Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.



* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?



Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.



* Waar blijft een reactie van de angels?



De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.



* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?



Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).



* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?



Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.



Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.



Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.



groetjes, Naomi
Alle reacties Link kopieren
Hemera, gelukkig zijn we het over de essentie eens. Er is geen leiding voor de angels waardoor er geen consequent beleid is. Dat is de schuld van Naomi en Annerieke de onzichtbare.

Kom op Annerieke doe wat!!!!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen mag een nieuwe nick aanmaken, misspoez. Grietjerietje dus ook.
Tuurlijk Hemera, dat mag. Zei ik van niet?
Alle reacties Link kopieren
Nuja, dan is je vraag toch wat overbodig? Maakt het uberhaupt uit?
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook heel kwalijk dat als Naomi toevallig ziek is alles zowat plat ligt. Niemand die in haar mailbox kan kijken? Geen collega die haar 'oppermod'taken tijdelijk over kan nemen?



Kan niet zeggen dat ik dat heel professioneel vind.
Ja. Mij wel. Vind je het erg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 03 november 2010 @ 22:35:

Vind het ook heel kwalijk dat als Naomi toevallig ziek is alles zowat plat ligt. Niemand die in haar mailbox kan kijken? Geen collega die haar 'oppermod'taken tijdelijk over kan nemen?



Kan niet zeggen dat ik dat heel professioneel vind.



Ziek is ziek, dat plan je niet.



Misschien moet je dan even Annerieke mailen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Maar voor mij is de vraag, waaom doet Annerieke helemaal niets?

Waarom is de blijkbaar juiste lijn van dit weekend niet doorgezet.

Wat is er waar van wat vanmiddag op het forum stond over het sluiten van dit forum als het rellen niet stopt.

En voor het geval ik het vergeet waarom doet Annerieke niets.
In de vakantie kon 4 (meen ik) er wel in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 november 2010 @ 22:37:

[...]





Ziek is ziek, dat plan je niet.



Misschien moet je dan even Annerieke mailen?Klopt, ziek is ziek en dat is een onzeker voorval. Maar elk professioneel bedrijf zorgt toch voor achtervang?
Alle reacties Link kopieren
quote:misspoez schreef op 03 november 2010 @ 22:39:

In de vakantie kon 4 (meen ik) er wel in.nee dat was 5
Alle reacties Link kopieren
Mylene jij gelooft dat Naomi ziek is? Zie je de trend niet? Als er een rel is dan is Naomi ziek? Mijn vraag is dan ook Naomi ben je echt ziek? Of is Annerieke die vrouw die niets doet je vervanger?
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 03 november 2010 @ 22:39:

[...]



Klopt, ziek is ziek en dat is een onzeker voorval. Maar elk professioneel bedrijf zorgt toch voor achtervang?Gezien hier geen antwoord komt van de redactie vermoed ik dat ze niet meelezen, dus ik zou Annerieke persoonlijk mailen met je vraag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=7645762,noline]Grietjerietje schreef op 03 Wat is er waar van wat vanmiddag op het forum stond over het sluiten van dit forum als het rellen niet stopt.Wow! Heftige poep! Waar kan ik dat terugvinden?
Alle reacties Link kopieren
Vraag voor 3 of Naomi,



Er wordt aan alle kanten verzocht of er nog eens naar de bannenregen kan worden gekeken. Daar zijn drie goede redenen voor:



1. de topicwaarschuwing was onduidelijk (er werd veel gepost en de waarschuwing verdween tussen de andere berichten)

2. engel 2 was niet bepaald objectief aan het modereren gezien de afscheidspost de volgende dag.

3. het beleid van 2 van afgelopen zondag is blijkbaar meteen weer opgeheven omdat toen het topic weer open ging er gewoon weer werd gepost zoals dat zondag ook gebeurde, (reageren op elkaar of een angel zonder expliciet helder te maken dat het om een vraag voor Naomi ging) Alleen op maandag levert het blijkbaar geen straf op.



Ik begrijp dat 3 alleen een ban wil terugdraaien als er zondag wel een expliciete vraag is gesteld aan Naomi, dan kan je dat naar haar mailen. Ik denk dat het gros echter gesneuveld is vanwege missen van de waarschuwing of andere redenen.

Ik durf met mijn hand op het hart te bezweren dat er niet gescholden werd of andere onoirbare zaken plaatsvonden. Tenminste niet voor zover ik heb gezien. Dat zijn namelijk zaken die wel een ban verdienen.



De vraag:

bovenstaande drie redenen moeten m.i. voldoende reden zijn om alle 20 of 30 delinquenten een schone lei te geven.

Vind je ook niet??
Alle reacties Link kopieren
quote:Grietjerietje schreef op 03 november 2010 @ 22:40:

Mylene jij gelooft dat Naomi ziek is? Zie je de trend niet? Als er een rel is dan is Naomi ziek? Mijn vraag is dan ook Naomi ben je echt ziek? Of is Annerieke die vrouw die niets doet je vervanger?Ik vind die insinuaties nergens op slaan dus ik ga er niet op in. Behalve op je eerste vraag, ja ik geloof dat Naomi echt ziek is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
wOOt die post is denk ik weer weg, perma bannetje van vanavond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 november 2010 @ 22:41:

[...]





Gezien hier geen antwoord komt van de redactie vermoed ik dat ze niet meelezen, dus ik zou Annerieke persoonlijk mailen met je vraag.

Ik ga Annerieke niet mailen, verwacht er namelijk eigenlijk helemaal geen antwoord op.

Verspilling van tijd :-)
quote:w00t schreef op 03 november 2010 @ 22:41:

[...]





Wow! Heftige poep! Waar kan ik dat terugvinden?



Dat was een vraag en is door een angel ontkent.



De wijze waarop Grietje dit nu brengt is in die context niet terecht
Alle reacties Link kopieren
quote:Grietjerietje schreef op 03 november 2010 @ 22:38:

Maar voor mij is de vraag, waaom doet Annerieke helemaal niets?

Waarom is de blijkbaar juiste lijn van dit weekend niet doorgezet.

Wat is er waar van wat vanmiddag op het forum stond over het sluiten van dit forum als het rellen niet stopt.

En voor het geval ik het vergeet waarom doet Annerieke niets.Helemaal niks, zoals ik vanmiddag ook al aangaf: reactie
Ow. Grappig dat twee mensen vandaag datzelfde idee hebben. *kuch*
Alle reacties Link kopieren
juliaana en angel4, duidelijk.



Ik drink natuurlijk de van schrik ingeschonken borrel nog wel even op.
Alle reacties Link kopieren
Kan er nog een Angel naar de meldingen op Thuis kijken? Alvast bedankt!
quote:w00t schreef op 03 november 2010 @ 22:47:

juliaana en angel4, duidelijk.



Ik drink natuurlijk de van schrik ingeschonken borrel nog wel even op.







Dat het je maar goed mag bekomen!
Alle reacties Link kopieren
quote:w00t schreef op 03 november 2010 @ 22:47:

juliaana en angel4, duidelijk.



Ik drink natuurlijk de van schrik ingeschonken borrel nog wel even op.He Remi Woot, schenk er voor ons allemaal en voor de angels er ook nog even eentje in. Dan toosten we nog even ook al is het geen vrijdagmiddag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven