´m de deur uitgezet met een tas vol afgedankte kleding.

Rokjes.

Pantietjes.

Slipjes.

Truitjes.

Behaatjes.
"Wil je mijn piemeltje een kusje geven?"

Stop 'm maar in mijn kutje dentata.
quote:mocy schreef op 04 mei 2010 @ 01:00:

[...]

Maar, hij gebruikte geen verkleinwoorden.....Die man was een verkleinwoordje op zich.
Je hebt gelijk Dieg.

Slotje.
Gadverjuutjes, Bam.
quote:Vl43inder schreef op 04 mei 2010 @ 01:01:

Lik aan mijn borstjes... FUCKING HELLLLL!

Kreeg je geen my-little-pony-beelden door ofzo? Tering, wat erg.

Dan deze, heb je wel eens meegemaakt dat iemand zijn pik voorstelde? "Hoi, ik ben Sjimmy en ik vind jou heel leuk". En dan he, en dan, godsallemejezus. Ja, dan maken dat je wegkomt natuurlijk.

Ik pis de wijn straks nog uit.

"Kijk 's.....niet bang zijn he, hij doet je niets, he-he-he" <==== maar ik hém wel, met een kaasschaaf.
Yette
quote:mamalief schreef op 04 mei 2010 @ 01:02:

[...]

Die man was een verkleinwoordje op zich.Geen neuker dus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven