vreselijke blunder
vrijdag 29 oktober 2010 om 00:15
Ik heb me per ongeluk versproken tegen over mijn manager dat een collega van mij die ook nog bij familie van mij werkt aleen gelaten wordt bij een klant terwijl ze haar werkzaamheden verricht. eigenlijk mag ze dat niet doen.
Maar voor dat ik het wist had ik het gezegd nu gaat de manager mijn collega hierop aanspreken dat ze niet alleen bij een klant mag blijven.
Was echt niet mijn bedoeling om mijn collega in diskrediet te brengen
Kan het helaas niet meer terug draaien, maar vindt het vreselijk dat me dit gebeurt is
Maar voor dat ik het wist had ik het gezegd nu gaat de manager mijn collega hierop aanspreken dat ze niet alleen bij een klant mag blijven.
Kan het helaas niet meer terug draaien, maar vindt het vreselijk dat me dit gebeurt is
vrijdag 29 oktober 2010 om 00:18
Waarom gaat die manager haar op iets aanspreken waarvoor hij/zij zélf verantwoordelijk is? Overigens een goede manager laat lijkt mij in het midden waar hij/zij de info vandaan heeft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 29 oktober 2010 om 00:18
quote:rodqjc schreef op 29 oktober 2010 @ 00:15:
Ik heb per ongeluk me verpraat tegen over mijn manager dat een collega van mij die ook nog bij familie van mij werkt aleen gelaten wordt terwijl ze daar werkt eigenlijk mag ze dat niet doen.
Voor dat ik het wist had ik het gezegd nu gaat de manager mijn collega hierop aanspreken.
Kan het helaas niet meer terug draaien, maar vindt het vreselijk dat me dit gebeurt isIk begrijp er echt niets van, wil je graag helpen maar de eerste paar zinnen begrijp ik niets van.
Ik heb per ongeluk me verpraat tegen over mijn manager dat een collega van mij die ook nog bij familie van mij werkt aleen gelaten wordt terwijl ze daar werkt eigenlijk mag ze dat niet doen.
Voor dat ik het wist had ik het gezegd nu gaat de manager mijn collega hierop aanspreken.
Kan het helaas niet meer terug draaien, maar vindt het vreselijk dat me dit gebeurt isIk begrijp er echt niets van, wil je graag helpen maar de eerste paar zinnen begrijp ik niets van.
vrijdag 29 oktober 2010 om 00:20
vrijdag 29 oktober 2010 om 00:31
quote:Enn schreef op 29 oktober 2010 @ 00:27:
Welke zin? (raakt de draad kwijt)Jaa, eigenlijk de eerste 2 zinnen snap ik niet.. ookal ga ik er zelf mee aan de puzzel...
''Ik heb me per ongeluk versproken tegen over mijn manager dat een collega van mij die ook nog bij familie van mij werkt aleen gelaten wordt bij een klant terwijl ze haar werkzaamheden verricht. eigenlijk mag ze dat niet doen.''
Je werkt in de zorg en je collega laat een klant alleen wanneer ze haar werkzaamheden verricht terwijl ze dat niet mag doen?
Ja, je moet er wel bij zijn als je iemand wast/aankleed/eten geeft...
Zoiets?
Welke zin? (raakt de draad kwijt)Jaa, eigenlijk de eerste 2 zinnen snap ik niet.. ookal ga ik er zelf mee aan de puzzel...
''Ik heb me per ongeluk versproken tegen over mijn manager dat een collega van mij die ook nog bij familie van mij werkt aleen gelaten wordt bij een klant terwijl ze haar werkzaamheden verricht. eigenlijk mag ze dat niet doen.''
Je werkt in de zorg en je collega laat een klant alleen wanneer ze haar werkzaamheden verricht terwijl ze dat niet mag doen?
Ja, je moet er wel bij zijn als je iemand wast/aankleed/eten geeft...
Zoiets?
vrijdag 29 oktober 2010 om 00:33
quote:rodqjc schreef op 29 oktober 2010 @ 00:31:
mijn manager gaat zeggen tegen mijn collega dat ze dat van mij weet
Wat is dat?
Wat weet de manager?
Ehm, misschien moet je manager voor zijn en je collega inlichten over wat er is gebeurd. Kan collega zich voorbereiden.
Damn, goed advies terwijl ik niet weet waar het over gaat!
mijn manager gaat zeggen tegen mijn collega dat ze dat van mij weet
Wat is dat?
Wat weet de manager?
Ehm, misschien moet je manager voor zijn en je collega inlichten over wat er is gebeurd. Kan collega zich voorbereiden.
Damn, goed advies terwijl ik niet weet waar het over gaat!