Voor een triviant....
woensdag 6 januari 2010 om 00:26
Turing ontwikkelde een "test" om te bekijken of een computer intelligent was. De manier om dat te onderzoeken was door een mens te laten reageren op een computer en vice versa, zonder dat de mens wist dat het een computer was. Als de mens dacht dat de computer een echt persoon was, was de Turingtest geslaagd.
Het begin van de AI, in andere woorden.
Het begin van de AI, in andere woorden.
woensdag 6 januari 2010 om 00:29
woensdag 6 januari 2010 om 00:33
woensdag 6 januari 2010 om 00:40
woensdag 6 januari 2010 om 01:33
Voor het slapen gaan en morgen gezond weer op:
Velen eten Muesli als ontbijt maar welke dokter was de ontdekker/grondlegger voor dit gezonde ontbijt?
Zijn theorie was kortweg dat het menselijk organisme het beste kan gedijen en herstellen door rauwe en zo min mogelijk bewerkte vruchten, zaden en groenten te eten.
Wat is zijn naam?
En nee, dit keer is het geen Nederlander.
Velen eten Muesli als ontbijt maar welke dokter was de ontdekker/grondlegger voor dit gezonde ontbijt?
Zijn theorie was kortweg dat het menselijk organisme het beste kan gedijen en herstellen door rauwe en zo min mogelijk bewerkte vruchten, zaden en groenten te eten.
Wat is zijn naam?
En nee, dit keer is het geen Nederlander.
woensdag 6 januari 2010 om 22:36
quote:delphicat schreef op 05 januari 2010 @ 22:11:
[...]
Ze was iemand die al (vele malen) geband is hier... En dat mag niet. Dus waarschijnlijk kwam het verhaal uit een heel dikke duim.Aha... Nou ja goed haha. Ik wilde eerst kijken of ik hier mee kan komen, maar veel te moeilijk voor mij. Hmmm wat zegt dat over mij, twee van de drie vragen van het gewraakte topic wist ik wel te beantwoorden... Doei weer
[...]
Ze was iemand die al (vele malen) geband is hier... En dat mag niet. Dus waarschijnlijk kwam het verhaal uit een heel dikke duim.Aha... Nou ja goed haha. Ik wilde eerst kijken of ik hier mee kan komen, maar veel te moeilijk voor mij. Hmmm wat zegt dat over mij, twee van de drie vragen van het gewraakte topic wist ik wel te beantwoorden... Doei weer