voordelige matrassen?
maandag 14 juni 2010 om 18:43
Er zijn tegenwoordig zoveel webwinkels dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben op zoek naar 2 logeermatrassen, hoeft dus geen superkwaliteit te zijn en liefst voordelig.
Wie weet er een adres, mag winkel mag online waar je voor een redelijke voordelige prijs matrassen kunt kopen?
Ik woon in Amsterdam.
Wie weet er een adres, mag winkel mag online waar je voor een redelijke voordelige prijs matrassen kunt kopen?
Ik woon in Amsterdam.
maandag 14 juni 2010 om 18:45
maandag 14 juni 2010 om 18:45
Kwantum! Ik heb daar een hele fijne matras gevonden, niet duur en dezelfde kwaliteit als Tempur. Ze kwamen als beste uit de bus bij de consumentengidstest.
http://www.kwantum.nl/2501_Polyether/13 ... 10CM++SG20
http://www.kwantum.nl/2501_Polyether/13 ... 10CM++SG20
maandag 14 juni 2010 om 18:53
maandag 14 juni 2010 om 18:53
maandag 14 juni 2010 om 18:56
maandag 14 juni 2010 om 21:05
maandag 14 juni 2010 om 21:09
quote:zusenzo schreef op 14 juni 2010 @ 18:53:
Dan zou ik niet voor voordelig gaan maar voor kwaliteit.
wij hebben bij gebrek aan cashflow toen ook ikea matrassen gekocht, 400,- voor twee dikke matrassen, maar het ligt nu al 3 jaar voor geen meter.
Nu slaap ik werkelijk op alles maar heb toch liever een Tempur, maar ja..Hier ook een Ikea matras. Niet eens op bezuinigd trouwens, maar ik had gelezen dat het zúlke goede matrassen waren. Nou, wat een onding zeg, ik slaap al 2 jaar slecht op dat ding. Het is dat ik binnenkort een heel nieuw bed ga kopen, anders had ik hem allang naar de stort gebracht.
Dan zou ik niet voor voordelig gaan maar voor kwaliteit.
wij hebben bij gebrek aan cashflow toen ook ikea matrassen gekocht, 400,- voor twee dikke matrassen, maar het ligt nu al 3 jaar voor geen meter.
Nu slaap ik werkelijk op alles maar heb toch liever een Tempur, maar ja..Hier ook een Ikea matras. Niet eens op bezuinigd trouwens, maar ik had gelezen dat het zúlke goede matrassen waren. Nou, wat een onding zeg, ik slaap al 2 jaar slecht op dat ding. Het is dat ik binnenkort een heel nieuw bed ga kopen, anders had ik hem allang naar de stort gebracht.