voordelige matrassen?

14-06-2010 18:43 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn tegenwoordig zoveel webwinkels dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben op zoek naar 2 logeermatrassen, hoeft dus geen superkwaliteit te zijn en liefst voordelig.

Wie weet er een adres, mag winkel mag online waar je voor een redelijke voordelige prijs matrassen kunt kopen?

Ik woon in Amsterdam.
Ik weet niet wat jij voordelig vindt, maar ik hoor goede verhalen van Ikea. Helaas hoorde ik die pas toen ik mijn (achteraf te dure) matras bij een beddenzaak had gekocht.

Voor logeermatrassen kun je ook de folders van Kwamtum in de gaten houden. Geen idee of je daar online kunt bestellen.
Kwantum! Ik heb daar een hele fijne matras gevonden, niet duur en dezelfde kwaliteit als Tempur. Ze kwamen als beste uit de bus bij de consumentengidstest.

http://www.kwantum.nl/2501_Polyether/13 ... 10CM++SG20
Gewoon Ikea of Kwantum idd.
Wat is niet duur? Ik ben ook op zoek naar een voordelig matras.
Voor een logeerbed dan hé!
Ik zoek iets voor mezelf
rond de 40 a 50 euro.

Ikea had ik nog niet aangedacht, zal eens even op de website neuzen.

Kwantum was ik laatst al maar daar hadden ze geen voordelige matrassen (op dat moment) maar was ook geen grote zaak.

Misschien toch even online kijken.
Dan zou ik niet voor voordelig gaan maar voor kwaliteit.

wij hebben bij gebrek aan cashflow toen ook ikea matrassen gekocht, 400,- voor twee dikke matrassen, maar het ligt nu al 3 jaar voor geen meter.

Nu slaap ik werkelijk op alles maar heb toch liever een Tempur, maar ja..
In wijken met veel allochtonen heb je vaak van die winkels die hele goedkope meubels en matrassen verkopen. Dus misschien even een rondje gaan rijden?

meestal in de plaatselijke winkelstraat.
Bed4less.

En matrassen zijn er in verschillende 'zwaartes'. Ik weet niet hoe je dat moet noemen, soft en middel oid. Als je de hardheid voor zwaardere mensen dan je zelf bent neemt, blijft hij langer stevig en daardoor prettiger liggen. Vind ik.
Die link die ik heb geplaatst laat een matras zien voor 39,95.
bedankt voor jullie tips. Ik ga deze week even langs bij bed4less, daar zag ik een matras voor 39 euro die is nog iets dikker dan die van de kwantum Nammma.

En ook voordeliger, want 90 breed is gelijk weer eentientje duurder bij de kwantum.

bedankt voor het meedenken
quote:zusenzo schreef op 14 juni 2010 @ 18:53:

Dan zou ik niet voor voordelig gaan maar voor kwaliteit.

wij hebben bij gebrek aan cashflow toen ook ikea matrassen gekocht, 400,- voor twee dikke matrassen, maar het ligt nu al 3 jaar voor geen meter.

Nu slaap ik werkelijk op alles maar heb toch liever een Tempur, maar ja..Hier ook een Ikea matras. Niet eens op bezuinigd trouwens, maar ik had gelezen dat het zúlke goede matrassen waren. Nou, wat een onding zeg, ik slaap al 2 jaar slecht op dat ding. Het is dat ik binnenkort een heel nieuw bed ga kopen, anders had ik hem allang naar de stort gebracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven