Vraag het de mods, deel 5

16-03-2022 13:11 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu hebben we nog een jubileum! Een hele hand vol 'vraag het de mods' topics. :cheer2:


En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden ;) .

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193

OP de 4;
viewtopic.php?t=471858&p=32287716&start=#p32287716

Met vriendelijke groeten,

Het mod team!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sorry mods maar jullie snappen toch ook wel dat forummen echt geen doen is met die lange lijst in de OP? Je scrolt je een ongeluk.
En komt die lijst nu in de OPs van alle roddeltopics op de pijler entertainment?

En daarvan afgezien, de nieuwe OP was vrij duidelijk.
Ik voel me nu behandeld als een klein kind.
Rosalind* schreef:
16-03-2022 17:35
Sorry mods maar jullie snappen toch ook wel dat forummen echt geen doen is met die lange lijst in de OP? Je scrolt je een ongeluk.
En komt die lijst nu in de OPs van alle roddeltopics op de pijler entertainment?

En daarvan afgezien, de nieuwe OP was vrij duidelijk.
Ik voel me nu behandeld als een klein kind.
Helemaal mee eens. Zet dan in de OP wat wel mag ofzo. Zet het dan in alle OP's en niet alleen in vlogger en influencer topics.

Kan zo iets niet beter met een een prikkertje vast staan op de entertainmentpijler?

Ik vind ook dat dit best een kinderachtige behandeling is.
Alle reacties Link kopieren
En dan stel ik mijn vraag opnieuw in dit nieuwe topic, misschien dat er nu niet overheen gelezen wordt door de mods.

Waarom mag de term wappie wel gebruikt worden en wordt daarvoor een heel topic opgetuigd om vooral wappies uit te kunnen lachen en krijg je voor de term deugmensen een waarschuwing en een eventuele ban?
ModeratorViva schreef:
16-03-2022 13:11
En nu hebben we nog een jubileum!

Afbeelding

Felies modjes!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Wat betreft het familyvloggerstopic: is er nu eigenlijk concreet duidelijk waarom er ineens een waarschuwing kwam en daarna het topic dicht ging? Dit is eigenlijk wel redelijk handig om te weten, want "dat een topic vervelend leest" is wel een heel algemene opmerking, waar weinigen iets mee zullen kunnen.

Het topic is al eerder gesloten geweest. Toen zou er ook sprake zijn van allemaal vreselijke dingen. Maar wat die vreselijke dingen waren is ook toen nooit concreet gemaakt. Er werd een nieuw topic geopend, waar iedereen op dezelfde manier verder ging en dat was kennelijk oké, totdat er nu ineens weer een waarschuwing kwam, omdat het topic de laatste tijd ineens weer enorm zou ontsporen. Maar wat die ontsporing nu was, was ook niet helemaal duidelijk.

Ik hoop dat er duidelijkheid kan komen. Of gewoon een verbod op het schrijven over vloggers (en mediamensen in het algemeen). Dan is het maar gelijk voor iedereen duidelijk. (Ik ben geen voorstander van deze oplossing, dat moge duidelijk zijn).
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van mij is geblokt en kan niet eens meer lezen.
Ze heeft echter al tijden niets gepost.
Waarom wordt iemand opeens random geblokt?
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
16-03-2022 17:35
Sorry mods maar jullie snappen toch ook wel dat forummen echt geen doen is met die lange lijst in de OP? Je scrolt je een ongeluk.
En komt die lijst nu in de OPs van alle roddeltopics op de pijler entertainment?

En daarvan afgezien, de nieuwe OP was vrij duidelijk.
Ik voel me nu behandeld als een klein kind.
Jee zeg, ik las het ook, wat een enorm lange lijst. Dat kan hopelijk korter. Rosalind had een leuke korte, nu is die zelfs vervangen door een waslijst aan regels.
Goed nieuws is dat tenminste 3 opmerkingen weggehaald zijn omdat ze provocerend waren. Zijn er ook bannen uitgedeeld? Of kunnen de twee huidige zuigers gewoon lekker doorgaan?
Mods, hoe nu verder met het Mommyvloggers topic? Gaat dat weer gewoon open?
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Tvp
Mods, ik zie dat de originele OP in mijn topic terug is. Ik weet echter van niks.
Is dit jullie werk of moet ik me zorgen maken over dat ik gehackt ben?

Verder had ik nog een vraag gesteld. Kan ik daar antwoord op krijgen aub?
Mag ook in PB.
prada schreef:
17-03-2022 10:55
Mods, hoe nu verder met het Mommyvloggers topic? Gaat dat weer gewoon open?
Is deze alweer geopend? Ik kan hem niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Arretjescake schreef:
17-03-2022 19:49
Is deze alweer geopend? Ik kan hem niet vinden.
Ja onder de kinderen pijler.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik weten waarom Sanne een topicban heeft gekregen? Kan ook in pb.
Alle reacties Link kopieren
Een paar dagen offline en het topic is abrupt gesloten 😳... @Rosalind zou ik een link mogen naar het nieuwe deel?
Alle reacties Link kopieren
Freedom47 schreef:
18-03-2022 22:53
Een paar dagen offline en het topic is abrupt gesloten 😳... @Rosalind zou ik een link mogen naar het nieuwe deel?

entertainment/familievloggers-kumbaya/l ... ges/488330
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
17-03-2022 19:47
Mods, ik zie dat de originele OP in mijn topic terug is. Ik weet echter van niks.
Is dit jullie werk of moet ik me zorgen maken over dat ik gehackt ben?

Verder had ik nog een vraag gesteld. Kan ik daar antwoord op krijgen aub?
Mag ook in PB.
Nee, hoor je bent niet gehackt. Ik heb hem terug gezet.

We zijn nog even aan het nadenken over hoe we de topics op de entertainment pijler vorm gaan geven.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
17-03-2022 23:52
Mag ik weten waarom Sanne een topicban heeft gekregen? Kan ook in pb.
Ze heeft een topicban voor provoceren en offtopic. Verdere uitspraken over forummers doen wij niet in het openbaar of via pb. Als de forumster zelf vragen heeft dan kan ze ons mailen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Modje, er is iemand niet helemaal lekker geworden op de sekspijler (mooiste vrouwen). Ik heb al gestaft ook.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-03-2022 18:21
En dan stel ik mijn vraag opnieuw in dit nieuwe topic, misschien dat er nu niet overheen gelezen wordt door de mods.

Waarom mag de term wappie wel gebruikt worden en wordt daarvoor een heel topic opgetuigd om vooral wappies uit te kunnen lachen en krijg je voor de term deugmensen een waarschuwing en een eventuele ban?
En hier herhaal ik mijn vraag dan nog maar een keer. Waarom mag de term wappie wel en deugmensen niet?
Mods, ik heb net voor jan lul een hele reactie lopen typen en op het moment dat ik wil posten, moet ik weer opnieuw inloggen en is mijn reactie weg.
Dit is niet de 1e keer.
Sowieso dat steeds zomaar uitgelogt worden, waarom.
Zonde van mijn tijd dit, kunnen hier misschien wat aan doen?
ModeratorViva schreef:
19-03-2022 16:20
Nee, hoor je bent niet gehackt. Ik heb hem terug gezet.

We zijn nog even aan het nadenken over hoe we de topics op de entertainment pijler vorm gaan geven.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Zijn jullie nog hierover steeds aan het nadenken?
Intussen zijn veel vaste meeschrijvers verdwenen. Lijkt me toch vreemd dat jullie dat gewoon laten gebeuren zonder een oplossing te geven
Antwoorden hier is sowieso geen sterk punt, gezien wat er nog open staat
Alle reacties Link kopieren
DontYouHatePants schreef:
22-03-2022 14:36
Mods, ik heb net voor jan lul een hele reactie lopen typen en op het moment dat ik wil posten, moet ik weer opnieuw inloggen en is mijn reactie weg.
Dit is niet de 1e keer.
Sowieso dat steeds zomaar uitgelogt worden, waarom.
Zonde van mijn tijd dit, kunnen hier misschien wat aan doen?
Nope. Gebeurd al jaren.
Was vanmiddag zelf ook weer de pisang.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven