Vraag het de mods, deel 8!

17-03-2024 19:10 582 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Technische update :

[...]



_______________________________
Welkom in deel 8!

En daar zijn we dan in het volgende deel! :cheer:

En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden ;) .

In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.

Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag :P .

Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic.

Overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#

Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem ;) .

Hoe plak je een plaatje?

Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.

OP deel 7:

https://forum.viva.nl/overig/vraag-he ... 5275555

Met vriendelijke groetjes,

Het mod team!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorrelies schreef:
09-05-2024 12:43
Je hoeft mij niks uit te leggen alsof jij de enige juiste waarheid in pacht hebt.
Ik zie het toch echt anders. Ik vind het gelul.
Ik leg geen waarheid uit, ik had het over dat er verschillend naar gekeken kan worden en dat het geen unieke vraag is.
Maar prima verder, fijn voor je dat je het gelul vindt. Ik vind het een rare reactie. Toedeloe.
Ik kan heel Nederland inmiddels horen zuchten.
Alle reacties Link kopieren Quote
jojojo schreef:
09-05-2024 08:14
Angst voor schoonzus topic lijkt mij te herkenbaar voor het gezin dat besproken wordt. Kan dat niet dicht en weggehaald worden nu to haar besluit genomen heeft.
Beste Jojojo,

Wij sluiten/verwijderen sowieso nooit een topic op verzoek van iemand anders dan de to. Ik heb het topic net doorgelezen en de herkenbare "medische" informatie is verwijderd. Dus nee, het topic zal niet worden verwijderd of gesloten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
SadSloth schreef:
08-05-2024 22:00
Dag mods, willen jullie meekijken in het Midden-Oosten topic?
Heanig an
Alle reacties Link kopieren Quote
Pas 1x ingelogd vandaag... zou het dan tóch goedkomen?
😁👍🥳
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ook maar een keer. Hoop dat het zo mag blijven. :)
madamebijoux wijzigde dit bericht op 11-05-2024 18:17
1.85% gewijzigd
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
hallo Mods, Ik ben opzoek naar een oud topic dat heet 'schematherapie kletspraat'. Kunnen jullie die voor mij linken? Ik kan de zoekfunctie niet gebruiken..
Alle reacties Link kopieren Quote
Technische update zaterdag 4 mei:

[...]

Jullie weten het ook niet meer? :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi Mods,

klopt het dat het Midden-OostenIII topic weggehaald is van de actueelpijler en dat het nu met een relatiepijlericoontje in mijn topics (en in de prullenbak) staat? En dat ik het niet meer mag lezen?
What would Patsy do?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ladyday21 schreef:
11-05-2024 01:05
Hi Mods,

klopt het dat het Midden-OostenIII topic weggehaald is van de actueelpijler en dat het nu met een relatiepijlericoontje in mijn topics (en in de prullenbak) staat? En dat ik het niet meer mag lezen?
Ik zie dat het topic inderdaad offline is gehaald, hoewel ik het alleen op slot had gezet. Geen idee even hoe dat kan.
Ik heb het inmiddels wel bijgelezen en beoordeeld en ik overleg straks even met mijn collega's over terugplaatsing.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo mods,

Nemen jullie wat er over de ban van Fashionvictim aangegeven wordt in het 'napraattopic zonder geklets' ook mee in jullie besluit of wordt daar niet naar gekeken?
I bet we could go explore the galaxy if we could stop being dicks for like five minutes
Alle reacties Link kopieren Quote
EnglishmaninNY schreef:
11-05-2024 14:08
Hallo mods,

Nemen jullie wat er over de ban van Fashionvictim aangegeven wordt in het 'napraattopic zonder geklets' ook mee in jullie besluit of wordt daar niet naar gekeken?
En dan ook wat erover gezegd is in de andere napraat? Of selectief 2.0?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
Solomio schreef:
11-05-2024 14:20
En dan ook wat erover gezegd is in de andere napraat? Of selectief 2.0?

8-)
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
EnglishmaninNY schreef:
11-05-2024 14:08
Hallo mods,

Nemen jullie wat er over de ban van Fashionvictim aangegeven wordt in het 'napraattopic zonder geklets' ook mee in jullie besluit of wordt daar niet naar gekeken?
Moet je het daar dan ook komen melden als je het er wel mee eens bent?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren Quote
Doe je ding. Ik vraag het me gewoon af, ik ben verder niet echt bekend met het ban beleid.
I bet we could go explore the galaxy if we could stop being dicks for like five minutes
Alle reacties Link kopieren Quote
EnglishmaninNY schreef:
11-05-2024 14:55
Doe je ding. Ik vraag het me gewoon af, ik ben verder niet echt bekend met het ban beleid.
Lijkt mij een beetje gek als het aan je populairiteit ligt of je banwaardige uitspraken mag blijven doen, nietwaar?
Dat er een stemronde komt wie er wel
of niet mag blijven?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren Quote
Wordt de technische update nog geüpdatet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorrelies schreef:
11-05-2024 15:24
Lijkt mij een beetje gek als het aan je populairiteit ligt of je banwaardige uitspraken mag blijven doen, nietwaar?
Dat er een stemronde komt wie er wel
of niet mag blijven?
Volgens mij gaat dit niet om populariteit, maar inhoud vs. maatregel.

Er wordt door meerdere forummers beargumenteerd wat er gisterenavond geschreven is en hoe daarop gereageerd is. Meerdere forummers, waaronder ik, vinden de ban onterecht lang en ik vraag me gewoon af of de mods dat in overweging nemen.

En ik vind dat geen gekke vraag. Anders had ik 'm niet gesteld.
I bet we could go explore the galaxy if we could stop being dicks for like five minutes
Alle reacties Link kopieren Quote
En als men het wel terecht vindt en dat uitspreekt komt er weer gezeik en vallen er nog meer bannen.

Tis hier geen democratie hè?
Alle reacties Link kopieren Quote
EnglishmaninNY schreef:
11-05-2024 16:14
Volgens mij gaat dit niet om populariteit, maar inhoud vs. maatregel.

Er wordt door meerdere forummers beargumenteerd wat er gisterenavond geschreven is en hoe daarop gereageerd is. Meerdere forummers, waaronder ik, vinden de ban onterecht lang en ik vraag me gewoon af of de mods dat in overweging nemen.

En ik vind dat geen gekke vraag. Anders had ik 'm niet gesteld.
En er zijn forumleden die de uitspraken wel te ver vonden gaan en snappen dat de modjes hebben ingegrepen.
En nu?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorrelies schreef:
11-05-2024 17:06
En er zijn forumleden die de uitspraken wel te ver vonden gaan en snappen dat de modjes hebben ingegrepen.
En nu?
Precies.

Dat is trouwens bij veel bannen het geval, zeker als het een 'bekende' forummer betreft.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
Mods, kunnen jullie misschien weer wat actiever gaan modereren op het 'vraag de mods-topic' houden voor vragen aan de mods en commentaar op die vragen verwijderen als offtopic?

Dat was volgens mij de afspraak na die heisa hier een tijdje geleden. Nu gebeurt hier geleidelijk weer hetzelfde als voorheen.

Iemand moet hier gewoon een vraag kunnen stellen aan de mods zonder altijd hetzelfde gezeik van altijd dezelfde mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorrelies schreef:
11-05-2024 17:06
En er zijn forumleden die de uitspraken wel te ver vonden gaan en snappen dat de modjes hebben ingegrepen.
En nu?
Dat kan. Alleen valt te betwisten of er sprake was van (o.a.) racisme en haatzaaierij.
Alle reacties Link kopieren Quote
EnglishmaninNY schreef:
11-05-2024 16:14
Volgens mij gaat dit niet om populariteit, maar inhoud vs. maatregel.

Er wordt door meerdere forummers beargumenteerd wat er gisterenavond geschreven is en hoe daarop gereageerd is. Meerdere forummers, waaronder ik, vinden de ban onterecht lang en ik vraag me gewoon af of de mods dat in overweging nemen.

En ik vind dat geen gekke vraag. Anders had ik 'm niet gesteld.
Het is ook geen gekke vraag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rondstruiner1 schreef:
11-05-2024 17:22
Mods, kunnen jullie misschien weer wat actiever gaan modereren op het 'vraag de mods-topic' houden voor vragen aan de mods en commentaar op die vragen verwijderen als offtopic?

Dat was volgens mij de afspraak na die heisa hier een tijdje geleden. Nu gebeurt hier geleidelijk weer hetzelfde als voorheen.

Iemand moet hier gewoon een vraag kunnen stellen aan de mods zonder altijd hetzelfde gezeik van altijd dezelfde mensen.
Dit!
Hoi mods, mag ik op anoniem?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven