Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.

* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?

Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.

* Waar blijft een reactie van de angels?

De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.

* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?

Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).

* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?

Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.

Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.

Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.

groetjes, Naomi
quote:Viga schreef op 21 oktober 2010 @ 22:31:

Ik zet de alu-plu in, dit gaat zo niet goed.

[afbeelding]
quote:Gwennie55 schreef op 21 oktober 2010 @ 22:31:

hoju maar op, ik ben het zoeken kwijt, maar jullie op 3000+ zijn me smerig tegengevallen

Ow je zit in het verkeerde topic!! Dit is niet 3000!

Doe allemaal de hoedjes maar weer af! Opgelost!
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:27:

Iris heb je je mailbox al gechecked Haha, ik zag het daar lag nog een mailtje te schimmelen .
quote:lunaan schreef op 21 oktober 2010 @ 22:31:

Eh leest iemand wat ik schrijf hier?Niet echt nee

hoju maar op, ik ben het zoeken kwijt, maar jullie op 3000+ zijn me smerig tegengevallen

Duh

quote:lunaan schreef op 21 oktober 2010 @ 22:31:

Eh leest iemand wat ik schrijf hier?

Ja, 3000 trekt rariteiten aan, Gwen moet gaan slapen en jij vraagt je af of iemand je leest.

edit: en je zegt duh.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:32:

[...]

want? je zit hier op vivamod, niet op 3000+

Ik ken die stomme wijven daar niet eens

hou maar op, ik ben het zoeken kwijt, maar jullie op 3000+ zijn me smerig tegengevallenKappen nou, ik heb buikkramp van het lachen rofl:
oh gaan we nou die kaart weer spelen Gwennie?

Het is weer hetzelfde verhaal he, jij flipt, wij proberen te helpen en het slot is dat wij het gedaan hebben.

De groeten, ik ben er klaar mee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:friezinnetje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:33:

[...]

Niet echt nee

Das wat ik dacht....

RellerT zijn jullie

Foei bah Hoer

Heb jij mijn gezocht gezien Bo, ik ben hem kwijt?

Luun wat zeg je allemaal lieverd, in alle hackerij ben ik het even kwijt
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:31:

ik dacht altijd dat het woensdag-gehackt dag was trouwensLieverd, je bent in de war met mijn kooktopic woensdag gehaktdag .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

hou maar op, ik ben het zoeken kwijt, maar jullie op 3000+ zijn me smerig tegengevallen

Ga jij mij eens heeeel gauw een mailtje sturen!!
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2010 @ 22:34:

oh gaan we nou die kaart weer spelen Gwennie?

Het is weer hetzelfde verhaal he, jij flipt, wij proberen te helpen en het slot is dat wij het gedaan hebben.

De groeten, ik ben er klaar meeHad je ons niet even kunnen waarschuwen?
Ro had je niet even eerder kunnen zeggen dat ze dit iedere keer flikt met volle maan?? Sjongejonge daar doe je dan al die moeite voor zeg
Wat een hacktiek weer!
Capi wil je ff kappen met soufleren?
Wie zei ook al weer dat we het beter bij 5 pagina's konden laten, zodat Naomi morgen niet tig pagina's hoeft door te werken?

Barbalella?

Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:34:

Heb jij mijn gezocht gezien Bo, ik ben hem kwijt?

Luun wat zeg je allemaal lieverd, in alle hackerij ben ik het even kwijtIk zeg de waarheid, soms ben ik net je zus.
quote:robo schreef op 21 oktober 2010 @ 22:35:

Wat een hacktiek weer!

Zal ik one maar even afmelden dat het om de maandelijkse paranoia gaat?

hou maar op, ik ben het zoeken kwijt, maar jullie op 3000+ zijn me smerig tegengevallenDat hebben we al vaker gehoord van je, en toch kom je steeds weer terug.
U moet de groenten van Hack hebben.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:31:

ik dacht altijd dat het woensdag-gehackt dag was trouwens
Mijn zus? Hoe ken jij mijn zus, en wie zegt dat dat waar is?
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:35:

Capi wil je ff kappen met soufleren?Die volle maan vond ik dan wel weer een geniale toevoeging!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven